50305611
Združenie obcí Holeška na triedenie a nakladanie s odpadmi
Borovce 168, Borovce, 92209, SVK
50530950
JRK Slovensko s.r.o.
Rajská 2341/15A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
Nákup záhradných kompostérov 800 l
Kompostéry
Tovar, Služba
1. Nákup záhradných kompostérov 800 l
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záhradný kompostér do 800 litrov | ks | 2027 | ||
objem kompostéra | litre | 780 | 800 | |
váha kompostéra | kg | 19 | ||
hrúbka plných stien | mm | 6 | ||
podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dno | Bez dna |
Vetranie | Vetracie otvory s vnútorným rebrovaním po celej ploche stien |
Forma | Uzatvárateľna plastová nádoba |
Veko | S mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu |
UV stabilizácia | Materiál musí byť ÚV stabilizovaný |
Vyberanie kompostu | Dvierkami otváranými na každej strane |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musí byť návod, resp. leták podľa špecifikácií uvedených vo výzve z Operačného programu Kvalita životného prostredia OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Materiál | Kompostér musí byť vyrobený min. z 50 % recyklovaného materiálu. |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Od víťazného uchádzača sa požaduje predložiť certifikát Systému environmentálneho manažérstva do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
V prípade, že bude mať objednávateľ podpísanú zmluvu o NFP, bude zabezpečené spolufinancovanie tejto zákazky z fondov EÚ alebo iných finančných nástrojov. |
V prípade, že bude mať objednávateľ podpísanú zmluvu o NFP, od dodávateľa sa vyžaduje, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým prijímateľ (objednávateľ) oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Rovnako nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy ak nebude kladný výsledok kontroly verejného obstarávania, v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnenými stavebnými prácami a poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 dní od písomnej výzvy objednávateľa (vystavenej objednávky) na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Dodávateľ je povinný predložiť doklad Objednávateľovi preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list a pod. ) do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažený tovar spĺňa technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy zloží na účet objednávateľa finančnú výkonovú zábezpeku vo výške 5 % z celkovej ceny dodávaného tovaru (ďalej len ako výkonová zábezpeka), pre prípad, že dodávateľ nebude plniť svoje povinnosti podľa tejto Zmluvy a objednávateľovi voči nemu vznikne pohľadávka. Nezloženie výkonovej zábezpeky v požadovanej lehote a v požadovanej výške zakladá na strane objednávateľa okamžité právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné. |
Objednávateľ je oprávnený použiť Výkonovú zábezpeku alebo jej časť do 31.12.2018 a to v prípade, ak: a) Dodávateľ poruší niektorú svoju povinnosť uhradiť peňažné záväzky vrátane zmluvných pokút vyplývajúcich zo Zmluvy, b) pre prípad neuspokojenia akejkoľvek pohľadávky objednávateľa vyplývajúcej zo Zmluvy. |
V prípade použitia Výkonovej zábezpeky alebo jej časti objednávateľom bude dodávateľ bez zbytočného odkladu povinný doplniť Výkonovú zábezpeku do plnej výšky, a to najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy Objednávateľa na jej doplnenie. |
Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť na účet dodávateľa Výkonovú zábezpeku najneskôr do 30 kalendárnych dní od podpisu preberacieho protokolu k predmetu kúpy pri záverečnom prebratí posledného kompostéra. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľovi neprináležia úroky z výkonovej zábezpeky. |
Vrátane zaškolenia definovaného počtu osôb určeného po dohode Objednávateľa a Dodávateľa v rozsahu min. 1 hodiny. |
Dodávateľ doručí vzorku kompostéra do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Certifikáty, Atesty, Prehlásenia o zhode, Referencie | Preukazujúce kvalitatívne parametre výrobkov a to hodnoverným spôsobom. |
Borovce 168, Trnavský, Slovenská republika
01.03.2018 10:00 — 30.04.2018 11:00
2 027,00 ks
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2017 12:11
31.07.2017 12:30
31.07.2017 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2017 15:04 - Vstupná ponuka | 220 000,00 | € | Cena s DPH |
30.07.2017 22:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 219 998,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: