17069807
Krajská prokuratúra Prešov
Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK
31674615
FAX & COPY Prešov, spol. s r. o.
Slovenská 86, Prešov, 08001, SVK
Oprava , údržba , servis kancelárskych strojov
oprava, údržba, servis fotokopírovacie, faxovacie stroje
Služba, Tovar
1. Oprava , údržba , servis kancelárskych strojov
|
|
---|---|
Funkcia |
záručný a pozáručný servis fotokopírovacích a faxových strojov |
záručný a pozáručný servis strojov , zabezpečenie riadneho a bezproblémového chodu strojov, včasného odstránenia závad a vypracovavánie technických posudkov a návrhov na vyradenie zariadení v prípade opotrebovanosti, zastaranosti a nerentabilnosti opravy /potvrdenie o vyradení/ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje údržbu, opravu, servis kopírovacích strojov a faxov následovných typov: CANON NP 6012, CANON NP 6035, CANON NP 6028, CANON NP 6317, CANON iR 1600, CANON iR 2016, Canon iR 3530, Canon iR 1022, Canon iR 1024A, Canon iR 2520, Canon iR 2530i, Toshiba 1560, Toshiba 2060, kopírovací stroj MFP-OKI | komplet | 1 | 60 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace so servisom a opravou kancelárskej techniky na miesto plnenia na obdobie dvoch rokov. |
opravy, údržby,servis strojov bude vykonávaný v sídle verejného obstarávateľa v Prešove , na jej podriadených prokuratúrach v Prešovskom kraji a Vzdelávacom a rehabilitačnom centre prokuratúry Stará Lesná |
Súčasťou opráv je aj výmena náhradných dielov, ktorých cena musí byť odsúhlasená s objednávateľom a musí zodpovedať aktuálnej priemernej cene na trhu. |
pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych náhradných dielov, prípadne po dohode s verejným obstarávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady |
poskytovateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na vlastné náklady /bezplatná bude aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky a v primeranom čase k povahe vady |
v prípade použitia náhradného dielu, ktorý sa nenachádza v predloženom cenníku, sa bude cena fakturovať podľa platného cenníka dodávateľa, pričom cena, za ktorú sa obvykle predáva rovnaký alebo porovnateľný náhradný diel a použitie takéhoto dielu sa musí vopred konzultovať s verejným obstarávateľom |
pri nerentabilnosti opravy poskytovateľ bezplatne vypracuje zápis o technickom stave |
oprava, údržba,servis sa bude vykonávať na základe vystavenej objednávky, |
požadovaný nástup na údržbu,opravu,servis je do 2 dní prac. od doručenia e-mailovej objednávky |
odovzdávanie a preberanie poskytnutej služby bude za organizáciu vykonávať oprávnená osoba |
poskytovateľ zodpovedá za profesionálne vykonanie služby, vo vlastnom mene,na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť, s vybavením, ktoré si na tento účel zabezpečí |
poskytovateľ je povinný bezodkladne telefonicky,písomne,e-mailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby a ktorých následkom bude omeškanie s plnením |
poskytovateľ je povinný vyhotoviť záznam o prevedených prácach vrátane súpisu použitého materiálu, ktorý po potvrdení oprávneným zástupcom objednávateľa bude slúžiť ako podklad pre fakturáciu príslušného výkonu |
Objednávateľ poverenou osobou si vyhradzuje právo vykonať kontrolu poskytnutých služieb |
splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi |
objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi |
objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi |
termín opravy, odstránenie reklamovaných porúch je do 2 dní pracovných po uplatnení reklamácie |
poskytovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovanej služby podľa platných technických predpisov a noriem |
konečná hodinová sadzba musí zahŕnať všetky náklady vynaložené na opravu,údržu,servis kopírovacích strojov a faxov,ktoré sú predmetom servisného zásahu |
cena za obstarávanú službu musí byť stanovená podľa zák.č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č.18/1996 Z.z. o cenách a v zmysle záík.č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov |
dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby poverenou osobou objednávateľa na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočného použitého množstva súvisiaceho materiálu |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu poskytnutých služieb, objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH,celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákč.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný mať ku dňu uzavretia zmluvy zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie |
Masarykova 16, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
15.08.2017 13:10 — 14.08.2019 13:11
1,00 normohodina
4,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2017 13:22
02.08.2017 13:11
02.08.2017 13:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2017 13:40 - Vstupná ponuka | 4,80 | € | Cena s DPH |
02.08.2017 12:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 4,74 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: