603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
34112103
ALPINE SLOVAKIA, spol. s r.o.
Vlčie hrdlo 324/90, Bratislava, 82107, SVK
Obnova povrchu miestnej komunikácie č. 1
Obnova vrchného krytu komunikácie, asfalt, pokládka asfaltového krytu
Stavebná práca, Služba
1. Obnova povrchu miestnej komunikácie č. 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obnova povrchu komunikácie-pokládka nového asfaltového krytu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odfrézovanie do požadovanej nivelety | m2 | 900,000 | ||
Zarezanie komunikácie pri napájaní jestvujúcich susedných komunikácii | m | 30,000 | ||
Vyrovnanie nerovností | m2 | 900,000 | ||
Spojovací postrek 05kg/m2 | m2 | 900,000 | ||
Pokládka ACO 11 60mm na šírku komunikácie | m2 | 900,000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pokládka nového asfaltového krytu | použitím finišera na pokládku živičných (asfaltových) zmesí. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť platnú zmluvu na odpredaj obaľovaných zmesí, resp. preukázať vlastníctvo výroby obaľovaných zmesí do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami, dodávkou materiálu, odvozom a likvidáciou odpadu a zabezpečením dočasného dopravného značenia počas realizácie diela. |
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce. |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady. |
Zhotoviteľ zrealizuje dielo v súlade s príslušnými normami STN, STN EN a iné, technologickými predpismi (pokynmi výrobcu pre použitie materiálov a výrobkov, ktoré sú súčasťou dodávky) platných v čase realizácie diela pri dodržiavaní predpisov o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. |
Záručná doba na stavebné práce je 5 rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác, podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy. Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela. |
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 3 dní odo dňa obdržania reklamácie. |
Termín realizácie - ihneď po účinnosti zmluvy v zmysle OPET do 20.08.2017. |
Fakturácia za realizované práce bude po odovzdaní a prevzatí skutočne odovzdaných prác na základe protokolárne ukončenia diela podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy. |
Cena a sadzby musia úplne zahŕňať cenu diela v nadväznosti na technické požiadavky vrátane všetkých nákladov a výdavkov, ktoré môžu súvisieť s realizáciou diela. |
Merať a vyplácať sa budú len odsúhlasené skutočne vykonané práce. |
Zhotoviteľ je povinný pri odovzdaní diela odovzdať objednávateľovi súpis vykonaných prác a dodávok a stavebný denník. |
Zhotoviteľ je povinný použiť finišer na pokládku živičných (asfaltových) zmesí. |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
07.08.2017 08:00 — 20.08.2017 23:59
1,00 dielo
24 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2017 09:13
04.08.2017 09:00
04.08.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2017 13:39 - Vstupná ponuka | 23 868,00 | € | Cena s DPH |
02.08.2017 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 868,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: