31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
00615803
R A D I X spol. s r.o.
Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK
Maternicový manipulátor KECKSTEIN alebo ekvivalent s príslušenstvom
uterine, manipulátor, gynekológia, laparoskopia, operačná technika
Tovar, Služba, Stavebná práca
1. Maternicový manipulátor KECKSTEIN alebo ekvivalent s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Univerzálny maternicový manipulátor vhodný pre všetky intervencie v gynekologickej laparoskopii, napr. hysterektomia, chromopertubácia |
Mobilita: až 95° anteflexia/30° retroflexia |
- klobúčik môže byť vložený v požadovanom uhle, čo umožňuje precízne operačné kroky |
- variabilné príslušenstvo umožňuje zásahy do rôznych anatomických štruktúr |
- ergonomická rúčka umožňujúca rotačnou manipuláciou dosiahnuť potrebný stupeň flexie ventrálne alebo dorzálne |
- odľahčený model |
Súčasťou musia byť násadce a klobúčiky na adaptáciu, tesnenie |
- velkosť klobučikov - min. priemer 37, 42 mm, dĺžka 30 mm |
- Špiralovité násadce - min. priemer 15, 20 mm |
- pracovné vnútro - priemer 6 mm, dĺžka 30, 40, 60, 80 mm |
- pracovné vnútro atraumatické - dĺžka 40, 60, 90 mm |
- pracovné vnútro na chromopertubáciu |
- kliešte na uterus |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maternicový manipulátor KECKSTEIN | ks | 1 |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 ks (súprava) maternicového manipulátora KECKSTEIN alebo ekvivalent s príslušenstvom - podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v originálnom balení výrobcu. |
Súčasťou dodávky tovaru musí byť návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, preberací protokol. |
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Podmienkou dodávky je zabezpečeniea servisných činnosti počas záručnej a pozáručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky náhradných dielcov, po dobu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 48 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku pred uplynutím záručnej lehoty a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. Cena tovaru zahŕňa aj inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu a záručný servis vrátane pravidelných bezpečnostno - technických prehliadok podľa odporúčaní výrobcu. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Súčasťou preberacieho protokolu o uvedení prístroja do prevádzky je: typ prístroja, výrobca, krajina pôvodu, výrobné číslo,dátum a zaškolenie vrátane menného zoznamu zaškolených pracovníkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
d) platný doklad oprávnený podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. živnostenský list), ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci ho na dodanie požadovaného predmetu zákazky. |
e) certifikát o zaškolení servisného technika na vykonávanie záručného a pozáručného servisu a opráv uvedeného typu zariadenia vydaný výrobcom zariadenia. |
Doklady a dokumenty predloží v elektronickej podobe ak scan požadovaných dokladov a dokumentov. V prípade nejasností alebo rozporov si objednávateľ vyhradzuje právo vyžadovať od dodávateľa predloženie určených dokladov a dokumentov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 1.2.2017, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa úplná kompatibilita so systémom STORZ | Kompatiblita so STORZ vybavením na operačných sálach. |
Bezplatný záručný servis: | min. 24 mesiacov, vrátane prehliadok zdarma počas záruky |
Nástup na opravu: | max. do 48 hodín od nahlásenia požiadavky na opravu |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak je potrebný náhradný diel z dovozu | do 48 hodín od dodania náhradného dielu, najneskôr do 10 prac. dní od nástupu na opravu |
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu | v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu naopravu |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.08.2017 00:00 — 30.09.2017 23:59
1,00 súprava
7 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2017 10:10
03.08.2017 12:00
03.08.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2017 08:30 - Vstupná ponuka | 7 097,00 | € | Cena bez DPH |
02.08.2017 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 096,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: