31915698
Združenie obcí stredného Liptova EKOLÓG
Malatíny 9, Malatíny, 03215, SVK
36851264
ELKOPLAST Slovakia s.r.o.
Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK
Obstarávanie záhradných kompostérov
Kompostéry
Tovar, Služba
1. Obstarávanie záhradných kompostérov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záhradný kompostér do 800 litrov | ks | 1190 | ||
objem kompostéra | litre | 700 | 800 | |
váha kompostéra | kg | 19 | ||
hrúbka plných stien | mm | 6 | ||
podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 | |
Záhradný kompostér do 1000 litrov | ks | 533 | ||
objem kompostéra | litre | 980 | 1000 | |
váha kompostéra | kg | 21 | ||
hrúbka plných stien | mm | 6 | ||
podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 | |
Záhradný kompostér nad 1000 litrov | ks | 105 | ||
objem kompostéra | litre | 1000 | 1100 | |
váha kompostéra | kg | 28 | ||
hrúbka plných stien | mm | 7 | ||
podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dno | Bez dna |
Vetranie | Vetracie otvory s vnútorným rebrovaním po celej ploche stien |
Forma | Uzatvárateľna plastová nádoba |
Veko | S mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu |
UV stabilizácia | Materiál musí byť ÚV stabilizovaný |
Vyberanie kompostu | Dvierkami otváranými na každej strane |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania. |
Materiál | Kompostér musí byť vyrobený min. z 50 % recyklovaného materiálu. |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Od víťazného uchádzača sa požaduje predložiť certifikát Systému environmentálneho manažérstva do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
V prípade, že bude mať objednávateľ podpísanú zmluvu o NFP, bude zabezpečené spolufinancovanie tejto zákazky z fondov EÚ alebo iných finančných nástrojov. |
V prípade, že bude mať objednávateľ podpísanú zmluvu o NFP, od dodávateľa sa vyžaduje, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým prijímateľ (objednávateľ) oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnenými stavebnými prácami a poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 120 dní od písomnej výzvy objednávateľa (vystavenej objednávky) na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Dodávateľ je povinný predložiť doklad Objednávateľovi preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list a pod. ) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary spĺňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy zloží na účet objednávateľa finančnú výkonovú zábezpeku vo výške 2.000,- EUR (ďalej len ako výkonová zábezpeka), pre prípad, že dodávateľ nebude plniť svoje povinnosti podľa tejto Zmluvy a objednávateľovi voči nemu vznikne pohľadávka. Nezloženie výkonovej zábezpeky v požadovanej lehote a v požadovanej výške zakladá na strane objednávateľa okamžité právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné. |
Objednávateľ je oprávnený použiť Výkonovú zábezpeku alebo jej časť do 31.12.2018 a to v prípade, ak: a) Dodávateľ poruší niektorú svoju povinnosť uhradiť peňažné záväzky vrátane zmluvných pokút vyplývajúcich zo Zmluvy, b) pre prípad neuspokojenia akejkoľvek pohľadávky objednávateľa vyplývajúcej zo Zmluvy. |
V prípade použitia Výkonovej zábezpeky alebo jej časti objednávateľom bude dodávateľ bez zbytočného odkladu povinný doplniť Výkonovú zábezpeku do plnej výšky, 2.000€, a to najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy Objednávateľa na jej doplnenie. |
Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť na účet dodávateľa Výkonovú zábezpeku najneskôr do 30 kalendárnych dní od podpisu preberacieho protokolu k predmetu kúpy pri záverečnom prebratí posledného kompostéra. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľovi neprináležia úroky z výkonovej zábezpeky. |
Vrátane zaškolenia definovaného počtu osôb určeného pri objednávke v rozsahu max. 1 hodiny. |
Dodávateľ doručí vzorku kompostéra do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Certifikáty, Atesty, Prehlásenia o zhode | Preukazujúce kvalitatívne parametre výrobkov a to hodnoverným spôsobom. |
Žilinský, Slovenská republika
02.11.2017 09:15 — 31.12.2018 09:15
1 828,00 ks
212 379,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.07.2017 09:24
27.07.2017 09:30
27.07.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2017 10:01 - Vstupná ponuka | 212 379,40 | € | Cena s DPH |
25.07.2017 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 212 370,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: