30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Implementácia integračnej platformy a integrácia správy registratúry na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka)
integrácia, registratúra, ÚPVS, e- schránka
Služba
1. Implementácia integračnej platformy a integrácia správy registratúry na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka)
|
|
---|---|
Funkcia |
Implementácia integračnej platformy a napojenie správy registratúry na platforme Fabasoft na Ústredný portál verejnej správy (ďalej len ,,ÚPVS“). |
Zabezpečenie zmien v systéme registratúry (IS Fabasoft) za účelom preberania, podania a ich prílohy zo schránky ÚPVS vrátane súvisiacich technických správ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Implementácia integračnej platformy a integrácia správy registratúry na ÚPVS | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém | - umožní zasielanie elektronických úradných dokumentov a ich príloh expedovaných z registratúry cez schránku UPVS vrátane súvisiacich technických správ |
Systém | - umožní zasielanie rozhodnutí a výziev a ich príloh expedovaných z registratúry cez schránku UPVS vrátane súvisiacich technických správ |
Systém | - nebude spracovávať správy určené pre Jednotný informačný systém v cestnej doprave (ďalej len ,,JISCD“). |
Systém | - umožní prostredníctvom modulu CEP overenie elektronického podpisu |
Systém | - umožní prostredníctvom modulu CEP vyhotovenie elektronickej pečate pre elektronický dokument cez IS Fabasoft |
Systém | - umožní podpisovanie prostredníctvom mandátneho certifikátu cez IS Fabasoft |
Systém | - umožní na požiadanie iného interného systému získať vzory elektronických formulárov z modulu MEF UPVS |
Systém | V rámci riešenia budú vytvorené vzory elektronických formulárov minimálne v rozsahu- Rozhodnutie- Výzva- Oznámenie/Správa |
Systém | - zabezpečí implementáciu služieb autentifikácie pre nevizuálnu komunikáciu s UPVS |
Systém | - bude vytvorený v súlade s legislatívou a európskymi štandardmi |
Systém | Riešenie musí byť implementované v súlade so zákonom č. 305/2013 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Systém | Riešenie musí byť implementované v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z. z. v znení výnosu MFSR č. 276/2014 Z. z., výnosu MF SR 137/2015 Z. z. |
Názov |
1. Poskytovateľ musí disponovať expertom na systém Fabasoft s príslušným certifikátom vydaným oprávnenou autoritou na vydávanie takýchto certifikátov a to certifikátu „Document Management System Designer im Fabasoft 2016“. Uvedený expert musí preukázať 5 ročnú prax so systémom FABASOFT a zároveň musí byť v trvalom pracovno-právnom pomere u poskytovateľa nepretržite najmenej 5 rokov. Túto skutočnosť poskytovateľ preukáže predložením kópie certifikátu a podpísaného čestného vyhlásenia kontaktnej osobe objednávateľa a to najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2. Poskytovateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Poskytovateľ nesmie byť zapísaný v Registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedenom na webovom sídle ÚVO. |
4. Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie: |
4.1 Čestné vyhlásenie, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú vo výpise zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na webovom sídle ÚVO. |
4.2 Položkový rozpočet v eur bez DPH, s DPH na jednotlivé položky uvedené v bode 1.3 technickej špecifikácii predmetu. |
4.3 Poskytovateľ písomne oznámi kontaktnej osobe objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
4.4 Poskytovateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
5. Poskytovateľ je povinný poskytnúť a odovzdať služby objednávateľovi naraz, v určenej lehote plnenia. Dodávateľ vopred e-mailom oznámi kontaktnej osobe objednávateľa deň poskytnutia služieb. |
6. Poskytovateľ bude fakturovať poskytnuté služby na základe podpísaného protokolu o funkčnosti systému v prostredí objednávateľa. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne poskytnutých služieb a jednotkových cien položkovitého rozpočtu dodávateľa. Splatnosť faktúry za poskytnutie služieb je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
7. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o Dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
8. Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
9. V prípade nesplnenia všetkých Osobitných požiadaviek je objednávateľ oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť. |
10. Porušenie povinnosti poskytovateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
11. Ak poskytovateľ bude poskytovať služby v rozpore s požadovanou technickou alebo funkčnou špecifikáciou opisu predmetu zákazky bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť . |
11. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Námestie slobody č. 6, 810 05 Bratislava , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
03.11.2017 14:00
1,00 ks
159 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2017 15:24
02.08.2017 13:00
02.08.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2017 11:23 - Vstupná ponuka | 159 000,00 | € | Cena s DPH |
02.08.2017 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 158 995,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: