50596314
Združenie mesta a obcí Dolných Kysúc
Rudina č. 442, Rudina, 02331, SVK
36851264
ELKOPLAST Slovakia s.r.o.
Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK
Obstaranie záhradných kompostérov
záhradné kompostéry, biologicky rozložiteľný komunálny odpad
Tovar, Služba
1. Obstaranie záhradných kompostérov
|
|
---|---|
Funkcia |
podpora predchádzania vzniku biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kompostéra | liter | 1000 | 1200 | |
Váha kompostéra | kg | 28 | ||
Hrúbka stien | mm | 7 | ||
Použitý materiál obsahuje podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 | |
Počet kompostérov | kus | 1560 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové prevedenie | Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna sprevzdušňovacími otvormi. Materiál je ÚVstabilizovaný. |
Vrchný kryt kompostéra | Na pántoch |
Vetranie | Vetracie otvory pre cirkuláciu vzduchu na každejstranekompostéra |
Vyberanie kompostu | Po celom obvode kompostéra. |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musiabyťnávody na obsluhovanie kompostérov abrožúrasprávneho kompostovania |
Dno | bez dna |
Názov |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivýchdruhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrovavlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Ako po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne urcit, či vysútažené tovary spĺňajútechnicképožiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Nesplnenie povinnosti podľa bodov 1 až 4 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovaťzapodstatnéporušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členskéhoštátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesťpríslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnouosobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPHv SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miestododania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke všakmusí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie jezdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. abude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť Certifikáty atesty a prehlásenia o zhode ak sú relevantné. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, so zameranímnašpecifickýcieľ zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - povydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnenápodmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkamielektronickéhotrhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom(dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ)bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až pokladnomodsúhlasenía schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - povydaní správy z kontroly.Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky . |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným navýkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Žilinský, Slovenská republika
01.12.2017 07:00
1,00 celý predmet zákazky
217 563,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2017 08:04
31.07.2017 08:30
31.07.2017 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2017 10:01 - Vstupná ponuka | 217 563,84 | € | Cena s DPH |
30.07.2017 21:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 216 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: