30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
31442617
BIOHEM, spol. s r.o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 911 01, SVK
Technický upgrade zdravotníckeho prístroja
upgrade, separátor
Tovar, Služba
1. Technický upgrade zdravotníckeho prístroja
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je vykonanie technického upgrade zdravotníckeho prístroja (separátora krvných komponentov AMICUS od výrobcu Fresenius Kabi) o novú procedúru - terapeutická výmena plazmy. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj aktualizácia softvéru prístroja na najnovšiu verziu podporujúcu procedúru terapeutickej výmeny plazmy s užívateľským rozhraním v slovenskom jazyku. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zaškolenie obsluhujúceho personálu v nadväznosti na novú funkcionalitu prístroja po vykonanom upgrade. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Upgrade softvéru a hardvéru prístroja AMICUS od výrobcu Fresenius Kabi vo vlastníctve objednávateľa umožňujúci nový liečebný program - terapeutická výmena plazmy. | áno |
Požadované procedúry po realizácií upgrade: | |
Procedúra - odber trombocytov | jednoihlový |
Procedúra - odber trombocytov | dvojihlový |
Procedúra - odber trombocytov a plazmy | jednoihlový |
Procedúra - odber trombocytov a plazmy | dvojihlový |
Procedúra - odber kmeňových buniek | dvojihlový |
Procedúra - odber monocytov | dvojihlový |
Procedúra - terapeutická výmena plazmy | dvojihlová, s možnosťou použitia pasívnych separačných kolón |
Požadované vlastnosti po realizácií upgrade: | |
Jazyk užívateľského softvéru | slovenský |
Zobrazenie alarmu s možnosťami jeho riešenia priamo na displeji | áno |
Spresnenie údajov o dobe trvania procedúry na jednu žilu (jednoihlový) | áno |
Názov |
1.) Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2.) Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
3.) Plnenie sa požaduje do 14 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
4.) Dodávateľ je do 5 dní od uzatvorenia tejto zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, povinný Objednávateľovi predložiť technickú špecifikáciu ponúkaného upgrade v takej podobe, aby Objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedených v časti Funkčná špecifikácia predmetu, Technická špecifikácia predmetu a Osobitné požiadavky na plnenie. V prípade, ak ponúkané plnenie nebude podľa názoru objednávateľa spĺňať požiadavky na predmet zákazky, objednávateľ odstúpi od zmluvy v súlade s Článkom XVIII. bod 18.2 písm. t) OPET. |
5.) Dodávateľ je do 5 dní od uzatvorenia tejto zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, povinný Objednávateľovi predložiť certifikát o zaškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať upgrade prístroja - vydaný výrobcom resp. oprávneným zástupcom výrobcu ponúkaného zariadenia. |
6.) Dodávateľ je do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, povinný Objednávateľovi predložiť doklad (potvrdený výrobcom prístroja)osvedčujúci, že dodávateľ má poverenie výrobcu na distribúciu a vykonávanie servisu v Slovenskej republike. |
7.) Objednávateľ požaduje od Dodávateľa dodanie predmetu zákazky minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. |
8.) Dodávateľ sa zaväzuje na vykonaný upgrade poskytnúť záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
9.) Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
10.) Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ zašle riadne vystavenú faktúru Objednávateľovi do 7 dní odo dňa dodania plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní. Prílohou faktúry musí byť aj dodací list potvrdený Objednávateľom. |
11.) Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá Dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
12.) Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu podstatného porušenia zmluvných podmienok. |
13.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Jána Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
31.07.2017 08:00 — 14.08.2017 15:00
1,00 súbor
11 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2017 09:02
27.07.2017 10:00
27.07.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2017 11:28 - Vstupná ponuka | 11 400,00 | € | Cena s DPH |
21.07.2017 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: