00738263
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
30048761
František Lukáčik Mäso údeniny-potraviny
Bernolákova 123, Leopoldov, 92041, SVK
Hydinové salámy a párky
hydinové výrobky, hydinová saláma, hydinové párky, hydinové cigáro
Tovar, Služba
1. Hydinové salámy a párky
|
|
---|---|
Funkcia |
na priamu konzumáciu |
na varenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka č. 1 - hydinová saláma - podiel hydinového mäsa min. 40% | kg | 3100 | ||
položka č. 2 - hydinové párky - podiel hydinového mäsa min. 50% | kg | 1700 | ||
položka č. 3 - hydinové cigáro - podiel hydinového mäsa min. 40% | kg | 4000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
trvanlivosť | minimálne 15 dní od dodania tovaru |
množstvo | jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody. |
charakteristika | výrobky nesmú obsahovať hlavné ani pomocné suroviny z bravčového mäsa a bravčových vnútorností |
charakteristika | ostatné prídavné látky (emulgátory - aditíva) nemôžu obsahovať stopy z bravčového mäsa, prípadne bravčových vnútorností alebo bravčových derivátov. |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi | zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p. |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi. | Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR z 18. augusta 2005 č. 1895/2004-100, ktorým sa vydáva V. hlava tretej časti PK SR upravujúca mäsové výrobky. |
Názov |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený žiadať od Dodávateľa predloženie dokladov súvisiacich s činnosťou Dodávateľa pri plnení predmetu plnenia rámcovej dohody. Dodávateľ je povinný na základe výzvy Objednávateľa do 3 dní vyžiadané doklady predložiť. |
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva platnosť Rámcovej dohody končí. V prípade, ak počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody nepríde k vyčerpaniu celkového zmluvného množstva tovaru, platnosť Rámcovej dohody sa môže predĺžiť o 3 mesiace, najviac na dobu 12 mesiacov v súlade s § 108 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z.. |
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody. |
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody. |
Vrátane dopravy na Miesto plnenia. |
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 1x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody. |
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný. |
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h. |
Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať oddaný tovar v mesačných intervaloch. |
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné strany vo vzťahu k určeniu Ceny tovaru sú oprávnené počas trvania Rámcovej dohody prehodnocovať Cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trh , pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než Cena určená v zmysle Rámcovej dohody oznámená po uzatvorení Rámcovej dohody ako jednotková cena za tovar, sú povinné určiť novú jednotkovú cenu najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami na trhu (ďalej len „úprava ceny tovaru“). |
Spôsob, akým zmluvné strany budú zisťovať ceny na účely prehodnotenia a úpravy ceny tovaru, je na základe dohode zmluvných strán určený spôsobom prieskumu trhu s rovnakým predmetom plnenia. Na účely porovnania cien je obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, obdobie troch mesiacov bezprostredne predchádzajúcich prehodnoteniu ceny za opakované plnenie a zmluvné strany musia vziať do úvahy aspoň tri cenové ponuky na identické tovary. |
Pokiaľ dodávateľ nepristúpi na úpravu Ceny tovaru, je objednávateľ, ktorý je verejným obstarávateľom, oprávnený písomne vypovedať Rámcovú dohodu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
6
8 800,00 kg
12 360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2017 11:52
03.08.2017 12:00
03.08.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2017 10:20 - Vstupná ponuka | 12 360,00 | € | Cena s DPH |
01.08.2017 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: