31797903
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK
31326650
TEMPEST a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Hardvérová a softvérová servisná podpora pre IBM zariadenie
hardvérová a softvérová servisná podpora, podpora IKT zariadení
Služba
1. Hardvérová a softvérová servisná podpora pre IBM zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie hardvérovej (ďalej len "HW") a softvérovej (ďalej len "SW") podpory pre zariadenia používané objednávateľom v rozsahu 7 dní v týždni, 24 hodín denne, s nástupom na opravu do 4 hodín od nahlásenia poruchy. |
Trvanie autorizovanej podpory 24 mesiacov od uzatvorenia zmluvy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Definícia servisných parametrov IKT zariadenia používaného objednávateľom: | |
IBM zariadenie: STORWIZE V7000 EXPANSION 24 - 1 kus | typ 2076, model 224 |
B. Rozsah hardvérovej a softvérovej servisnej podpory IKT zariadenia: | |
1. Podpora riešenia akútnych a kritických stavov nepretržite, odstraňovanie porúch on-site alebo prostredníctvom vzdialeného prístupu. | 24 hodín x 7 dní v týždni. |
2. Rýchla eskalácie kritických problémov na takú úroveň technických, vývojárskych a riadiacich štruktúr výrobcu technológie aká zodpovedá potrebám riešenia najzávažnejších problémov, možnosť eskalácie priamo u výrobcu HW vybavenia. | |
3. Pravidelná kontrola vybavenia odborníkom zaškoleným pre túto činnosť výrobcom HW vybavenia alebo jeho partnerom alebo inou oprávnenou osobou. | |
4. Update firmware a microcodes na úrovni HW komponentov. | |
5. Profylaktické práce - pravidelná kontrola systémových logov a nastavenie systémov. | |
6. Proaktívna on-line kontrola HW a SW vybavenia. | |
7. Eskalácia problémov na vyššie úrovne servisnej podpory - výrobca HW a SW | |
8. Poskytovanie služieb Service Desku | v režime 24 x 7. |
C. Definícia časových parametrov (typy odozvy na nahlásenie prevádzkovej poruchy): | |
1. Doba odozvy (maximálne 1 hodina) | časový interval meraný od doby, kedy objednávateľ ohlásil prevádzkovú poruchu na Service Desk po dobu, kedy je objednávateľ spätne kontaktovaný dodávateľom. |
2. Začiatok riešenia problému - nástup na riešenie (maximálne do 4 hodín) | doba trvania medzi časom spätného hlásenia poruchy na miesto zadania a začatím ich riešenia lokálne (in-site) alebo vzdialeným prístupom. |
D. Garantované servisné parametre IKT zariadenia: | |
1. Servisné pokrytie výrobcu | s úrovňou 24 hodín, 7 dní v týždni s nástupom na odstránenie poruchy do 4 hodín v mieste inštalácie HW a SW. |
2. Potvrdením výrobcu (IBM) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom servisného pokrytia IKT zariadení, výrobca garantuje opravu všetkých zariadení, ktoré spadajú pod túto servisnú zmluvu po dobu platnosti zmluvy. |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na odstránenie riadne nahlásenej poruchy v nasledujúcich lehotách: |
7 dní v týždni, 24 hodín denne, s nástupom na opravu do 4 hodín od nahlásenia poruchy. |
Za nástup sa na odstránenie vady sa pre účely tejto zmluvy rozumie pripojenie dodávateľa na vzdialený prístup alebo príchod k zákazníkovi na miesto výskytu vady. |
Objednávateľ požaduje predložiť potvrdenie výrobcu (IBM) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom servisnej podpory do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
O poskytnutí služieb HW a SW podpory pre IKT zariadenie vyhotoví dodávateľ protokol. Jeho podpisom sa považuje záväzok dodávateľa na poskytnutie služieb HW a SW podpory za riadne splnený. |
Objednávateľ sa zaväzuje pre riadne plnenie záväzkov dodávateľa poskytnúť dodávateľovi potrebnú súčinnosť v rozsahu: |
- umožní dodávateľovi vzdialený prístup do systému v dodávateľom požadovanej lehote, |
- zabezpečí prístup povereným pracovníkom dodávateľa na pracoviská objednávateľa v rozsahu potrebnom na plnenie záväzkov dodávateľa, |
- poskytne dodávateľovi protokoly a chybové výpisy, inštalačné médiá, dokumentáciu a na požiadanie zodpovedného pracovníka dodávateľa, |
- na vyžiadanie zabezpečí poskytnutie podkladov potrebných na analýzu vady v rozsahu požadovanom dodávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovať mlčanlivosť o skutočnostiach, ktoré sa dozvedel pri poskytovaní služieb. |
Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na poskytnutie HW a SW podpory nemohol byť riadne a včas splnený z dôvodu, že objednávateľ mu neposkytol z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas požadovanú potrebnú súčinnosť. |
Lehoty na poskytnutie HW a SW podpory dodávateľom sa predĺžia o dobu trvania neposkytnutia súčinnosti. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia. |
Dodávateľ predloží faktúru do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Splatnosť vystavenej faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je minimálne 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným platobným stykom. |
Uchádzač, ktorého ponuka bude vyhodnotená elektronickým trhoviskom ako úspešná, musí byť zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Ružová dolina 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
03.08.2017 00:00 — 02.08.2019 00:00
1,00 súbor služieb na 24 mesiacov
14 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2017 15:26
31.07.2017 15:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.07.2017 15:24 - Vstupná ponuka | 14 388,00 | € | Cena s DPH |
31.07.2017 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 388,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: