00314722
Obec Oravská Lesná
Oravská Lesná 291, Oravská Lesná, 02957, SVK
35765607
Študio - 21 plus s.r.o.
Záhradnícka 13, Bratislava, 81107, SVK
Nákup záhradných kompostérov
kompostér, biologicky rozložiteľný odpad
Tovar, Služba
1. Nákup záhradných kompostérov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem kompostéra | L | 1000 | 1100 | |
Váha kompostéra | kg | 28 | ||
Hrúbka plných stien | mm | 7 | ||
Podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 | |
Počet | ks | 1177 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové prevedenie | uzatvárateľná platová nádoba |
Dno | bez dna |
Vetranie | vetracie otvory pre cirkuláciu vzduchu na každej strane kompostéra |
Vrchný kryt kompostéra | na pántoch |
Vyberanie kompostu | po celom obvode kompostéra |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra sú návody na obsluhovanie kompostérov a správne kompostovanie. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Uspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára vrámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia OPKZP-PO1-SC111-2017 -23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateťom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom(dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky.Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi ažpo kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek objednávateľa. |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary splňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť' zhodu s požiadavkami, Objednávateľ' má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
certifikáty, atesty, prehlásenie o zhode |
Žilinský, Slovenská republika
02.01.2018 14:48 — 31.10.2018 16:00
1,00 celý predmet zákazky
164 149,13
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2017 14:52
26.07.2017 16:00
26.07.2017 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2017 15:03 - Vstupná ponuka | 164 149,08 | € | Cena s DPH |
26.07.2017 15:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 163 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: