• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2017 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2017 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2017 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2017 15:50

Detail zákazky Z201736243

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2017 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2017 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2017 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2017 15:50

Základné údaje

Z201736243

OF-137781

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3043985

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

31383408

Wüstenrot poisťovňa, a.s.

Karadžičova 17, Bratislava, 825 22, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú zamestnávateľovi pri výkone povolania

poistenie, poisťovacie služby, poistenie zodpovednosti za škodu, poistenie zodpovednosti pri výkone povolania

  • 66510000-8 - Poisťovacie služby
  • 66516000-0 - Poistenie zodpovednosti
  • 66516500-5 - Poistenie zodpovednosti pri výkone povolania

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú zamestnávateľovi pri výkone povolania
Funkcia
poistné krytie zamestnancov v prípade spôsobenia škody zamestnávateľovi počas výkonu povolania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú zamestnávateľovi pri výkone povolania zamestnanca ks 490
1.1. z toho zamestnanec s oprávnením používať výstražné svetelné a zvukové znamenia ks 180
1.1.1. priemerný mesačný zárobok EUR 800,00
1.2. z toho zamestnanec - vodič s oprávnením používať výstražné svetelné a zvukové znamenia ks 85
1.2.1. priemerný mesačný zárobok EUR 610,00
1.3. z toho zamestnanec s oprávnením viesť osobné motorové vozidlá ks 8
1.3.1. priemerný mesačný zárobok EUR 1000,00
1.4. z toho zamestnanec s oprávnením používať výstražné svetelné a zvukové znamenia ks 14
1.4.1. priemerný mesačný zárobok EUR 1500,00
1.5. z toho zamestnanec s oprávnením používať výstražné svetelné a zvukové znamenia ks 3
1.5.1. priemerný mesačný zárobok EUR 600,00
1.6. z toho zamestnanec ks 200
1.6.1. priemerný mesačný zárobok EUR 800,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1.2. Oprávnenie viesť motorové vozidlo: Áno
1.1.3. Chybne vykonaná práca: Nie
1.1.4. Práca u svojho zamestnávateľa ako vodič vozidla s hmotnosťou nad 3,5 t: Nie
1.1.5. Práca na základe pracovnej zmluvy: Áno
1.1.6. Zamestnanec v štátnej službe: Nie
1.2.2. Oprávnenie viesť motorové vozidlo: Áno
1.2.3. Chybne vykonaná práca: Nie
1.2.4. Práca u svojho zamestnávateľa ako vodič vozidla s hmotnosťou nad 3,5 t: Nie
1.2.5. Práca na základe pracovnej zmluvy: Áno
1.2.6. Zamestnanec v štátnej službe: Nie
1.3.2. Oprávnenie viesť motorové vozidlo: Áno
1.3.3. Chybne vykonaná práca: Nie
1.3.4. Práca u svojho zamestnávateľa ako vodič vozidla s hmotnosťou nad 3,5 t: Nie
1.3.5. Práca na základe pracovnej zmluvy: Áno
1.3.6. Zamestnanec v štátnej službe: Nie
1.4.2. Oprávnenie viesť motorové vozidlo: Áno
1.4.3. Chybne vykonaná práca: Nie
1.4.4. Práca u svojho zamestnávateľa ako vodič vozidla s hmotnosťou nad 3,5 t: Nie
1.4.5. Práca na základe pracovnej zmluvy: Áno
1.4.6. Zamestnanec v štátnej službe: Nie
1.5.2. Oprávnenie viesť motorové vozidlo: Áno
1.5.3. Chybne vykonaná práca: Áno
1.5.4. Práca u svojho zamestnávateľa ako vodič vozidla s hmotnosťou nad 3,5 t: Nie
1.5.5. Práca na základe pracovnej zmluvy: Áno
1.5.6. Zamestnanec v štátnej službe: Nie
1.6.2. Oprávnenie viesť motorové vozidlo: Nie
1.6.3. Chybne vykonaná práca: Nie
1.6.4. Práca u svojho zamestnávateľa ako vodič vozidla s hmotnosťou nad 3,5 t: Nie
1.6.5. Práca na základe pracovnej zmluvy: Áno
1.6.6. Zamestnanec v štátnej službe: Nie
2. Poistník požaduje poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú zamestnávateľovi pri výkone povolania pre prípad: škody spôsobenej na majetku vrátane motorových vozidiel vo vlastníctve poistníka, ktorý má v dlhodobom alebo krátkodobom nájme alebo ktoré prevzal.
3. Poistník požaduje poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú zamestnávateľovi pri výkone povolania pre prípad poškodenia alebo zničenia: zverených služobných predmetov, prístrojových technických prostriedkov, ktoré sú súčasťou motorových vozidiel, mechanických pracovných prostriedkov, tovaru alebo materiálu, majetku tretích osôb.
4. Poistník tiež požaduje poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú zamestnávateľovi pri výkone povolania pre prípad poškodenia alebo zničenia: dopravovaných vecí v motorovom vozidle pri dopravnej nehode, pri ktorej súčasne došlo k poškodeniu motorového vozidla, ktoré poškodené veci prepravovalo alebo bez poškodenia motorového vozidla.
5. Požadovaná územná platnosť predmetného poistenia: celé územie SR
6. Požadované poistné obdobie 12 mesiacov
7. Požadovaná spoluúčasť poistníka pre všetkých jeho zamestnancov: vo výške max. 10 %
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Poisťovateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia poistnej zmluvy predložiť Poistníkovi rozpis jednotlivých cien poistného pre jednotlivé kategórie zamestnancov.
2. Poisťovateľ je pri plnení predmetu zákazky povinný akceptovať v prípade odchodu niektorého zo zamestnancov poistníka nahlasovanie tejto zmeny resp. jeho nahradenie novým zamestnancom elektronickou komunikáciou.
3. Požaduje sa predložiť Povolenie Národnej banky Slovenska na vykonávanie poisťovacej činnosti, resp. iný ekvivalentný dokument preukazujúci oprávnenie vykonávať poisťovaciu činnosť na území SR v súlade so zákonom č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Nepredloženie tohto dokumentu v stanovenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa.
4. Poistník bude uhrádzať poistné štvrťročne.
5. Poisťovateľ vykoná predpis poistného vo výške dohodnutého poistného, písomne alebo elektronicky oznámi výšku a splatnosť poistného Poistníkovi.
6. Lehota splatnosti dohodnutého poistného je 30 dní odo dňa vystavenia predpisu poistného Poisťovateľom. Poistník sa zaväzuje uhradiť poistné v termíne jeho splatnosti uvedenej v predpise takéhoto poistného.
7. Poistník požaduje bezhotovostnú platbu poistného, pričom poistné sa považuje za uhradené dňom jeho pripísania na účet Poisťovateľa.
8. V prípade zániku časti poistenia z dôvodu zníženia počtu zamestnancov Poistníka v priebehu poistného obdobia, za ktoré sa má hradiť poistné, Poisťovateľ je povinný predpísať Poistníkovi pomerné Poistné v závislosti od zníženia počtu zamestnancov Poistníka, pri jeho nahradení novým zamestnancom vystaví Poisťovateľ nový predpis na ďalšie obdobie v zmysle cien uvedených v zmluve.
9. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia poistnej zmluvy nemá aktualizované údaje v zápise v Zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní  a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej "ZVO") je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže aktualizáciu údajov v zápise v Zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy (originál alebo úradne overená kópia dokladov).

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 1. Poisťovateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia poistnej zmluvy predložiť Poistníkovi rozpis jednotlivých cien poistného pre jednotlivé kategórie zamestnancov.
Navrhnutá hodnota Zmluva o poskytovaní služieb uzavretá v rámci Elektronického kontraktačného systému je zmluvou o budúcej zmluve, na základe ktorej Obstarávateľ ako Poistník uzavrie s Dodávateľom ako Poisťovateľom poistnú zmluvu, prílohou ktorej budú poistné podmienky poisťovateľa, ktoré sa budú vzťahovať na dojednané poistenie. V prípade, ak nedôjde k uzavretiu poistnej zmluvy do 3 dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb, táto Zmluva o poskytovaní služieb zanikne.

Doplniť

Názov
Pôvodná hodnota 2. Poisťovateľ je pri plnení predmetu zákazky povinný akceptovať v prípade odchodu niektorého zo zamestnancov poistníka nahlasovanie tejto zmeny resp. jeho nahradenie novým zamestnancom elektronickou komunikáciou.
Navrhnutá hodnota Škodovosť obstarávateľa za posledné 3 roky (vrátane nahlásených škôd) je XY EUR.

Doplniť pre potreby ocenenia rizika pre poisťovateľa.

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

11.08.2017 15:00 — 14.08.2017 15:00

1,00 ks

25 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2017 14:51

01.08.2017 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2017 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 59
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2017 14:57 - Vstupná ponuka 21 126,00 € Cena s DPH
01.08.2017 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 21 126,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS