30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
47454547
MONASTER, s.r.o.
Osuského 2476/1A , Bratislava-Petržalka, 85103, SVK
Dodávka archívnych montovaných kovových regálov
regály, archívne regály, kovové regály, montované regály, policové regály
Tovar, Služba
1. Dodávka archívnych montovaných kovových regálov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka archívnych montovaných kovových regálov slúžiacich na uskladnenie zakladačov (šanónov) vrátane súvisiacich služieb (dovoz, vyloženie, umiestnenie do určených miestností, montáž, inštalácia – pripevnenie regálov k stene a k podlahe podľa potreby). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Archívne montované kovové regále | ks | 72 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Archívny regál na zakladače: | |
a) materiál: | jednostranný, montovaný (skrutkovými spojmi, nie zásuvný), kovový, pozinkovaný |
b) pole: | základné pole, nie prídavné, každý regál bude samostatný |
c) rozmery: | cca. výška 230 - 250 cm x šírka 100 cm x hĺbka 30 cm |
d) počet políc v základnom poli: | 7 (6 buniek) |
e) rozmer police: | 100 cm x 30 cm |
f) nosnosť police: | minimálne 100 kg |
g) výstuže: | zadné krížové výstuže a bočné výstuže, prípadne iné technické riešenie na zabezpečenie stability |
h) ochranné pätky: | gumené alebo plastové |
i) možnosť ukotvenia: | ÁNO, k stene a k podlahe |
j) označenie samolepiacim bezpečnostným štítom: | regál č., nosnosť bunky (kg), počet buniek v tĺpci (ks), nosnosť stĺpca (kg) |
k) preukázanie nosnosti regálu: | certifikát, technická dokumentácia |
Názov |
1. Rozhodujúcim kritériom je najnižšia cena s DPH za položky uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2. Cena je určená vrátane dopravy na miesto plnenia aj s vyložením do objednávateľom určených miestností, montážou, inštaláciou (ukotvenie regálov k stene a k podlahe podľa potreby) a všetkých ostatných nákladov spojených s plnením zmluvy (dane, clá, poplatky atď.). |
3. Adresy miest plnenia: Košice, Bratislava, Banská Bystrica, Poprad |
4. Plnenia budú poskytované na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom pre jednotlivé pracoviská a na základe skutočných potrieb objednávateľa. |
5. Konkrétne plnenie bude špecifikované v objednávke stanovením druhu tovaru, požadovaného množstva, ceny, adresy miesta dodania a osoby poverenej objednávateľom na prevzatie tovaru. |
6. Za doručenie objednávky sa považuje aj jej zaslanie elektronickou poštou na e-mailovú adresu, ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi. |
7. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne za plnenie vyplývajúce z konkrétnej objednávky a musí okrem povinných náležitostí obsahovať číslo zmluvy, číslo objednávky, druh tovaru, mernú jednotku, požadované množstvá, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke tovaru, cenu celkom bez DPH za položku a celkovú cenu s DPH za položku v súlade s podrobným rozpisom jednotkových cien predloženým dodávateľom (cenovou kalkuláciou). |
8. Podkladom pre fakturáciu bude preberací protokol dodávateľa, potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zákazky. |
9. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9.1 Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5 ods. 2 zákona č. 211/2010 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
10. Po dodávke a inštalácii tovaru prebehne fyzická prebierka, na základe ktorej bude podpísaný preberací protokol o prevzatí a inštalácii tovaru. Prípadné nezrovnalosti budú riešené reklamáciou. |
11. Odovzdávanie a preberanie objednaného tovaru budú vykonávať kontaktné osoby dodávateľa a objednávateľa. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez viditeľného poškodenia. |
13. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok. |
15. Dodávateľ je povinný predložiť do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy „Cenovú kalkuláciu“ (formát tabuľky – doplniť jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH za každú položku. Celková cena s DPH za položky uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky musí byť v súlade s celkovou vysúťaženou cenou. „Cenová kalkulácia“ bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. Predlohu tabuľky „Cenová kalkulácia“ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľ. |
16. Dodávateľ je povinný predložiť do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy technickú špecifikáciu ponúkaného typu regálov v elektronickej podobe, ktorá bude obsahovať materiál, povrchovú úpravu, presné rozmery, nosnosť, spôsob montáže atď. a fotografiu regálov na posúdenie kvality a požadovaných parametrov. K realizácii dôjde až po odsúhlasení ponúkaného tovaru (potvrdzujúci e-mail). |
17. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platných noriem v SR a EU. |
18. Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky potvrdiť objednávateľovi e-mailom jej doručenie. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi plnenie v objednávke najneskôr do tridsiatich kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky, prípadne v inej vopred dohodnutej dodacej lehote. Dodávka tovaru na miesto plnenia a jeho inštalácia je možná len v pracovných dňoch po dohode s kontaktnou osobou. |
20. Dodávateľ je povinný odovzdať osobe poverenej na prevzatie tovaru preberací protokol. |
21. Plnenie má vady, ak nezodpovedá technickej špecifikácii, ak je dodané v rozpore s objednávkou, so zmluvou, alebo ak má zjavné vady. Dodanie plnenia s akoukoľvek vadou sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. V prípade, ak dodávateľ poruší povinnosti upravené v tejto zmluve, má objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 100,-€ za každé porušenie povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
22. V prípade nedodržania dohodnutého časového harmonogramu dodania tovaru dodávateľom bez objednávateľom akceptovaného odôvodnenia má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi vo výške 0,05% z ceny predmetu zmluvy, a to za každý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
23. Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úroku z omeškania nezaniká povinnosť riadne splniť danú povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy. |
24. Objednávateľ poskytne dodávateľovi predlohu tabuľky „Cenová kalkulácia“ (v zmysle bodu 15) do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
25. Objednávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy poskytnúť presnú adresu miesta plnenia a kontaktné osoby (osoby poverené na prevzatie tovaru). |
26. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou alebo e-mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenie objednávaného predmetu zmluvy, množstvo, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu zodpovednú pre danú dodávku s uvedením čísla telefónu a fakturačných údajov. |
27. Záručná doba - minimálne 24 mesiacov. |
28. V prípade reklamácie tovaru v rámci záručnej doby dodávateľ zabezpečí výmenu, príp. opravu tovaru do 14 pracovných dní, resp. v inej vopred dohodnutej lehote a hradí všetky náklady s tým spojené (aj dopravu). |
29. Cena za predmet zmluvy je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s doručením, vyložením, montážou a inštaláciou tovaru v objednávateľom určených miestnostiach a všetky ostatné náklady vynaložené na dodávku tovaru. |
30. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do kompletného dodania predmetu zákazky. |
31. Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 2 - mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
04.09.2017 14:29 — 15.09.2017 14:29
72,00 ks
10 836,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2017 14:41
03.08.2017 14:19
03.08.2017 14:34
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.07.2017 16:01 - Vstupná ponuka | 10 836,00 | € | Cena s DPH |
31.07.2017 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: