00326224
Obec Hranovnica
Sládkovičova 398, Hranovnica, 05916, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Veľkokapacitné nádoby/kontajnery
kontajner, nádoby na odpad
Tovar, Služba
1. Veľkokapacitné nádoby/kontajnery
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka nových, nepoužívaných veľkokapacitných nádob (VOK) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. veľkokapacitná nádoba/kontajner závesný - zatvorený | ks | 3 | ||
1. veľkokapacitná nádoba/kontajner | m3 | 7,5 | ||
1. veľkokapacitná nádoba/kontajner - hrúbka dna | mm | 4 | ||
1. veľkokapacitná nádoba/kontajner - hrúbka stien | mm | 3 | ||
1. veľkokapacitná nádoba/kontajner - rozmery | mm | 4000x1800x1580 | ||
2. veľkokapacitná nádoba/kontajner závesný - zatvorený | ks | 2 | ||
2. veľkokapacitná nádoba/kontajner závesný - zatvorený | m3 | 10 | ||
2. veľkokapacitná nádoba/kontajner - hrúbka dna | mm | 4 | ||
2. veľkokapacitná nádoba/kontajner - hrúbka stien | mm | 3 | ||
2. veľkokapacitná nádoba/kontajner - rozmery | mm | 4000x1800x1780 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Veľkokapacitná nádoba/kontajner | závesný kontajner na reťazový nosič |
Veľkokapacitná nádoba/kontajner | stohovateľný |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Záručná doba je 24 mesiacov. Počas tejto doby má objednávateľ právo od dodávateľa na odstránenie vád. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+ ,s ktorým prijímateľ (objednávateľ) oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Prešovský, Slovenská republika
09.10.2017 08:00 — 15.11.2017 18:00
1,00 zákazka
8 420,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2017 10:40
25.08.2017 11:00
25.08.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.08.2017 08:23 - Vstupná ponuka | 8 400,00 | € | Cena s DPH |
25.08.2017 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 399,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: