00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
44792301
A.M.I. SLOVAKIA s.r.o.
Podháj 31, Banská Bystrica, 974 05, SVK
Monitory vitálnych funkcií
monitor, monitor vitálnych funkcií, monitorovanie pacientov
Tovar, Služba
1. Monitory vitálnych funkcií
|
|
---|---|
Funkcia |
Pacientsky monitor vitálnych funkcií na intenzívne monitorovanie pacientov na JIS pracoviskách |
Predmet zákazky musí byť NOVÝ, NEPOUŽÍVANÝ, NEREPASOVANÝ s MINIMÁLNYMI TECHNICKÝMI ŠPECIFIKÁCIAMI A TECHNICKÝMI VLASTNOSŤAMI uvedenými v opisnom formulári. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pacientsky monitor vitálnych funkcií na intenzívne monitorovanie pacientov | ks | 6 | ||
- farebný dotykový display s veľkosťou | palce | 9,0 | ||
- hmotnosť monitora | kg | 5 | ||
- grafické a tabulárne trendy za | hodina | 24 | ||
- zobrazenie trendov v reálnom čase za | minúta | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Každý pacientsky monitor vitálnych funkcií musí spĺňať: | |
- monitorovanie základných životných funkcií pacienta: | EKG, NIBP, SPO2, Teplota, Respirácia, meranie 2xIBP (resp. IBP + EtCO2) |
- zobrazenie základných parametrov na obrazovke: | súčasne minimálne 5 kriviek a 7 meraných parametrov: NIBP, EKG, SPO2, Teplota, Respirácia, 2xIBP (resp. IBP + EtCO2) |
- nastavenie parametrov s rýchlym prístupom: | minimálne troma prednastaviteľnými tlačidlami |
- zobrazenie numerických hodnôt so zväčšením minimálne na veľkosť 4 cm | áno |
- obsluha monitora v slovenskom alebo českom jazyku | áno |
- napájanie monitorov: | z elektrickej siete, ale aj na batérie s kapacitou na minimálne 3 hodiny monitorovania |
- meranie EKG: | pomocou 3 alebo 6 elektród |
- zobrazenie EKG: | 3, 6 zvodov |
- zobrazenie EKG krivky: | grafické, minimálne za 24 hodín |
- analýza EKG: | arytmie, ST segment |
- tlač záznamu meraní pripojením na tlačiareň | áno |
- meranie NIBP: | 2-hadicový systém merania s minimálnou dĺžkou hadice 3,5m |
- meranie NIBP: | automaticky nastavovaný vstupný tlak krvi |
- meranie NIBP: | v automatickom alebo manuálnom režime |
- meranie SPO2: | pomocou pulznej oxymetrie |
- meranie SPO2: | rozsah merania 0-100 % |
- meranie SPO2: | potlačenie pohybového rušenia |
- meranie SPO2: | možnosť dezinfekcie prstového snímača |
- monitoring dýchania: | umožňujúci meranie respirácie na impedančnom základe alebo termistorovou metódou |
- meranie EtCO2: | metódou mainstream pri spontánne ventilovaných pacientoch |
- svetelné a zvukové alarmy s rozlíšením udalosti | áno |
- história alarmov: | minimálne 200 udalostí |
- komunikácia medzi jednotlivými monitormi: | umožnenie sledovania meraných dát ostatných monitorov |
- základné príslušenstvo na okamžité použitie prístroja | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
2. Vrátane inštalácie a uvedenia do prevádzky na mieste plnenia |
3. Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu a záručného servisu |
4. Dodacia lehota a platobné podmienky: |
- dodacia lehota zariadení je maximálne do 3 týždňov od účinnosti zmluvy, |
- cenu za predmet zákazky kupujúci uhradí po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu zmluvy do trvalej prevádzky, na základe faktúry spolu s dodacím listom a inštalačným protokolom, kúpa tovaru na splátky formou dvoch po sebe idúcich rovnomerných mesačných splátok so splatnosťou k 25. dňu príslušného kalendárneho mesiaca, |
- faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH, |
- presný deň dodania predmetu zmluvy oznámi predávajúci kupujúcemu najneskôr 3 pracovné dni vopred, |
5. Záručné podmienky: |
- záručná doba na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov, |
- záručná doba začína plynúť odo dňa inštalácie predmetu zákazky v mieste plnenia, |
6. Zabezpečenie bezplatného záručného servisu: |
- dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť na daný predmet zákazky bezplatný autorizovaný záručný servis a bezplatnú údržbu t.j. pravidelné previerky/kontroly podľa výrobcom stanovených intervalov počas trvania záručnej doby predmetu zákazky, |
- v prípade poruchy prístroja bez potreby dodania náhradných dielov je dodávateľ povinný odstrániť vady/poruchy prístroja alebo zabezpečiť opravu prístroja a jeho plné sfunkčnenie do 48 hodín od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- v prípade poruchy prístroja s potrebou dodania náhradných dielov je dodávateľ povinný odstrániť vady/poruchy prístroja alebo zabezpečiť opravu prístroja a jeho plné sfunkčnenie do 96 hodín od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno-technickú prehliadku pred uplynutím záručnej lehoty a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
7. Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy: |
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky, |
- vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy |
- potvrdenie o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis vrátane osvedčenia alebo certifikátu o odbornom vyškolení servisného technika vydané výrobcom prístroja |
- informácie o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo) zodpovednej za plnenie zmluvy, |
8. Objednávateľ požaduje, aby v momente uzavretia zmluvy mal dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), platný zápis v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS. V opačnom prípade, v zmysle OPET, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Upresnenie |
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 dní od uzavretia zmluvy požadujeme predložiť: vyhlásenie o zhode s doplňujúcimi podkladmi k nemu, certifikát vydaný autorizovanými osobami resp. notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. Doklady požadujeme predložiť v slovenskom alebo českom jazyku. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 5 dní od uzavretia zmluvy požadujeme predložiť: podrobný technický opis ponúkaných zariadení s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko medicínske parametre ponúkaných zariadení, vrátane prospektu ponúkaných zariadení v slovenskom alebo českom jazyku a kompletnej užívateľskej dokumentácie. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
18.08.2017 10:00 — 06.09.2017 10:00
6,00 ks
12 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2017 11:51
15.08.2017 11:00
15.08.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2017 12:25 - Vstupná ponuka | 12 500,00 | € | Cena bez DPH |
09.08.2017 06:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 450,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: