• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2017 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2017 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2017 13:30

Detail zákazky Z201736216

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.07.2017 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2017 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2017 13:30

Základné údaje

Z201736216

OF-138924

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3039343

Objednávateľ

51015013

Ekocentrum Dolná Orava - združenie obcí

60, Oravský Podzámok, 02741, SVK

Dodávateľ

35765607

Študio - 21 plus s.r.o.

Záhradnícka 13, Bratislava, 81107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie záhradných kompostérov

záhradné kompostéry

  • 39234000-1 - Škatule na kompost
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie záhradných kompostérov
Funkcia
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kompostérov ks 1550
Objem kompostéra liter 1000 1200
Váha kompostéra kg 28
Hrúbka stien mm 7
Použitý materiál obsahuje podiel recyklovanej zložky % 50
Teplota stabilizovania °C -40 +80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiálové prevedenie Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna s prevzdušňovacími otvormi. Materiál je ÚV stabilizovaný.
Vrchný kryt kompostéra Na pántoch
Vetranie Vetracie otvory pre cirkuláciu vzduchu na každejstrane kompostéra
Dno Bez dna
Vyberanie kompostu Po celom obvode kompostéra.
Obsluha Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byťnávody na obsluhovanie kompostérov a brožúrasprávneho kompostovania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov avlastností podľa požiadaviek Objednávateľa.
Ako po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne urcit, či vysútažené tovary spĺňajú technicképožiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa .
Nesplnenie povinnosti podľa bodov 1 až 4 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať zapodstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť certifikáty, atesty a prehlásenia o zhode ak sú relevantné
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, so zameranímnašpecifický cieľ zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciuapodpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - povydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnenápodmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronickéhotrhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom(dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ)bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až pokladnomodsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - povydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky .
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným navýkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciamivykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinský, Slovenská republika

01.12.2017 11:20 — 31.10.2018 12:00

1,00 celý predmet zákazky

216 169,20

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.07.2017 11:25

27.07.2017 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2017 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 85
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.07.2017 11:40 - Vstupná ponuka 216 169,20 € Cena s DPH
27.07.2017 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka 215 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS