• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2017 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2017 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2017 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2017 14:20

Detail zákazky Z201736691

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2017 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2017 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2017 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2017 14:20

Základné údaje

Z201736691

OF-138957

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3051366

Objednávateľ

36277215

STEFE Trnava, s. r. o.

Františkánska 16, Trnava, 91732, SVK

Dodávateľ

50254081

Fidelity Trade s.r.o.

Kornela Mahra 3, Trnava, 91708, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

MALIARSKE PRÁCE A OPRAVY FASÁDY, PREJAZDU HISTORICKEJ BUDOVY 2017

maliarske práce, vysprávky, omietky, penetrácia, zakrývanie podláh, klampiarske práce,

  • 45442100-8 - Maliarske a natieračské práce
  • 45410000-4 - Omietkarské práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45000000-7 - Stavebné práce
  • 45261300-7 - Klampiarske práce a montáž odkvapových žľabov

Stavebná práca, Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. MALIARSKE PRÁCE A OPRAVY FASÁDY, PREJAZDU HISTORICKEJ BUDOVY 2017
Funkcia
murárske a maliarske vysprávky stien fasády a prejazdu (podlubia)
hĺbková penetrácia stien
maľovanie stien a stropov
sanačná omietka
klampiarske konštrukcie - odkvapový systém - žľaby a zvodová rúra, odkvapový plech
odvoz a likvidácia odpadov - doklad o likvidácií odpadov, prenájom kontajneru
zakrývanie podláh a zariadení
dopravné náklady - nákup a dovoz materiálu
denné upratovanie, záverečné vyčistenie dotknutých priestorov
lešenie - montáž, demontáž, prenájom
rozmer uličnej fasády cca: dĺžka 12 m; výška 6,5 m
rozmer podchodu (podlubia) - nepravidelný pôdorys priemer cca: dĺžka 22 m; výška 4,5 m (klemby)
rozmer dvornej fasády č.1 -  štít s pultovou strechou, rozmer cca: dĺžka 7 m; výška 5m; plocha bez otvorov 16,5 m2
rozmer dvornej fasády č.2 - štít s pultovou strechou, rozmer cca: dĺžka 5,5 m; výška 10 m; plocha bez otvorov 38,0 m2
Pri stavebných prácach je potrebné dodržiavať podmienky stanovené Krajským pamiatkovým úradom, vyjadrenie je uvedené v Prílohe č.1 - vyjadrenie KPÚ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ULIČNÁ FASÁDA, SOKLEL - -
príprava podkladu, prebrúsenie, oprášenie a mydlenie povrchu fasády a sokla m2 85,00
murárske a maliarske vysprávky uličnej fasády, vrátane rohu fasády, oškrabanie nesúrodých poškodených vrstiev farby a omietky % 30
sanácia sokla uličnej fasády - otlčenie poškodenej omietky v rozsahu 100 % po zdravý podklad, nanesenie novej sanačnej omietky, vrátane vysprávok % 100
štukatérske práce na priečelí uličnej fasády - osekanie poškodených vrstiev, oprava plastickej výzdoby, šambrán a ozdobných prvkov fasády m2 25,00
hĺbková penetrácia uličnej fasády a sokla m2 85,00
Maľby fasády dvojnásobné s priedušným náterom - farba zelená a žltá m2 74,00
Maľby sokla dvojnásobné s priedušným náterom - farba sivá m2 11,00
zakrývanie otvorov - okien a dverí na uličnej fasáde m2 17,00
vysprávka betónového prahu (dl. 2m) a ostenia vstupných dverí (uzatvorenie otvoru cca 0,2 m2) súbor 1
zasekanie el. káblu rozvodnej skrine do steny s následnou vysprávkou a príp. doplnením dlaždíc, + doplnenie bieleho plech. krytu el. skrine súbor 1
zamurovanie otvoru, vrátane vysprávky na uličnej fasáde po nevyužívanej el. skrini, rozm. cca. 50x70 cm súbor 1
Demontáž a montáž nového doliehajúceho pásu gumy na spodku vstupnej drevenej brány, dl. 2 m m 2,00
Demontáž pôvodných klampiarskych konštrukcií na uličnej fasáde - žľab (dl. 12 m) a zvodová rúra (dl. 6 m), vrátane príslušenstva súbor 1
Montáž nových žľabov z titánzinkového plechu, polkruhového, vrátane potrebného klamp. príslušenstva (žľabové háky, čelá, ....), nový okapový plech pod žľabom, farba hnedá m 12,00
Montáž novej zvodovej rúry z titánzinkového plechu, vrátane potrebného príslušenstva (objímky, kolená, odskoky, žľabový kotlík .....) a zaústenia do kanalizácie, farba hnedá m 6,00
Demontáž a spätná montáž popisných a reklamných tabúľ fasády súbor 1
Odstránenie 3 ks vyčnievajúcich káblov na fasáde ks 2
PODCHOD (PODLUBIE) - -
príprava podkladu, prebrúsenie, oprášenie a mydlenie povrchu stien a klenieb m2 205,00
murárske vysprávky vápennou pamiatkarskou omietkou podchodu (podlubia) povrchu stien a klenieb % 50
otlčenie porušených omietok podchodu (podlubia), vrátane otlčenia chybne nanesenej murovacej malty (cca 15 m2) % 50
vysprávky trhlín v podchode (podlubí) súbor 1
maliarske vysprávky (opravy malieb) pamiatkarskou sadrou podchodu (podlubia) povrchu stien a klenieb % 30-50
hĺbková penetrácia podchodu (podlubia) stien a klenieb m2 205,00
Maľby stien a klenieb podchodu (podlubia) dvojnásobné s priedušným náterom - farba biela m2 205,00
zakrývanie otvorov - okien a dverí m2 30,00
zakrývanie podlahy v podlubí, na nádvorí a časti strechy z ktorej je prístupná časť fasády m2 150,00
zasekanie el. káblu do steny v podchode, vrátane vysprávky steny súbor 1
Doplnenie chýbajúcich a výmena poškodených bielych plastových žľabov pre elektrické alebo optické káble  v podchode (podlubí), cca 100 m súbor 1
pretmelenie okapových žľabov v podlubí (pod strieškou) súbor 1
DVORNÉ FASÁDY 2ks - -
príprava podkladu, prebrúsenie, oprášenie a mydlenie povrchu dvoch dvorných fasád m2 55,00
murárske a maliarske vysprávky vápennou pamiatkarskou omietkou jednej dvornej fasády, otĺkanie porušených vrstiev omietky a nesprávne nanesených omietok - fasáda č.2 štít % 30-50
kompletné, 100% otlčenie porušených omietok na jednej dvornej fasáde až po zdravý podklad resp. murivo, vrátane očistenia a vyspravenia podkladu - fasáda č.1 štít m2 17,00
nová sanačná vápenná pamiatkarska  omietka na jednej dvornej fasáde - fasáda č.1 štít m2 17,00
hĺbková penetrácia dvoch dvorných fasád m2 55,00
Maľba dvojnásobná s priedušným náterom dvoch dvorných fasád - farba biela m2 55,00
zakrývanie otvorov - okien m2 3,00
Demontáž pôvodného dreveného obkladu s rámom otvoru podkrovia , vrátane plechu striešky ks 1
Montáž novej drevenej výplne otvoru podkrovia - drevený rám s dreveným obkladom a otváraním, vrátane ochranného náteru  bochemit a výmeny plechu striešky nad otvorom (rozm. otvoru cca 0,7 x 1,4 m) ks 1
KOMÍNY 5ks, MURIVO PULTOVEJ STRECHY - -
Nová nerezová komínová hlavica (čiapka) , priemer rúry cca. 150 mm ks 1
Montáž a dodávka nového lemovania (oplechovania) 2 ks komínov v hrebeni strechy, rozm. komína cca. 70 x 70 cm ks 2
príprava podkladu, prebrúsenie, oprášenie a mydlenie povrchu komínov 5 ks a pásu muriva pultovej strechy m2 24,00
murárske a maliarske vysprávky 5 ks komínov komplet a pásu muriva pultovej strechy, vrátane otlčenia poškodených vrstiev omietky % 30-50
hĺbková penetrácia 5 ks komínov a pásu muriva pultovej strechy m2 24,00
Maľba dvojnásobná s priedušným náterom 5 ks komínov, pás muriva pultovej strechy -farba biela m2 24,00
LEŠENIE - -
LEŠENIE - montáž, demontáž, prenájom súbor 1
UPRATOVANIE - -
denné upratovanie a zametanie hrubých nečistôt; záverečné vyčistenie a umytie dotknutých priestorov a plôch súbor 1
OBLEPENIE - -
oblepenie soklov, stykov, okrajov a iných zariadení, okien, dverí na uličnej fasáde, v podlubí a na dvorných fasádach súbor 1
LIKVIDÁCIA ODPADOV - -
odvoz a likvidácia odpadov, prenájom kontajneru súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba uličnej fasády zelená, žltá
farba soklu uličnej fasády sivá
farba podchodu (podlubia) a dvornej fasády biela
fasádny náter - San Marco priedušný
omietka vápenná pamiatkarska omietka
farba klampiarskych konštrukcií hnedá
farba drevenej výplne obkladu podkrovia hnedá
farba oplechovania komínov (prispôsobiť farbe strechy) červená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky sú MALIARSKE PRÁCE A OPRAVY FASÁDY, PREJAZDU HISTORICKEJ BUDOVY.
Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť pre objednávateľa kompletné dielo na kľúč podľa funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zákazky, podľa prílohy č.1 a prílohy č.2 - v zmysle platných technických noriem, v rozsahu a za podmienok dojednaných v tejto zmluve a riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi. Pri použití tretích osôb k ukončeniu dohodnutého diela nesie zhotoviteľ plnú zodpovednosť, ako by plnenie uskutočňoval sám vrátane prípadných reklamácii.
Zhotoviteľ pri realizácii prác dodrží všeobecne záväzné predpisy, technické normy, dojednania tejto zmluvy, vyjadrenia orgánov štátnej správy a poverených organizácií a iných dotknutých osôb, bezpečnostné predpisy a nariadenia nielen v dotknutej časti areálu staveniska.
Objednávateľ sa zaväzuje, že dokončené práce prevezme, keď budú zrealizované bez závad a nedorobkov, zaplatí za jeho zhotovenie dohodnutú cenu a poskytne zhotoviteľovi dojednané spolupôsobenie.
Termín realizácie diela - Lehota plnenia zmluvy je upresnená v bode č. 3.2. Zmluvy o dielo.
Zhotoviteľ je povinný bez omeškania písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu diela s dôsledkom omeškania plnenia dohodnutého termínu.
Opodstatnenosť takto uvedenej skutočnosti a jej vplyv na sťaženie podmienok výstavby posúdi zástupca zhotoviteľa.
Omeškanie subdodávateľov zhotoviteľa pre realizáciu diela nezakladajú dôvod na zmenu termínu realizácie diela.
Zhotoviteľ sa zaväzuje pre objednávateľa zhotoviť kompletné Dielo na kľúč, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok.
Maximálna výška zdrojov objednávateľa je určená v čl. V, bod 4.4. - Zmluvné podmienky Objednávkového formulára na 9.120 Eur vrátane DPH (7.600 Eur bez DPH).
Celková cena predmetu zmluvy - Zmluvná cena bude vysúťažená na Elektronickom trhovisku a následne bude cena za zhotovenie diela uvedená v čl. IV - Zmluvná cena v Zmluve o dielo, ktorá bude automaticky vygenerovaná v rámci EKS.
Práce, ktoré zhotoviteľ vykoná bez zadania alebo v dôsledku svojvoľného odchýlenia od zmluvy nebudú zhotoviteľovi uhradené.
Cena diela je stanovená ako cena maximálna. Cena zohľadňuje akékoľvek naviac práce a prestoje, zvýšené náklady, či prenájom vybavenia, zariadení alebo pracovnej sily súvisiace s omeškaním dokončenia a odovzdania diela, ako aj súvisiace s nedostatočnou obhliadkou miesta vykonania diela, nedostatočným zameraním a vyhodnotením potrebných prác, najmä ak tieto nie sú súčasťou funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. Takéto naviac práce nie sú dôvodom na zvýšenie ceny diela.
Súčasťou ceny sú aj také práce a iné výkony a dodávky materiálov, súčastí a technológií alebo iné náklady, ktoré sú nevyhnutné na riadne dokončenie diela, hoci by tieto neboli súčasťou technickej špecifikácie predmetu zákazky, ako aj práce v technickej špecifikácie predmetu zákazky nezahrnuté, ak takéto práce mohol objednávateľ ako spotrebiteľ v súvislosti s plnením povinností objednávateľa podľa tejto zmluvy legitímne očakávať. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a Technickou špecifikácia predmetu zákazky má prednosť táto zmluva.
Cenu za zhotovenie diela zaplatí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ doručí objednávateľovi v 2. vyhotoveniach a musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. Na faktúre, dodacích listoch, spisoch a iných podkladoch musí zhotoviteľ uvádzať aj názov zákazky. Faktúra a k nej prislúchajúca korešpondencia, ktorá sa u objednávateľa vyskytne bez udania názvu zákazky, nebude spracovaná a bude nezaznamenaná vrátená späť zhotoviteľovi. To platí aj v prípade, ak pri faktúre nebude priložený súpis vykonaných prác, ktorý musí byť podpísaný zástupcom objednávateľa.
Lehota pre splatnosť faktúry začína plynúť od doručenia riadnej faktúry so všetkými náležitosťami v zmysle tejto zmluvy a príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
Splatnosť faktúry je do 30 dní.
Faktúra bude doručená objednávateľovi po podpísaní Preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami, ktorá bude obsahovať rozpis doteraz fakturovaných čiastok, rozpis prác a celkovú sumu.
Pri vyplatení faktúry bude objednávateľom zadržaná 3 % záručná rezerva z ceny bez DPH – zádržné z ceny za zhotovenie diela na dobu 1 roka od protokolárneho odovzdania diela pre prípady, že zhotoviteľ nezačne s odstraňovaním vád diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie a vady neodstráni v čase, na ktorom sa zmluvné strany písomne dohodnú.
Zádržné sa môže zhotoviteľovi vyplatiť po predložení potvrdenia banky o vinkulácii tej istej sumy, t.j. 3 % z ceny bez DPH za zhotovenie diela – zhotoviteľ po vykonanom kompletnom splnení zmluvy vinkuluje v prospech objednávateľa na svojom účte číslo:   .....................................................................v …................................ finančné prostriedky v objeme 3 % z ceny za zhotovenie diela, ktoré prostriedky budú použité na účely odstraňovania prípadných reklamácií diela na dobu 1 roka.
alebo zhotoviteľ predloží objednávateľovi bankovú záruku (Záručnú listinu) vo výške minimálne 3% z ceny za zhotovenie diela splatnú po vykonanom kompletnom splnení zmluvy (za predpokladu obdržania dokumentácie) prostredníctvom bezplatnej neodvolateľnej, všeobecnej bankovej záruky, s možnosťou prolongácie banky, ktorá je pre objednávateľa akceptovateľná v rovnakej miere s platnosťou počas 1 roka.
V prípade, že dodávateľ predloží faktúru bez podpísaného preberacieho protokolu a zhotoviteľ nepredloží doklad o vinkulácií, resp.doklad o bankovej záruke pred uhradením poslednej faktúry, má objednávateľ právo zadržať z poslednej faktúry/ faktúr čiastku 3 % z ceny diela bez DPH.
Zhotoviteľ zabezpečí ohlásenie o začatí stavby na IBP a na HaZZ.
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať enviromentálne predpisy platné na území SR, najmä zákon č. 79/2015 Z.z. o odpadoch vznení neskorších predpisov, zákon č. 364/2004 Z.z. o vodách v znení neskorších predpisov, zákon 137/2010 Z.z. o ochraneovzdušia v znení neskorších predpisov a ich súvisiace vykonávacie predpisy. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať zákon č.355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia.
Zhotoviteľ určí svojho zástupcu, ktorý je zodpovedný za organizovanie, riadenie, vykonávanie a kontrolovanie výstavby diela.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že s prácami na diele nezačne skôr, ako mu bude výzva na prevzatie staveniska a začatie prác objednávateľom oznámená.
Zhotoviteľ zabezpečí likvidáciu odpadu v zmysle platnej legislatívy. Takto zlikvidovaný odpad vydokladuje príslušnými dokladmi pri odovzdaní diela.
Objednávateľ a jeho poverený zástupca je oprávnený kontrolovať dielo na každom stupni jeho zhotovovania. Ak pri kontrole zistí, že zhotoviteľ porušuje svoje povinnosti, má právo žiadať, aby zhotoviteľ bezodkladne odstránil vady a nedorobky vzniknuté počas realizácie diela a ďalej ho zhotovoval riadne. V prípade, že zhotoviteľ v primeranej dobe neakceptuje tieto požiadavky objednávateľa, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. Objednávateľ, dohľad má pre tieto prípady právo zastaviť práce prípadne sankcionovať finančne zhotoviteľa za každé nerešpektovanie.
Zhotoviteľ zabezpečuje plnenie ustanovení zákona č. 314/2001 o požiarnej ochrane a č. 124/2006 Z. z. o BOZP v platnom znení. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať technické normy, všeobecné záväzné predpisy, predpisy z oblasti požiarnej ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci, vyplývajúce zo zákona č. 127/2006 Z.z. v platnom znení a z Vládneho nariadenia č. 396/2006 Z.z. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestore staveniska, ktorých vstup na stavenisko a pohyb v priestore staveniska je oprávnený.
Zhotoviteľ zabezpečí pracovníkom ochranné pracovné pomôcky. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri plnení zmluvných povinností zabezpečí poriadok a čistotu na stavenisku na svoje náklady, pričom bude denne odstraňovať všetky nečistoty a odpady, nebezpečné a kontaminované odpady nevynímajúc.
Po ukončení prác, avšak najneskôr do 2 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí Diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, vyčistiť, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod.
Zhotoviteľ zabezpečí stavenisko v zmysle §43 stavebného zákona. Odborné práce musia byť vykonané len pracovníkmi zhotoviteľa alebo jeho dodávateľov majúcich príslušnú kvalifikáciu na vykonanie týchto prác. Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a majetok svojich pracovníkov a partnerov počas doby realizácie diela a zabezpečí, aby sa na stavenisku nepohybovali nepovolané osoby.
Povinnosť zhotoviť dielo riadne a včas splní zhotoviteľ odovzdaním diela v termíne, ako je to uvedené v článku č. 4.2. Objednávkového formuláru a v článku č. 3.2. Zmluvy o dielo - Čas / lehota plnenia zmluvy.
O odovzdaní a prevzatí diela zmluvné strany spíšu Preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela, ktorý podpíše zástupca zhotoviteľa a zástupca objednávateľa.
Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť Diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 5 kalendárnych dní pred jeho odovzdaním.
Dielo sa považuje za vykonané a odovzdané (dodané) riadne a včas bez vád podľa tejto zmluvy aj v prípade, ak objednávateľ alebo zástupca objednávateľa stavby bezdôvodne nepodpíšu Preberací protokol o odovzdaní a prevzatí diela v lehote 3 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy zhotoviteľa na podpísanie tohto protokolu, ak je dielo zhotovené bez závad a nedorobkov, môže sa dielo považovať za riadne dodané.
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy je zhotovený podľa podmienok tejto zmluvy, platných STN a technickej špecifikácie predmetu zákazky, a že počas záručnej doby bude mať vlastnosti, dohodnuté v tejto zmluve. V prípade, že dodávateľ neodovzdá k preberaciemu konaniu všetky potrebné doklady objednávateľ má právo vrátiť poslednú faktúru dodávateľovi a požadovať zníženie fakturovanie sumy o 10%, najmenej však o 1.000,00 Eur.
Zmluvné strany sa dohodli na nasledovných záručných dobách: - záručná doba na práce podľa predmetu zmluvy - maliarske práce, omietky, vysprávky a klampiarske práce (materiál, práca) sú 3 roky.
Záručná doba začína plynúť dňom podpísania preberacieho protokolu.
Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré má dielo počas výstavby a počas záručnej doby.
Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných reklamácií diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie od objednávateľa a dôvody reklamácií odstrániť do termínu, na ktorom sa dohodnú zmluvné strany písomne. Dni potrebné na odstránenie reklamácií nie sú zo strany objednávateľa dôvodom na penalizáciu. Zhotoviteľ nemôže opodstatnenú reklamáciu vybaviť ako neopodstatnenú. Dielo má byť urobené podľa Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Vady a nedorobky reklamované počas zhotovovania diela – ich odstránenie nie je dôvod na zmenu termínu.
Za týmto účelom zhotoviteľ po vykonanom kompletnom splnení zmluvy vinkuluje v prospech objednávateľa na svojom účte číslo …....................................................... v …..................................... finančné prostriedky v objeme 3 % z celkovej ceny za zhotovenie diela, ktoré budú použité na účely odstraňovania reklamácií, a to po dobu 1 roka.
V prípade, ak zhotoviteľ nezačne s odstraňovaním reklamácií diela do 48 hodín počas pracovných dní od prijatia písomnej reklamácie, objednávateľ má právo fakturovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 Eur za každý deň omeškania so začatím prác na odstraňovaní reklamácií a dať reklamácie odstrániť tretej osobe na náklady zhotoviteľa.
Alebo zhotoviteľ predloží objednávateľovi bankovú záruku (Záručnú listinu) vo výške minimálne 3% z ceny za zhotovenie diela splatnú po vykonanom kompletnom splnení zmluvy (za predpokladu obdŕžania dokumentácie) prostredníctvom bezplatnej neodvolateľnej, všeobecnej bankovej záruky, s možnosťou prolongácie banky, ktorá je pre objednávateľa akceptovateľná v rovnakej miere s platnosťou po dobu 1 roka.
Zmluvné strany sa zaväzujú, že v konaní vo veci vinkulácie finančných prostriedkov a poskytnutia bankovej záruky budú postupovaťa riadiť sa podmienkami, ktoré určí príslušná banka.
Ak zhotoviteľ nesplní svoj záväzok dodať dielo v dohodnutom termíne, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej ceny diela s DPH za každý deň omeškania.
Pokiaľ Zhotoviteľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok (napr. nenastúpi na práce v stanovenom termíne, neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, zastaví práce na Diele pred jeho dokončením, zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení napriek upozorneniu dodávateľa ...... atď), pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej ceny diela s DPH.
Ak zhotoviteľ neodstráni vady v termíne podľa tejto zmluvy, zaplatí zmluvnú pokutu 50 EUR za každý deň omeškania.
Ak zhotoviteľ nezačne odstraňovať reklamácie do 48 hodín od ich písomného nahlásenia môže objednávateľ zhotoviteľovi fakturovať zmluvnú pokutu vo výške 50 Eur za každý deň omeškania so začatím odstraňovania reklamácií.
Zmluvná pokuta za nedodržanie termínu vypratania staveniska je 2 % z celkovej ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania až do termínu úplného vypratania staveniska.
Pri meškaní objednávateľa s úhradou faktúry objednávateľ zaplatí zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej sumy faktúry každý deň omeškania.
Ak zhotoviteľ poruší niektoré ustanovenia tejto zmluvy a v príčinnej súvislosti s týmto porušením bude objednávateľovi uložená akákoľvek sankcia zo strany súdov, orgánov verejnej správy, resp. dozorných a kontrolných orgánov alebo iných inštitúcii, zhotoviteľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetky finančné náklady, ktoré mu vzniknú v dôsledku uloženia akýchkoľvek sankcii zo strany vyššie uvedených orgánov.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu Diela neodstránil.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť Dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na Diele pred jeho dokončením.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa voči Zhotoviteľovi vedie konkurzné konanie, bol podaný návrh na začatie konkurzného konania, návrh na začatie konkurz. konania bol zamietnutý z dôvodu nedostatku majetku, ak bolo začaté vyrovnávacie konanie alebo ak Zhotoviteľ vstúpil do likvidácie.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak dodávateľ nezačne s prácami na diele do 2 dní od začiatku plnenia Zmluvy o dielo podľa čl. III, bod. 3.2.  - Čas / lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ je v takomto prípade oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy a zhotoviteľ je povinný zaplatiť objednávateľovi jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej ceny diela s DPH.
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán zo zmluvy, okrem nárokov na náhradu spôsobenej škody a nárokov na zmluvné, resp. zákonné sankcie. Po zániku zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú vzťahy dohodou a zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi spolu s rozostavaným zmluvným dielom: dokumentáciu, ktorú obdržal od objednávateľa k vykonaniu diela, ostatnú dokumentáciu týkajúcu sa zrealizovanej časti a ostatné doklady.
Nebezpečenstvo škody a úrazov na jednotlivých častiach diela, na stavenisku ako aj na veciach a materiáloch potrebných na zhotovenie diela znáša zhotoviteľ až do času protokolárneho prevzatia a odovzdania diela objednávateľom.
Zhotoviteľ sa zaväzuje všetky obdŕžané informácie, údaje a podklady okrem tých, ktoré slúžia pre účely zmluvy použiť a inak udržiavať v tajnosti a nesprístupňovať ich tretím osobám. Zhotoviteľ sa zaväzuje svojim zamestnancom, ako tretím osobám, ktoré spolupracujú pri vykonávaní objednávky uložiť povinnosť udržiavať informácie v tajnosti. Tento záväzok platí naďalej aj po ukončení zmluvy. Po ukončení zmluvy budú všetky zmluvné podklady na požiadanie objednávateľa vrátené.
Pri porušení záväzku mlčanlivosti je zhotoviteľ povinný objednávateľa odškodniť.
Zhotoviteľ prehlasuje, že má uzatvorenú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škody na majetku objednávateľa pri realizácii diela a v plnom rozsahu zodpovedá za škodu na majetku objednávateľa pri realizácii predmetu diela a to aj v prípade, ak si na časť diela objedná zhotoviteľ subdodávateľa. Zodpovednosť za škody a úrazy trvá až do dňa podpísania odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu.
Zhotoviteľ vykoná dielo podľa vysúťaženej ceny, ktorá je nedeliteľnou súčasťou tejto zmluvy.
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník v zmysle zákona 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, ako aj vyhlášky č. 453/2000 Z.z., pričom je povinný stavebný denník starostlivo uchovať nepretržite na stavbe.
Zhotoviteľ uhradí energie (elektrina, voda) spotrebované pri realizácii diela pred vystavením konečnej faktúry. Zhotoviteľ na svoje náklady zabezpečí meranie spotreby energií. Doklad o úhrade musí byť predložený najneskôr s konečnou faktúrou inak nebude uhradená. Zhotoviteľ si zabezpečí záber verejného priestranstva na vlastné náklady.
Pri stavebných prácach je potrebné dodržiavať podmienky stanovené Krajským pamiatkovým úradom, vyjadrenie je uvedené v Prílohe č.1 - vyjadrenie KPÚ.
Zhotoviteľ je povinný najneskôr k odovzdaniu staveniska predložiť certifikáty zhody výrobkov (technické vlastnosti) použitých omietok a farieb, ktoré musia spĺňať požiadavky KPÚ - príloha č.1.
Zhotoviteľ je povinný uviesť zástupcu zhotoviteľa počas plnenia zmluvne dohodnutých prác najneskôr do odovzdania staveniska. Zástupca zhotoviteľa: ..................................................
Zástupca objednávateľa bude uvedený najneskôr do odovzdania staveniska. Zástupca objednávateľa: ...................................................
Zhotoviteľ je povinný uviesť zástupcu – koordinátora bezpečnosti počas plnenia zmluvne dohodnutých prác najneskôr do odovzdania staveniska. Koordinátor bezpečnosti zhotoviteľa: .................................................
Táto zmluva sa spravuje ustanoveniami § 536 a nasl., ako aj ustanoveniami Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka.
Zmluva je vypracovaná v štyroch rovnopisoch rovnakej právnej sily, z ktorých objednávateľ dostane tri exempláre a zhotoviteľ jeden exemplár.
Zmluvné strany vyhlasujú, že si túto zmluvu prečítali, jej obsahu porozumeli a že táto zmluva bola uzavretá dobrovoľne na základe slobodnej vôle.
Táto zmluva bude zverejnená na webovom sídle objednávateľa. Dátum zverejnenia: ......................................
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 29, Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

08.08.2017 14:00 — 25.08.2017 13:00

1,00 súbor

7 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.07.2017 15:16

04.08.2017 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.08.2017 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1111
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2017 13:26 - Vstupná ponuka 7 600,00 € Cena bez DPH
04.08.2017 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka 7 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS