00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné predmety s potlačou
reklamné predmety, propagačné výrobky, potlač, pero, blok
Tovar
1. Reklamné predmety s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Reklamné predmety na propagáciu objednávateľa. |
2. Dodávka reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa. |
3. Dodávka reklamných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Guľôčkové pero s metalízou | ks | 300 | ||
2. Hliníkové guľôčkové pero | ks | 50 | ||
3. Poznámkový blok | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K bodu č.1: farba pera: modrá/ strieborná, farba náplne modrá, logo: potlač loga: čierna, 59 znakov.Referenčný produkt: guľôčkové pero ROKI | rozmer pera: 10 x 134 mm |
K bodu č.2: farba pera: modrá, farba náplne: modrá, logo: potlač loga: strieborná, rozmer loga: jedna strana: 4 cm x 1 cm, obrázok + 14 znakov, druhá strana: 4 cm x 1 cm, 17 znakov . Referenčný produkt: guľôčkové pero Madrid | rozmer pera: priemer 9 x 140 mm |
K bodu č.3: linajkový, 50 listov, hmotnosť papiera: 80g/m2, farba papiera: biely ofsetový papier, kartónová podložka, logo: farba loga: čiernobiela, rozmery loga: hore: 3cm x 4 cm, obrázok + 14 znakov; na dolnú stranu bloku v rade: jedno logo obrázok 1 cm x 1 cm, druhé logo obrázok 1,5 cm x 2,5 cm, tretie logo obrázok 2,2 cm x 1,5 cm, štvrté logo obrázok 2 cm x 1,5 cm, piate logo obrázok 3 cm x 3 cm. Reklamná potlač na každej strane | rozmer bloku: 148 x 210 mm(A5) |
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. | |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy nakonkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov,patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov pre všetky položky, ich špecifikáciu a vyobrazenie, |
1.2. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovujepožiadavkám objednávateľa, alebo |
2.3.nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve,alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke. |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SRč.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe jednej objednávky. Objednávka bude vystavená po odsúhlasení vizualizácie jednotlivých reklamných predmetov, rozmerov loga a jeho umiestnenia. V objednávke bude uvedený požadovaný tovar, množstvo, termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku na jedno miesto dodania, ktoré sa nachádza v sídle objednávateľa. Objednávateľ poskytne víťaznému dodávateľovi vzorky požadovaných reklamných predmetov. |
7. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
8. Fakturácia sa bude realizovať v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska a splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Podklady na potlač (logo a názov objednávateľa) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom po uzatvorení zmluvy. |
10. Ak zo špecifikácie niektorej z položiek vyplýva odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi po odsúhlasení objednávateľom dodať ekvivalent, resp. ekvivalenty požadovaných tovarov s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
04.08.2017 08:00 — 31.08.2017 15:00
1,00 súbor
450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.07.2017 10:51
27.07.2017 11:00
27.07.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.07.2017 11:22 - Vstupná ponuka | 444,00 | € | Cena s DPH |
27.07.2017 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 416,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: