37910337
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
46340998
Ing. Petra Spišáková - Majster Papier
Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Výrobky a predmety osobnej starostlivosti
prostriedky na ruky, tekuté mydlo, mydlo, ochranné krémy na ruky, šampón, dezinfekčné prostriedky na ruky
Tovar, Služba
1. Výrobky a predmety osobnej starostlivosti
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o výrobky a predmety osobnej starostlivosti určené pre zamestnancov organizácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šampón na vlasy | 100 ml | 200 | ||
Mydlo toaletné hygienické na ruky | 100 g | 1000 | ||
Pasta na umývanie rúk (solvina) | 500 g | 500 | ||
Tekuté mydlo s pumpičkou | 500 ml | 1000 | ||
Indulóna Profi ochranný krém na ruky - univerzálna modrá | 100 ml | 1000 | ||
Mydlo hotelové | 15 g | 1600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie Indulóna Profi ochranný krém modrý | Aqua, Petrolatum, Lanolin,Paraffinum Liquidum, Cetearyl alkohol, Patrum, Amyl cinnamal, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Isoeugenol, alpha-Isomethyl ionone, Linalool, d-Limonene, Musk Ketone, |
Zloženie Indulóna Profi ochranný krém modrý - pokračovanie | Acetyl Hexametyl Tetralin |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady |
Dodávateľ môže dodať aj ekvivalent rovnakých funkčných a kvalitatívnych vlastnosti v súlade s § 42 ods. 10 z. č. 343/2015 Z.z.. Objednávateľ vyžaduje skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu ako dôkaz, že tovar zodpovedá určenému opisu predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite, záručná doba nesmie presiahnuť 1/10 od dátumu končiacej záruky. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Akékoľvek porušenie všetkých bodov v časti "Osobitné požiadavky na plnenie" zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na vypovedanie zmluvného vzťahu. |
Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
11.08.2017 07:57 — 23.08.2017 07:58
1,00 zákazka
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.07.2017 08:09
03.08.2017 09:00
03.08.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2017 07:20 - Vstupná ponuka | 4 990,00 | € | Cena s DPH |
02.08.2017 22:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 989,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: