00321699
Obec Terchová
Sv. Cyrila a Metoda 96, Terchová, 01306, SVK
36851264
ELKOPLAST Slovakia s.r.o.
Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK
Nákup záhradných kompostérov
kompostér
Tovar, Služba
1. Nákup záhradných kompostérov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kompostérov | kus | 1052 | ||
Objem kompostéra | liter | 1000 | 1200 | |
Váha kompostéra | kg | 28 | ||
Hrúbka stien | mm | 7 | ||
Použitý materiál obsahuje podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové prevedenie | Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna sprevzdušňovacími otvormi. Materiál je ÚVstabilizovaný. |
Vrchný kryt kompostéra | Na pántoch |
Vetranie | Vetracie otvory pre cirkuláciu vzduchu na každejstranekompostéra |
Dno | Bez dna |
Vyberanie kompostu | Po celom obvode kompostéra. |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musiabyťnávody na obsluhovanie kompostérov abrožúrasprávneho kompostovania |
Názov |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivýchdruhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní oduzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrovavlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Ako po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne urcit, či vysútažené tovary spĺňajútechnicképožiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa . |
Nesplnenie povinnosti podľa bodov 1 až 4 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovaťzapodstatnéporušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členskéhoštátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesťpríslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnouosobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPHv SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miestododania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke všakmusí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie jezdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. abude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť Certifikáty atesty a prehlásenia o zhode ak sú relevantné |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, so zameraním na špecifickýcieľ zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciuapodporapredchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Zmluva nadobudne účinnosť až po schválení ŽoNFP a procesu VO - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom(dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ)bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až pokladnomodsúhlasenía schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - povydaní správy z kontroly.Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky . |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávnenýmna výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmitoinštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Žilinský, Slovenská republika
01.12.2017 08:08
1,00 celý predmet zákazky
146 716,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2017 08:11
31.07.2017 08:45
31.07.2017 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2017 09:39 - Vstupná ponuka | 146 716,00 | € | Cena s DPH |
30.07.2017 21:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 146 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: