31870007
”KOMPLEX”, záujmové združenie obcí
Námestie republiky 1176/10, Sereď, 92601, SVK
34242228
Lindák Rastislav - NILTEX
Budovateľská 1224/14, Sládkovičovo, 92521, SVK
Záhradné kompostery
komposter; biologicky rozložiteľný komunálny odpad
Tovar, Služba
1. Záhradné kompostery
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka 1207 ks záhradných kompostérov, určených na zber a zhodnocovanie BRKO |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet komposterov | ks | 1207 | ||
objem kompostera | l | 1001 | ||
váha kompostera | kg | 28 | ||
hrúbka stien | mm | 7 | ||
Použitý materiál obsahuje podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dno | bez dna |
UV stabilizácia | Materiál musí byť ÚV stabilizovaný |
vetranie | s prevzdušňovacími otvormi |
forma | Uzatvárateľna plastová nádoba |
obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania. |
návod na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania musí obsahovať nasledovné informácie: | čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku (uviesť vhodné a nevhodné suroviny, resp. materiályna kompostovanie); |
- | zásady správneho kompostovania v kompostovacomzásobníku (uviesť ako postupovať pri kompostovaní,napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, akopremiešavať kompost |
- | ako zabezpečiť prístup vzduchu, ako zabezpečiťsprávnu vlhkosť, dĺžku kompostovania, kedy jekompost zrelý/použiteľný a pod.) |
- | najčastejšie chyby pri kompostovaní vkompostovacom zásobníku (uviesť napr. akopredchádzať zápachu kompostovacieho materiálu, akopredchádzať nadmernému výskytu mušiek a pod.); |
- | správne využitie hotového kompostu (popis využitiahotového kompostu, výhody kompostovania,dávkovanie kompostu) |
Názov |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typujednotlivýchdruhov druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dníoduzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov avlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť certifikát kvality alebo ekvivalentný doklad (Atesty, Prehlásenia o zhode) preukazujúci kvalitatívneparametre výrobkov k predloženým tovarom do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nesplnenie povinnosti podľa bodov 1 až 4 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať zapodstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, so zameraním našpecifický cieľ zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu apodpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnomodsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správyz kontroly. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Trnavský, Slovenská republika
02.01.2018 11:08 — 31.12.2018 11:08
1 207,00 počet komposterov
170 215,97
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2017 11:22
28.07.2017 11:30
28.07.2017 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2017 13:10 - Vstupná ponuka | 170 215,90 | € | Cena s DPH |
27.07.2017 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 169 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: