00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
31365078
PosAm, spol. s r.o.
Bajkalská 28, Bratislava, 82109, SVK
Dodávka sieťových multifunkčných zariadení
tlačiarne, kopírky, sieťové zariadenia, multifunkčné zariadenia
Tovar, Služba
1. Dodávka sieťových multifunkčných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnovenie sieťových multifunkčných zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne | ks | 37 | ||
2. Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne a faxu | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne | minimálne požiadavky |
Formát tlače | A4 |
Technológia tlače | laser |
Farba tlače | farebná |
Formát papiera | A4 |
Jazyky tlače | PCL6, PCL 5c, PostScript level 3 (emulácia) |
Rozhranie | 10/100/1000T Ethernet, USB 2.0 |
Pamäť | min. 1.25 GB / rozšíríteľná na min. 2 GB |
HDD | min. 320 GB s AES 256 šifrovaním |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov | min. 550 listov |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) | min. 100 listov |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) | min. 1+1 |
Maximálna vstupná kapacita | min. 2 300 listov |
Výstupná kapacita zariadenia | min. 250 listov |
Výstup zariadenia | min. 1 priehradka |
Podporované hmotnosti médií | min. 60 až 220 g/m2 |
Ovládací panel | min. 20 cm farebná dotyková obrazovka LCD |
SW ovládače – pracovné stanice | Win 7,8,10 |
Max. príkon pri tlači | max. 599 W |
Max. príkon v režime "ready" | max. 49 W |
Max. príkon v režime spánku | max. 4 W |
Hladina hluku pri tlači | max. 51 dB |
Rozlíšenie tlače | min. 1200x1200 dpi |
Rýchlosť tlače | min. 38 str./min. Čierna (A4); min. 38 str./min. Farebná (A4) |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" | max. 5.6 sekundy |
Odporúčaná mesačná záťaž | min. 7 500 strán |
Maximálna mesačná záťaž | min. 80 000 strán |
Obojstranná tlač | automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením | čierna tonerová náplň min. 6 000 strán podľa ISO/IEC 19798 farebné tonerové náplne min. 5 000 strán podľa ISO/IEC 19798 |
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety | čierna tonerová náplň min. 12 500 strán podľa ISO/IEC 19798 farebné tonerové náplne min. 9 500 strán podľa ISO/IEC 19798 |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | min. 38 str./min |
Obojstranné kopírovanie | štandard |
Typ skenera | farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 100 listov s podporovanou gramážou 45-199 g/m2 |
Špeciálne funkcie skenera | odstránenie prázdnych strán, automatická detekcia farebnej predlohy |
Rýchlosť skenovania | min 43 strán/min ČB min 38 strán/min farebne |
Kvalita skenovania (dpi) | min. 600x600 dpi |
Formát naskenovaného súboru | min. PDF, komprimované PDF, PDF/A, JPEG,TIFF, MTIFF, XPS |
Funkcie skenovania | skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB |
Zväčšenie / zmenšenie | 25 – 400% v 1% prírastkoch |
Obojstranné skenovanie | obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru. |
Obojstranné skenovanie | manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru. |
2. Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne a faxu | minimálne požiadavky |
Formát tlače | A3 |
Technológia tlače | laser |
Farba tlače | farebná |
Formát papiera | A3 |
Jazyky tlače | PCL6, PCL 5c, PostScript level 3 (emulácia) |
Rozhranie | 10/100/1000T Ethernet, USB 2.0 |
Pamäť | min. 2.5 GB |
HDD | min. 320 GB |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov | min. 4 000 listov |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) | min. 100 listov |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) | min. 2+1 |
Maximálna vstupná kapacita | min. 4 100 listov |
Výstupná kapacita zariadenia | min. 3000 listov |
Výstup zariadenia | min. 2 priehradky, odsádzanie jednotlivých tlačových úloh, spinkovanie |
Podporované hmotnosti médií | min. 60 až 220 g/m2 |
Ovládací panel | min 20 cm farebná dotyková obrazovka LCD |
SW ovládače – pracovné stanice | Win 7,8,10 |
Max. príkon pri tlači | max. 1100 W |
Max. príkon v režime "ready" | max. 80 W |
Max. príkon v režime spánku | max. 8 W |
Hladina hluku pri tlači | max. 55 dB |
Rozlíšenie tlače | min. 1 200 x 1 200 dpi |
Rýchlosť tlače | min. 46 str./min. Čierna (A4); min. 46 str./min. Farebná (A4) |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" | max. 11 sekúnd |
Odporúčaná mesačná záťaž | min. 25 000 strán |
Maximálna mesačná záťaž | min. 200 000 strán |
Obojstranná tlač | automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením | čierna tonerová náplň min. 29 000 strán podľa ISO/IEC 19798 farebné tonerové náplne min. 32 000 strán podľa ISO/IEC 19798 |
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety | čierna tonerová náplň min. 29 000 strán podľa ISO/IEC 19798 farebné tonerové náplne min. 32 000 strán podľa ISO/IEC 19798 |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | min. 46 str./min |
Obojstranné kopírovanie | štandard |
Typ skenera | farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 200 listov s podporovanou gramážou 45-199 g/m2 |
Špeciálne funkcie skenera | detekcia podania viacerých strán, odstránenie prázdnych strán, automatická detekcia farebnej predlohy |
Rýchlosť skenovania | min 70 strán/min ČB min 68 strán/min farebne |
Kvalita skenovania (dpi) | min. 600x600 dpi |
Formát naskenovaného súboru | min. PDF, komprimované PDF, prehladávateľné PDF PDF/A, JPEG,TIFF,MTIFF, XPS |
Funkcie skenovania | skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB |
Zväčšenie / zmenšenie | 25 – 400% v 1% prírastkoch |
Obojstranné skenovanie | obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru. |
Obojstranné skenovanie | manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru. |
Záruka | Rozšírená záruka min. 3 roky na mieste u zákazníka s odozvou max. nasledujúci pracovný deň. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá je v mene objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať. Objednávateľ je v rámci prehliadky tovaru pri jeho dodaní oprávnený odoprieť prevzatie tovaru, ktorý bude vykazovať zjavné vady. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 40 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Iba v pracovný deň od 09:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa deň a čas dodania tovaru 5 dní vopred. |
Súčasťou dodania objednaného tovaru bude všetka s dodaním tovaru súvisiaca technická dokumentácia a tiež ďalšia dokumentácia umožňujúca jeho riadne užívanie. |
Súčasťou predmetu zmluvy je aj poskytovanie záručného servisu v trvaní 36 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. Reklamované vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje bezplatne odstrániť, resp. zabezpečiť ich odstránenie, v sídle zákazníka. Ak je vada neopraviteľná v mieste sídla objednávateľa, opravu zariadenia zabezpečí dodávateľ v certifikovanom servisnom stredisku. Počas doby opravy poskytne dodávateľ objednávateľovi plnohodnotné náhradné zariadenie. Doba odstránenia vady bude stanovená po dohode s objednávateľom v závislosti od druhu/rozsahu vady. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenie tejto zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet doplnený o dátové hárky (produktové listy) ponúknutých zariadení, z bežne dostupných zdrojov overiteľné aj cez stránku výrobcu do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť bezplatné funkčné vzorky predmetu zmluvy do 6 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie dodávateľovi. |
Dodávateľ poskytne prvotnú inicializáciu zariadenia a odskúšanie funkčnosti. Objednávateľ je v rámci odskúšania funkčnosti zariadenia oprávnený odoprieť prevzatie tovaru, ktorý bude vykazovať zjavné vady. Dodávateľ je povinný po dohode s objednávateľom vykonávať pravidelnú kontrolu stavu zariadení online, pre zabezpečenie spoľahlivého chodu zariadení z dôvodu predchádzanie výpadkom a poruchovosti. |
Dodávateľ je povinný ekologicky zlikvidovať obalové materiály. |
Dodávateľ je povinný predložiť potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je certifikovaný predajca predmetu zmluvy do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný predložiť potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je certifikovaným servisným strediskom a disponuje certifikovanými technikmi, oprávnenými vykonávať servisné činnosti dodávaných zariadení do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je držiteľom certifikátu ISO 27001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému riadenia informačnej bezpečnosti v organizácii, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému riadenia informačnej bezpečnosti v organizácii. |
Dodávateľ do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je držiteľom certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality v organizácii, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému manažérstva kvality v organizácii. |
Dodávateľ do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je držiteľom certifikátu ISO 14 001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému environmentálneho manažmentu, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti environmentálneho manažmentu v organizácii. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, pred dodávaním nesmie byť používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzavretia zmluvy nie je dodávateľ zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Objednávateľ je v zmysle OPET oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. |
V prípade nesplnenia funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia, objednávateľ stanovuje zmluvnú pokutu vo výške 5 % z celého objemu dodávky, ktorá bude vyhodnotená za najvýhodnejšiu a zazmluvnená touto zmluvou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na neuzatvorenie tejto zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
11.08.2017 15:36 — 16.08.2017 17:00
1,00 celok
156 688,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2017 09:27
09.08.2017 15:00
09.08.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2017 13:04 - Vstupná ponuka | 155 400,00 | € | Cena s DPH |
08.08.2017 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 155 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: