50977041
Združenie obcí Hrachovište, Vaďovce, Višňové
Hrachovište 255, Hrachovište, 91616, SVK
35765607
Študio - 21 plus s.r.o.
Záhradnícka 13, Bratislava, 81107, SVK
Záhradné kompostery
Kompostéry; biologicky rozložiteľné komunálne odpady
Tovar, Služba
1. Záhradné kompostery
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie 780 ks záhradných kompostérov, určených na zber a zhodnocovanie BRKO. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet komposterov | ks | 780 | ||
Objem kompostéra | l | 1001 | ||
Váha kompostéra | kg | 28 | ||
Hrúbka stien | mm | 7 | ||
Použitý materiál obsahuje podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Teplota stabilizovania | °C | -40 | +80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dno | Bez dna |
UV stabilizácia | Materiál musí byť ÚV stabilizovaný |
Vetranie | s prevzdušňovacími otvormi |
forma | Uzatvárateľna plastová nádoba |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania. |
návod na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania musí obsahovať nasledovné informácie: | čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku (uviesť vhodné a nevhodné suroviny, resp. materiály na kompostovanie); |
- | zásady správneho kompostovania v kompostovacomzásobníku (uviesť ako postupovať pri kompostovaní,napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, akopremiešavať kompost, ako zabezpečiť prístup vzduch |
- | ako zabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžkukompostovania, kedy je kompost zrelý/použiteľný apod.); |
- | najčastejšie chyby pri kompostovaní vkompostovacom zásobníku (uviesť napr. akopredchádzať zápachu kompostovacieho materiálu, akopredchádzať nadmernému výskytu mušiek a pod.) |
- | správne využitie hotového kompostu (popis využitiahotového kompostu, výhody kompostovania,dávkovanie kompostu). |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 7 dní oduzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivýchdruhov druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy certifikáty kvality alebo ekvivalent ( atesty, vyhlásenia o zhode) preukazujúce kvalitatívne parametre výrobkov. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Nesplnenie povinnosti podľa bodov 1 až 4 týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia, so zameraním našpecifický cieľ zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu apodpora predchádzania vzniku odpadov. Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Trenčiansky, Slovenská republika
02.01.2018 08:41 — 31.12.2018 08:41
780,00 počet komposterov
101 774,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2017 08:44
27.07.2017 15:00
27.07.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2017 10:20 - Vstupná ponuka | 101 744,40 | € | Cena s DPH |
23.07.2017 21:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: