00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
36763977
STAVBY Nitra, s.r.o.
Nitrianska 2, Nitra, 94901, SVK
Stavebná údržba komunikácií
stavebná údržba komunikácií, oprava výtlkov, pokládka a dodávka liateho asfaltu, pokládka a dodávka studenej asfaltovej zmesi, kladenie a dodávka zámkovej dlažby, oprava obkladu na schodoch, rezanie stávajúceho živičného krytu alebo podkladu, rezanie stávajúceho betónového krytu alebo podkladu,
Stavebná práca, Služba
1. Stavebná údržba komunikácií
|
|
---|---|
Funkcia |
práce na komunikáciách, stavebná údržba komunikácií, |
práce na podchodoch, schodiskách a iných účelových zariadeniach spojených s komunikáciami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. oprava výtlkov do hr.100 mm (zarezanie,vybúranie/ odfrézovanie,vyčistenie,postrek spojovací,dovoz a pokládka ABS/ABJ,hutnenie,zalievka spojov a špár,odvoz a uskladnenie odpadu ) | m2 | 520 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č. 1 | € | 41,196 | ||
2. Dodávka a osadenie poklopov štvorcových alebo kruhových | kusov | 5 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č. 2 | € | 102 | ||
3. Odstránenie podkladov, alebo krytov hr. do 10 cm, nad 200 m2 | m2 | 1000 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č. 3 | € | 1,8 | ||
4. Výšková úprava armatúr na inžinierskych sieťach | kusov | 10 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č. 4 | € | 71,76 | ||
5. Osadenie záhonového obrubníka betónového do lôžka z betónu s bočnou oporou + dodávka obrubníka | m | 200 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č. 5 | € | 11,76 | ||
6. Osadenie cestného obrubníka betónového stojatého s oporou do lôžka z betónu + dodávka cestného obrubníka | m | 50 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č. 6 | € | 20,52 | ||
7. Vytrhanie obrubníkov stojatých a ležatých, vybúranie lôžka | m | 50 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č. 7 | € | 3,108 | ||
8. Kladenie zámkovej dlažby pre chodcov hr. 6 cm, šedá + dodávka zámkovej dlažby | m2 | 900 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č. 8 | € | 13,68 | ||
9. Lôžko pod dlažbu zo štrkodrvy s rozprestretím a zhutnením, hrúbka po zhutnení cca hr. 40 mm | m2 | 900 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 9 | € | 1,44 | ||
10. Podklad zo štrkodrvy s rozprestretím a zhutnením, hrúbka po zhutnení cca hr. 150 mm | m2 | 900 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako - za položku č. 10 | € | 5,724 | ||
11. Výroba a osadenie košov do uličnej vpuste | kusov | 10 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 11 | € | 18 | ||
12. Oprava uličnej vpuste, driek, prípojka, mreža | kusov | 50 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 12. | € | 120 | ||
13. Dodávka a osadenie oceľovej mreže na uličnú vpusť | kusov | 10 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 13. | € | 96 | ||
14. Vybudovanie novej uličnej vpuste + dodávka | kusov | 15 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 14 | € | 180,04 | ||
15. Vybudovanie prípojky pre ul. vpusť min. priemer 150 mm | m | 60 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 15 | € | 24 | ||
16. Dodávka, dovoz, rozprestretie a zhutnenie kameniva na prašnú cestu | tona | 25 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 16 | € | 12 | ||
17. Oprava obkladu na schodoch vrátane dodávky | tona | 150 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 17 | € | 11,90 | ||
18. Oprava betónových schodov vrátane dodávky | m2 | 300 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 18 | € | 12 | ||
19. Rezanie stávajúceho živičného krytu alebo podkladu hr. do 10 cm | m | 700 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č.19 | € | 3,36 | ||
20. Rezanie stávajúceho betónového krytu alebo podkladu | m | 500 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 20 | € | 4,20 | ||
21. Dodávka + kladenie betónovej prídlažby | m | 30 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 21 | € | 14,16 | ||
22. Dodávka a osadenie zatrávňovacej dlažby | m2 | 100 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 22 | € | 15,60 | ||
23. Dodávka a osadenie betónových stĺpikov - palisád 18/18/115 do betónového lôžka | m | 10 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 23 | € | 24 | ||
24. Dodávka betónovej zmesi min. C20/25 | m3 | 7 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 24 | € | 107,40 | ||
25. Pokládka betónovej zmesi hr. do 100 mm | m2 | 700 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 25 | € | 5,70 | ||
26. Rozobratie zámkovej dlažby alebo dlažby | m2 | 100 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 26 | € | 3,60 | ||
27. Lepiace napájacie pásy do spojov | m | 163 | ||
predpokladaná jednotková cena s DPH nižšia ako za položku č. 27 | m | 0,96 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, odvozu a uskladnenia odpadu. |
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky technických a kvalitatívnych požiadaviek v zmysle zákona č.264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od od vygenerovania rámcovej dohody na EKS - s uvedením cien jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v rámcovej dohode (nesmie ju prekročiť) a predloží údaje na kontaktnú osobu Zhotoviteľa pre účely tejto rámcovej dohody. |
Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú len množstvá predpokladané. Objednávateľ bude vystavovať objednávky podľa svojich potrieb a finančných možností. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať práce v súlade s platnými predpismi (napr. STN, normy EU, pravidlá o cestnej premávke) |
Dodávateľ, resp. jeho oprávnený zamestnanec je povinný zúčastniť sa za účasti zamestnanca Objednávateľa obhliadky komunikácií, na ktorých sa budú práce realizovať. Obhliadka sa uskutoční v pracovných dňoch v čase 8-15 hod., pričom Objednávateľ vyzve Dodávateľa na účasť na obhliadke mailom, príp. telefonicky min. 2 pracovné dni pred požadovaným termínom obhliadky. Na základe záverov obhliadky bude následne Objednávateľom vystavená objednávka (čiastková výzva) s uvedením rozsahu požadovaných prác, miesta a termínu realizácie. |
Zhotoviteľ je povinný uskutočniť práce, ktoré sú predmetom objednávky najneskôr do 15 dní obdržania objednávky, ak v objednávke nie je určený iný termín (kratší alebo dlhší). Termín realizácie musí zodpovedať požadovanému rozsahu prác. Zhotoviteľ je povinný vyčistiť okolitý priestor, kde sa realizovala práca a odstrániť prípadné škody spôsobené realizáciou diela. |
Ak sa pre vykonanie plnenia vyšpecifikovaného objednávateľom v čiastkovej výzve (objednávke) vyskytne potreba vykonania plnenia väčšieho rozsahu resp. obsahu nešpecifikovaného v čiastkovej výzve (ďalej len „naviac plnenie“), dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť objednávateľovi (telefonicky/e-mailom). Dodávateľ bude pokračovať v plnení po tom, ako mu bude doručená čiastková výzva (objednávka) na naviac plnenie, v ktorej môže byť uvedený aj nový termín ukončenia prác, ak sa vzhľadom na naviac plnenie vyžaduje. |
Záruka na stavebné práce je 36 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia stavebných prác oprávneným zástupcom Objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len práce, ktoré boli skutočne zrealizované na základe objednávky a ktoré sú uvedené v preberacom protokole. Dodávateľ nemá nárok na úhradu za plnenie, ktoré vykoná nad rámec objednávky doručenej mu Objednávateľom. |
Súčasťou každej faktúry pre čiastkové plnenie bude preberací protokol k uskutočneným prácam podpísaný zamestnancom Objednávateľa. Preberací protokol vystaví Dodávateľ, pričom tento bude obsahovať min. označenie odovzdávajúcej a preberajúcej osoby, miesto realizácie prác, merné jednotky zrealizovaných prác. Súčasťou preberacieho protokolu je aj fotodokumentácia uskutočnených prác na CD vyhotovená Dodávateľom. Objednávateľ je oprávnený nepodpísať protokol a teda neprevziať vykonané práce, pokiaľ nebudú zrealizované v súlade s čiastkovou výzvou a touto rámcovou dohodou. |
Prevzatie vykonaných prác sa uskutoční v pracovných dňoch v čase 8-15 hod., pričom Dodávateľ vyzve Objednávateľa na účasť na prevzatí mailom, príp. telefonicky min. 1 pracovný deň vopred. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť si zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto Dohody na poistnú sumu minimálne vo výške 30.000 € a na dobu trvania tejto Rámcovej dohody. Dodávateľ je povinný toto poistenie udržiavať a financovať počas celej platnosti tejto Dohody. Dodávateľ je povinný preukázať, že má uzavreté toto poistenie v požadovanej minimálnej výške a to do 3 dní odo dňa, v ktorom nadobudne účinnosť táto Dohoda (predloží objednávateľovi kópiu poistnej zmluvy alebo poistky). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie požiadavky na predpokladanú jednotkovú cenu jednotlivých položiek môže byť považované za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotené ako podstatné porušenie zmluvy. |
V jednotkových cenách sú zahrnuté všetky náklady spojené s úplným, vecným a odborným plnením záväzkov dodávateľa vyplývajúcich z rámcovej dohody a osobitných požiadaviek objednávateľa vrátane nákladov na všetky vedľajšie, pomocné a iné tovary, služby a činnosti nevyhnutné pre plnenie ako sú napr.: dopravné náklady, náklady na použitie potrebných strojov/mechanizmov a zariadení, náklady na potrebný spotrebný materiál, náklady súvisiace s odstránením odpadov vrátane poplatkov za ich uskladnenie v zmysle platnej legislatívy, náklady na DDZ potrebné na označenie pracoviska. |
V prípade, že počas záručnej doby sa zistí vada na zrealizovanom diele, objednávateľ písomne upozorní Dodávateľa na tento jav. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád predmetu diela v čo najkratšom, technicky možnom čase, najneskôr do 2 pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľom. Zhotoviteľ je povinný bezplatne odstrániť tieto zistené a reklamované vady v termíne do 10 dní od uplatnenia reklamácie, ak Objednávateľ v uplatnení reklamácie neurčí dlhšiu lehotu. |
Vzhľadom na prednastavenie objednávkového formulára na EKS (kde je možné zadať lehotu platnosti rámcovej dohody len v počte mesiacov) sa upresňuje doba trvania tejto Rámcovej dohody nasledovne: Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo na dobu 3 mesiacov odo dňa jej účinnosti, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 5 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. Pokiaľ výpis z obchodného registra vedený v ZHS nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť aktuálny výpis. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie (objednávok) počas platnosti Rámcovej dohody - predpoklad 1x mesačne, s minimálnym množstvom plnenia na základe jednotlivej čiastkovej výzvy vo výške 1000€. Uvedená periodicita a minimálne množstvá sú predpokladané a môžu sa meniť v závislosti od aktuálnych potrieb Objednávateľa v čase zaslania čiastkovej výzvy. |
Žiadna zo zmluvných strán nie je oprávnená postúpiť práva a povinnosti, ktoré jej vyplývajú z tejto Rámcovej dohody na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Práce musia byť zhotovené v zmysle technického predpisu MDVaRR SR - TP 079. Nedodržanie technologických postupov a platných STN pre práce, ktoré sú predmetom tejto rámcovej dohody bude považované za porušenie zmluvy. |
Na základe požiadavky objednávateľa, najmä v prípadoch súvisiacich so zaistením bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky, sa dodávateľ zaväzuje vykonávať plnenie aj mimo pravidelný pracovný čas vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov. |
Dodávateľ bude vykonávať plnenie bez vylúčenia cestnej premávky na dotknutej pozemnej komunikácii, len s jej čiastočným obmedzením, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Dočasné dopravné značenie (ďalej len DDZ) potrebné pre označenie miesta plnenia obstará a dopraví na miesto použitia dodávateľ, ktorý zabezpečí jeho osadenie v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke v znení neskorších predpisov a vyhláškou MV SR č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke v znení neskorších predpisov a zákonom č. 135/1961 Zb. v platnom znení. |
Dodávateľ zodpovedá aj za udržiavanie DDZ a jeho odstránenie po ukončení plnenia. /Ak si rozsah prác vyžiada použitie dočasných dopravných značiek alebo zariadení, zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady všetko potrebné k ich osadeniu, vrátane potrebných povolení v zmysle zákona č. 135/1961 Zb. v platnom znení (tzn. situáciu, vyjadrenie dopr. inšpektorátu, určenie vydané cestným správnym orgánom)/. |
Dodávateľ je povinný vykonávať plnenie tak, aby svojou činnosťou nezasahoval do práv a právom chránených záujmov vlastníkov týchto nehnuteľností hlavne nadmerným hlukom, prachom a zbytočnou prevádzkou strojov a mechanizmov, nespôsobil škodu na cudzích nehnuteľnostiach a majetku, neohrozoval zdravie alebo život ľudí, životné prostredie a bezpečnosť účastníkov cestnej premávky. |
Dodávateľ je povinný uhradiť všetky škody spôsobené na cudzích nehnuteľnostiach, zariadeniach, majetku, zdraví alebo živote osôb spôsobené pri vykonávaní plnenia alebo ako jeho dôsledok. Uvedené sa netýka prípadov, keď ku škode došlo na základe nevhodne vydaného príkazu zo strany objednávateľa, pričom na jeho nevhodnosť bol objednávateľ zo strany dodávateľa upozornený, ale tento i napriek tomu na jeho vykonaní trval. |
Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov a pracovníkov svojich subdodávateľov, za dodržiavanie bezpečnostných predpisov platných pre stavebnú činnosť, pre prácu so strojmi a na nich, za zabezpečenie a udržiavanie miesta plnenia v zmysle platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, za bezpečnosť používaných technických a strojových zariadení, za ochranu životného prostredia a za zaistenie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky v súvislosti s vykonávaním plnenia. |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste vykonávania plnenia, bezodkladne odstráni odpady vznikajúce v súvislosti s vykonávaním plnenia alebo ako jeho dôsledok, akékoľvek znečistenie dotknutej pozemnej komunikácie spôsobené vykonávaním plnenia a po ukončení plnenia uvedie všetky dotknuté plochy do pôvodného stavu. Dodávateľ bude nakladať s odpadmi v súlade s platnou legislatívou. Na verejnom priestranstve je zakázané skladovanie materiálu/odpadu. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní po uzatvorení rámcovej dohody na EKS predložiť Objednávateľovi 1 Referenciu pre zákazky, ktorých predmetom sú opravy a/alebo rekonštrukcie komunikácii uskutočnené za predchádzajúcich päť rokov od zverejnenia tejto zákazky na EKS ("rozhodné obdobie"), v hodnote min. 60.000 € bez DPH. Dodávateľ predloží referenciu potvrdenú odberateľom/originál alebo overená kópia/ alebo poukáže na referenciu vystavenú na UVO v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Predloženie 1 referencie v hodnote min. 60.000 € bez DPH podľa vyššie uvedeného je odkladacou podmienkou účinnosti rámcovej dohody. V prípade, ak Dodávateľ nepredloží referenciu vyhovujúcu požiadavkám Objednávateľa v lehote do 7 dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody na EKS, rámcová dohoda zaniká. |
V prípade, ak budú v referencii zarátané aj iné stavebné práce ako je predmet tejto zákazky, je Dodávateľ povinný uviesť cenu len za stavebné práce zodpovedajúce predmetu tejto rámcovej dohody. Ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo rozhodného obdobia, je Dodávateľ povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. |
Dodávateľ je povinný za účelom zabezpečenia svojich záväzkov vyplývajúcich z rámcovej dohody, nárokov Objednávateľa na náhradu škody a/alebo úhradu sankcii v zmysle platných právnych predpisov a OPET, zložiť na účet Objednávateľa v lehote do 7 pracovných dní po uzatvorení rámcovej dohody na EKS sumu vo výške 2000 €. V prípade, ak vzniknú počas trvania rámcovej dohody Objednávateľovi finančné nároky voči Dodávateľovi, je Objednávateľ oprávnený si tieto nároky voči Dodávateľovi jednostranne započítať. |
O každom započítaní bude Objednávateľ Dodávateľa informovať oznámením. V prípade, ak dôjde na základe započítania k vyčerpaniu tejto sumy, je Dodávateľ povinný ju doplniť do pôvodnej výšky v lehote do 7 dní od obdržania výzvy Objednávateľa. Číslo účtu a variabilný symbol pre účely zloženia vyššie uvedenej sumy budú Dodávateľovi oznámené v lehote do 3 pracovných dní po uzatvorení rámcovej dohody na EKS. Zložená suma resp. jej zostávajúca hodnota bude Dodávateľovi vrátená do 15 dní po ukončení rámcovej dohody. |
Miestne komunikácie, parkovacie a iné plochy podľa požiadaviek objednávateľa, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
3
1,00 celok podľa vyššie uvedeného
76 000,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2017 09:37
09.08.2017 09:00
09.08.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2017 10:37 - Vstupná ponuka | 76 000,20 | € | Cena s DPH |
02.08.2017 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 000,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: