35656514
Mikroregión Chopok - juh
Sládkovičova 76/6, Podbrezová, 97681, SVK
50530950
JRK Slovensko s.r.o.
Rajská 2341/15A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
Obstaranie záhradných kompostérov
záhradný kompostér
Tovar, Služba
1. Obstaranie záhradných kompostérov
|
|
---|---|
Funkcia |
• Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kompostéra | liter | 1000 | 1100 | |
Váha kompostéra | kg | 28 | ||
Hrúbka plných stien | mm | 7 | ||
Podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 | |
Počet | ks | 1560 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové prevedenie | Uzatvárateľná plastová nádoba |
Dno | Bez dna |
Vetranie | vetracie otvory pre cirkuláciu vzduchu na každej strane kompostéra |
Vrchný kryt kompostéra | na pántoch |
Vyberanie kompostu | po celom obvode kompostéra |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra sú návody na obsluhovanie kompostérov a správne kompostovanie. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Uspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára vrámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia OPKZP-PO1-SC111-2017 -23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateťom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom(dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky.Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi ažpo kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek objednávateľa |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťaženétovary splňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadnez predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzveDodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť' zhodu s požiadavkami, Objednávateľ' má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť'. |
Certifikáty, atesty, prehlásenie o zhode. |
Banskobystrický, Slovenská republika
02.01.2018 00:00 — 31.10.2018 15:00
1,00 celý predmet zákazky
217 563,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2017 15:03
26.07.2017 16:30
26.07.2017 16:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2017 15:13 - Vstupná ponuka | 217 563,84 | € | Cena s DPH |
26.07.2017 11:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 217 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: