42093937
Správa majetku Košického samosprávneho kraja
Tatranská 25, Košice, 04001, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,70 | ||
počet stravných poukážok na 4 roky | ks | 33600 | ||
počet stravných poukážok na 1 rok | ks | 8400 | ||
výška provízie | % | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Dodávka stravných lístkov sa bude vykonávať mesačne na základe mesačnej objednávky objednávateľa a stravné lístky budú dodávané priamo do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou a prostredníctvom internetu, telefonicky. |
Výška provízie je vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi. |
Celková cena objednaných stravných lístkov bude v mesačnej faktúre zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 15 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok2. z provízie za stravné poukážky3. z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Celková cena je konečná, vrátane dopravy do miesta plnenia, poštovného a manipulačných poplatkov. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote |
Nominálna hodnota stravovacích poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách a schváleného rozpočtu na príslušný rok. |
Množstvo stravovacích poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Výmena nepoužitých stravných lístkov | pre nový kalendárny rok je možná iba jednorázovo najneskôr do 20.01. nasledujúceho kalendárneho roka |
Periodicita objednávok | mesačne |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.” Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009
Poštová 15, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.09.2017 07:43 — 31.08.2021 07:43
33 600,00 ks
125 563,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2017 08:00
03.08.2017 10:00
03.08.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2017 08:03 - Vstupná ponuka | 125 563,00 | € | Cena s DPH |
28.07.2017 22:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 125 559,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: