00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
kancelárske potreby
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál pre potreby objednávateľa. |
V prípade uvedenia obchodného názvu alebo kódu výrobku v požiadavke, môže byť tovar nahradený ekvivalentom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Biela magnetická tabuľa, rozmer 120 x 90 cm, LM 102854 | ks | 1 | ||
Biela magnetická tabuľa, rozmer 90 x 60 cm, LM 102843 | ks | 2 | ||
Kancelársky plastový odkladač formátu A4, farba priehľadná číra, balenie po 3 ks, HA 102263 | ks | 21 |
Názov |
Cena tovaru vrátane dopravy na miesto určenia a vyloženie v priestoroch skladu organizácie, kde prebehne aj fyzická prebierka /kontrola počtu, typu, originality/, na základe ktorej bude podpísané prevzatie tovaru |
Požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy |
V kúpnej zmluve požadujeme uviesť bankové spojenie |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny položiek |
Tovar z objednávky požadujeme dodať naraz v jednej dodávke |
Termín a čas dodania tovaru sa upresní s kontaktnou osobou objednávateľa |
V prípade uvedenia obchodného názvu alebo kódu výrobku v požiadavke, môže byť tovar nahradený ekvivalentom |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Splatnosť faktúr do 30 dní od doručenia |
Lamačská cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
14.08.2017 10:07 — 16.08.2017 10:08
1,00 kompletná dodávka uvedená v špecifikácii
175,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2017 10:13
31.07.2017 11:06
01.08.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.07.2017 10:35 - Vstupná ponuka | 175,00 | € | Cena s DPH |
31.07.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 168,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: