00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
46088369
RENAR SLOVAKIA, s.r.o.
Hraničná 16, Bratislava, 82105, SVK
Nepravidelná preprava autobusom
nepravidelná preprava osôb, autobus
Služba
1. Nepravidelná preprava autobusom
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava zamestnancov verejného obstarávateľa, zahraničných hostí a delegácií autobusom. Cena prepravy bude zahŕňať všetky náklady spojené s poskytnutím služby. Preprava bude členená na kategórie 1.1, 1.2 a 2. |
Kategória 1.1: Počet prepravovaných osôb od 29 do 50. Preprava v rámci Slovenskej republiky, cena bude účtovaná za prepravu osôb, vrátane batožiny, naloženia, vyloženia, čakania do 1 hod., súčasťou sú všetky poplatky (diaľničné, poplatky za užívanie ciest, ubytovania vodiča a iné). |
Kategória 1.2: Počet prepravovaných osôb do 28. Preprava v rámci Slovenskej republiky, cena bude účtovaná za prepravu osôb, vrátane batožiny, naloženia, vyloženia, čakania do 1 hod., súčasťou sú všetky poplatky (diaľničné, poplatky za užívanie ciest, ubytovania vodiča a iné). |
Kategória 2: Stojné - čakanie nad 1 hodinu čakania v rámci kategórií 1.1 a 1.2, za každú ďalšiu začatú 1 hodinu čakania bez ohľadu na miesto čakania, vrátane súvisiacich poplatkov. |
Rámcová dohoda bude platná 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preprava v kategórii 1.1 | 1 km prepravy | 4 000 | ||
Preprava v kategórii 1.2 | 1 km prepravy | 3 000 | ||
Stojné podľa kategórie 2. | 1 hodina | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stojné - čakanie | V cene stojného sú zahrnuté: čas čakania, poplatky za státie - parkovné, náhrada za stratu času a všetky ostatné výdavky vzniknuté pri poskytovaní služby bez ohľadu na dĺžku čakania. |
Čas poskytovania služieb | Všetky druhy prepravy budú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni počas obdobia platnosti zmluvy. |
Požiadavky na vozidlá | Všetky vozidlá musia spĺňať požiadavky stanovené platným zákonom o cestnej premávke a príslušnými právnymi predpismi, platnými na území SR. |
Požiadavky na vozidlá | Vozidlá nemôžu byť staršie ako 8 rokov od prvého uvedenia do prevádzky; všetky vozidlá musia mať platné osvedčenie o technickej a emisnej kontrole. |
Výbava vozidiel | Požiadavky pre vozidlá: čistý interiér aj exteriér bez viditeľného poškodenia , výborný technický stav, klimatizácia, kúrenie, bezpečnostné pásy na sedadlách, TV/DVD, chladnička. |
Názov |
1. Pokiaľ je v tejto rámcovej dohode použitý výraz vozidlo, resp. autobus má sa za autobus podľa podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode (ďalej iba „zmluva“) a čiastkovej výzve. |
2. Objednávateľ objednáva prepravu prostredníctvom poverenej osoby/osôb, ktorých mená budú oznámené Poskytovateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
3. Poskytovateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
4. Objednávateľ bude objednávať prepravu so špecifikovanými požiadavkami v čiastkovej výzve formou e-mailu zaslaného na kontaktný e-mail Poskytovateľa minimálne 3 pracovné dni pred požadovaným časom prepravy. |
5. Špecifikácia požiadaviek čiastkovej výzvy bude obsahovať najmä miesto, čas, lehoty požadovanej služby a predpokladaný počet prepravovaných osôb v rámci konkrétnej kategórie. Poskytovateľ je povinný do 1 hodiny od doručenia e-mailovej výzvy potvrdiť doručenie výzvy a potvrdiť zabezpečenie prepravy alebo požadovať doplňujúce informácie, to však iba v prípade ak sú pre čiastkové plnenie potrebné. |
6. Objednávateľ je prostredníctvom poverenej osoby oprávnený odmietnuť (telefonicky alebo osobne) pridelené vozidlo alebo vodiča, ak akýmkoľvek spôsobom vozidlo alebo vodič nespĺňa požiadavky podľa tejto zmluvy. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť bezodkladne (najneskôr do 1 hodiny od nahlásenia Objednávateľom) náhradné vozidlo a/alebo vodiča. |
7. Náhradný autobus s vodičom musí mať rovnaké alebo lepšie vybavenie a technické vlastnosti a požiadavky ako sú uvedené v tejto zmluve. V prípade porušenia podmienok uvedených v tomto bode má Objednávateľ právo požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške do 500 EUR za každé jednotlivé porušenie. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a uplatnenie náhrady škody. |
8. Poskytovateľ má povinnosť používať na plnenie predmetu zmluvy len vozidlá s platným úrazovým poistením prepravovaných osôb a batožiny (minimálne v rozsahu poistenia prepravovaných osôb pre prípad úrazu, trvalých následkov a smrti, zničenia, poškodenia, krádeže prepravovanej batožiny), s minimálnym poistným krytím 10 000,00 EUR. Poskytovateľ je povinný Objednávateľovi na jeho požiadanie pred uskutočnením objednanej prepravy predložiť o skutočnostiach uvedených v predchádzajúcej vete hodnoverný dôkaz. |
9. Poskytovateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný položkovitý cenník za jednotlivé kategórie prepravy a služby podľa tejto zmluvy. |
10. Cena podľa jednotlivých kategórií prepravy a za stojné je považovaná ako konečná za celý rozsah poskytovaných služieb, bez možnosti jej navýšenia, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto (diaľničné náklady) na spoplatnené úseky ciest, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytovanie služby. |
11. Všetci vodiči podieľajúci sa na plnení zmluvy musia spĺňať požiadavky: slušné a čisté ošatenie; profesionálny a diskrétny prístup; slušné chovanie; zdvorilé vystupovanie príslušnú odbornú spôsobilosť na výkon požadovanej služby. |
12. V prípade poruchy, alebo akejkoľvek závady na vozidle ( príp. zásahu vyššej moci) je Poskytovateľ povinný zabezpečiť bezodkladne náhradné vozidlo spĺňajúce požiadavky podľa tejto zmluvy spolu s náhradným vodičom. V opačnom prípade má Objednávateľ právo požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške do 1000 EUR. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a uplatnenie náhrady škody. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nevznikne v prípade zásahu vyššej moci. |
13. V zmysle OPET je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Poskytovateľovi nevzniká nárok na zaplatenie odmeny za poskytnuté služby pokiaľ tieto nie sú poskytnuté riadne a včas. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť Poskytovateľovi za riadne plnenie, poskytnuté na základe čiastkovej výzvy cenu, zodpovedajúcu splnenému rozsahu plnenia. |
14. Objednávateľ uhradí cenu za poskytnuté čiastkové plnenie počas predchádzajúceho kalendárneho mesiaca na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude protokol o poskytnutí služby, podpísaný oprávnenou osobou za Poskytovateľa a Objednávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. |
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy, ustanovení o poistení, poskytnutí náhradného autobusu podľa podmienok uvedených v tejto zmluve je podstatným porušením zmluvy a má za následok právo Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. Odstúpením Objednávateľa od zmluvy zostáva zachované jeho právo na uplatnenie zmluvnej pokuty a náhrady škody. |
16. Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia touto zmluvou, OPET a v časti, týkajúcej sa výkonu služieb prepravy osôb a batožiny, primerane ustanoveniami Občianskeho zákonníka. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami Poskytovateľa a cenníkmi Poskytovateľa. |
17. Verejný obstarávateľ po uzavretí zmluvy overí splnenie podmienok účasti Poskytovateľa podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. |
18. Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 služba
14 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2017 16:11
14.08.2017 13:00
14.08.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2017 08:39 - Vstupná ponuka | 14 400,00 | € | Cena s DPH |
09.08.2017 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 398,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: