• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2017 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2017 10:50

Detail zákazky Z201735463

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2017 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2017 10:50

Základné údaje

Z201735463

OF-138629

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3043875

Objednávateľ

491870

EKO - podnik VPS

Halašova 20, Bratislava, 83290, SVK

Dodávateľ

44523921

Bratislavská recyklačná s. r. o.

Slovnaftská 102, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber a zhodnotenie odpadu

uloženie odpadu, odpad z čistenia ulíc, drobný stavebný odpad, komunálny odpad inak nešpecifikovaný, 17 09 04 - zmiešané odpady zo stavieb a demolácií

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber a zhodnotenie odpadu
Funkcia
Odber a uloženie odpadu zo skládok a čistenia ulíc u oprávnenej osoby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
uloženie a zhodnotenie odpadu katalógového čísla 20 03 03 - odpad z čistenia ulíc t 3000
20 03 08 — drobny stavebny odpad t 500
17 09 04 - zmiešané odpady zo stavieb a demolácií t 1500
20 02 02 - zemina a kamenivo t 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
likvidácia odpadu - katalógové čísla: 17 09 04 - zmiešané odpady zo stavieb a demolácií, 20 03 03 - odpad z čistenia ulíc, 20 03 08 — drobný stavebný odpad, , 20 02 02 - zemina a kamenivo zhodnotením/recyklovaním
Uchádzač/oprávnená osoba musí mať uzatvorenú zmluvu s hl . mestom SR Bratislava o nakladaní s odpadmi na území hl. mesta SR Bratislavy a postupuje podľa všeobecne záväzného nariadenia hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy  č. 4/2016 o nakladaní s komunálnymi odpadmi.  musí spĺňať
Uchádzač musí mať vydaný súhlas Okresného úradu životného prostredia v Bratislave podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov so súhlasom na zhodnocovanie činnosťami R3 a R5 na území katastra mesta Bratislava, prípadne zhodnocovanie inou činnosťou. musí spĺňať
Požaduje sa realizovať predmet zákazky v súlade s normami kvality a enviromentálneho manažérstva, dodávateľ predloží potvrdenia o zavedenom systéme ISO 9001 a 14001 . musí spĺňať
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť súhlas vydanú Okresným úradom životného prostredia v Bratislave podľa §97 ods. 17 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnotenie odpadov so súhlasom za zhodnocovanie činnosťami R3, R5 na území katastra mesta Bratislava.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o registrácii dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi požadovaných kategórií.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy EN STN ISO 14001: alebo vyšší, alebo ekvivalentný doklad preukazujúci zavedenie environmentálneho manažérstva vyplývajúci z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu manažérstva kvality podľa normy EN ISO 9001: alebo vyšší, alebo ekvivalentný doklad preukazujúci zavedenie manažérstva kvality vyplývajúci z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov.
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade najmä so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ je povinný pred začatím prác predložiť všetky povolenia, oprávnenia a osvedčenia potrebné pre danú činnosť a zaistiť starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci.
Požaduje sa predložiť návrh dodatku k zmluve, v ktorom budú špecifikované podmienky preberania odpadu oprávnenou osobou, a to do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody vygenerovanej systémom EKS. Návrh dodatku bude predmetom obchodného rokovania s objednávateľom.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný.
Prílohou zmluvy bude cenník, kde budú uvedené jednotkové ceny v tonách za odber a zhodnotenie odpadu podľa jednotlivých druhov odpadu (1-4). Jednotkové ceny budú maximálne a záväzné počas platnosti rámcovej dohody.
V zmysle uplatnenia princípu hospodárnosti sa musí miesto uloženia odpadu nachádzať v katastri mesta Bratislava (max. 25 km od geografického stredu mesta - Račianske mýto)
Obstarávateľ bude zabezpečovať odvoz jednotlivých zložiek odpadu na miesto určené oprávnenou osobou - poskytovateľom služby.
Poskytovateľ služby bude vystavovať faktúry raz mesačne na základe vážnych lístkov vystavených oprávnenou osobou/poskytovateľom služby pri odbere odpadu.
V cenách za zhodnotenie odpadu musia byť obsiahnuté všetky náklady súvisiace zo zhodnotením odpadu, vrátane triedenia odpadu pred zhodnotením.
Čiastkové výzvy nie sú potrebné, odpad sa odovzdáva pravidelne 3 - 5 krát za týždeň, objednávateľ sa bude riadiť prevádzkovým poriadkom zberného dvora oprávnenej osoby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Halašova 20, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

176 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.07.2017 15:50

01.08.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.07.2017 23:34 - Vstupná ponuka 176 000,00 € Cena bez DPH
31.07.2017 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 175 987,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS