36035581
Firma Gulik s.r.o.
Povstania 4 , Rimavská Sobota , 97901, SVK
45329478
ŠTÝL EU s.r.o.
Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Mulčovač
mulčovač
Tovar, Služba
1. Mulčovač
|
|
---|---|
Funkcia |
Tovar slúži na mulčovanie trávnych porastov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mulčovač | ks | 1 | ||
Pracovný záber | mm | 2 000 | 2 200 | |
Hmotnosť | kg | 900 | 1 000 | |
Počet ťažkých kovaných kladív | ks | 24 | 28 | |
Otáčky vývodového hriadeľa | ot/min | 540 | ||
Priemer rotora | mm | 450 | ||
Trojbodový záves | kategória | II. | ||
Pracovný uhol - vertikálne (hore) | stupeň | 90 | ||
Pracovný uhol - horizontálne(dole) | stupeň | 60 | ||
Požadovaný výkon na výv. hriadeli | PS | 50 | 120 | |
Počet klinových remeňov (pohon rotora) | ks | 4 | ||
Protiostrie | ks | 2 | ||
Výškovo nastaviteľný oporný valec | priemer/mm | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pripojenie do zadného trojbodového závesu traktora | kategória II. |
Pohon rotora cez klinový remeň | áno |
Mechanické istenie pri nájazde na prekážku | pružinové |
Zosilnená konštrukcia | áno |
Prevodovka s integrovanou voľnobežnou spojkou | áno |
Kardan s homokinetickým kĺbom | áno |
Pracovná poloha | priamo za traktorom |
Pracovná poloha | vedľa traktora |
Hydraulické ovládanie a nastavenie | áno |
Návod na obsluhu | áno |
Katalóg náhradných dielov | áno |
Zaškolenie obsluhy | áno |
Dodávky na hospodársky dvor spoločnosti | áno |
Technické osvedčenie vozidla - TOV | áno |
Servisná prehliadka 1x (doprava+práca) | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Dodanie tovaru so servisnou dokumentáciou, záručným listom a preberacím protokolom |
Záruka na tovar je min 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom |
Dodávateľ je povinný pre preberaní tovaru a zaškolení odovzdať: návod na obsluhu, katalóg náhradných dielov, doklad o schválení pre premávku na verejných komunikáciách v Slovenskej republike |
Požaduje sa dodať certifikáty na príslušenstvo, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Požaduje sa, aby predmet zákazky spĺňal ďalšie, aj v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie vzťahujúce sa na predmet zákazky. |
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.) |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia 0PKZP-P01-SC131-2017-22. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy : dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa (napr. produktový list, a pod.) |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary spĺňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami. Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
Povstania 4 , Rimavská Sobota, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika
01.10.2018 10:00 — 05.10.2018 14:00
1,00 ks
11 118,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2017 14:21
03.08.2017 11:00
03.08.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2017 09:21 - Vstupná ponuka | 11 118,67 | € | Cena bez DPH |
03.08.2017 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 988,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: