17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
04387601
EKONA COR s.r.o.
Hranická 225, Hranice IV-Drahotuše, 75361, CZE
Defibrilátor
defibrilátor, zdravotnícke prístroje
Tovar, Služba
1. Defibrilátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Defibrilátor s EKG monitorom pre pooperačnú JIS na urgentný lekársky zásah u pacienta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Defibrilátor s EKG monitorom | ks | 5 | ||
Farebný TFT LCD displej s uhlopriečkou | palec | 5,5 | 10 | |
Hmotnosť prístroja s príslušenstvom | kg | 7,0 | ||
Rýchlosť posunu papiera rozsah | mm/s | 25-50 | ||
Maximálna výstupná energia | J | 270 | ||
Minimálna výstupná energia | J | 1 | 2 | |
Výdrž batérie - na počet výbojov | počet | 70 | ||
Čas nabitia pre ďalší výboj z batérie | s | 5 | ||
Hustota tlače | dots/mm | 7,5 | 8,5 | |
Rozsah Adaptívneho bifázického výboja | J | 2 - 300 | ||
Napájanie z verejnej siete | V/HZ | 230/50 | ||
Rýchlosť nabíjania na 200 J | sek. | 3 | ||
Rýchlosť nabíjania na 270 J | sek. | 5 | ||
Kapacita vstavanej batéria/akumulátora pri 270J šokoch | počet | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Defibrilátor s EKG monitorom: | TFT farebný LCD displej na čítanie kriviek EKG, numerických údajov HR, všetkých prevádzkových hlásení, SpO2 a CO2 |
- | zobrazenie alarmov na displeji |
- | ovládanie a nastavovanie parametrov prístroja prostredníctvom tlačidiel, každé pre samostatný úkon |
- | zapisovač na termopapier |
- | synchronizovaná kardioverzia |
- | vstavaný pacemaker |
- | užívateľské prednastavenie voľby energie výboju |
- | užívateľské prednastavenie voľby energie pre AED režim |
- | možnosť rozšírenia o SD kartu a prenášanie dát do PC, SpO2 a CO2, pediatrické elektródy |
- | 3-zvod / 5-zvod EKG |
- | vstavaná tlačiareň umožňujúca tlač všetkých záznamov na EKG papier |
- | Funkcia - EVENT alebo ekvivalent (možnosť obsluhy jednoducho zaznamenávať do protokolov všetky postupy vykonávané počas napojenia pacienta na defibrilátor v časovej a dátumovej súslednosti) |
- | zadávanie ID pacienta a úkonov liečebného postupu do pamäte prístroja s možnosťou ich ďalšieho spracovania |
- | okamžitá tlače krivky EKG |
- | sumárny prehľad podstatných a kritických udalostí z priebehu terapie/monitorovania pacienta s možnosťou tlače |
- | hlasová podpora použitia zariadenia v slovenskom/českom jazyku |
PRÍSLUŠENSTVO: | 1 pár padiel |
- | termocitlivý EKG papier |
- | sieťový kábel |
- | prepojovací kábel a elektródy k EKG |
- | spojovací kábel a elektródy pre externú kardiostimuláciu |
- | Vstavaná vysoko-kapacitná batéria pre použitie pri transportoch v rámci nemocničných zariadení, resp. pri výpadku napájania zo siete. |
- | Návod na použitie s slovenskom, alebo českom jazyku |
Názov |
Predmety musia byť dodané byť dodané nové,nepoužívané , nerepasované |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania pripojenia a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa zaslať e-mailom: presný názov ponúkaného predmetu zmluvy s typovým označením a uvedením výrobcu, rozpis ceny bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH a to do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy, certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis v SR, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v zahraničí, je potrebný aj jeho úradný preklad do jazyka slovenského - originál alebo úradne osvedčená kópia. |
V prípade nedodržania termínu dodania tovaru je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia. Tovar musí byť nový. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa záručný a pozáručný servis vyškolenými servisnými technikmi. |
Nástup servisného technika od nahlásenia poruchy do 72hod. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Dohoda o splátkach : |
Prvá splátka bude predávajúcemu zaplatená do 25 dní nasledujúceho mesiaca po dodaní tovaru |
- Kupujúci uhradí kúpnu cenu za tovar v 6 pravidelných rovnomerných mesačných splátkach vždy ku 25 - dňu príslušného mesiaca |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 7 prac. predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) z dôvodov uvedených v ustanovení § 19 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Fyzická osoba a právnická osoba zapísané v registri konečných užívateľov výhod sa považujú za partnerov verejného sektora zapísaných v registri partnerov verejného sektora podľa zákona 315/2016 Z.z.Partner verejného sektora je povinný zabezpečiť overenie identifikácie konečného užívateľa výhod a podanie návrhu na zápis na účely zosúladenia zapísaných údajov do 31. júla 2017. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
1. Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok: |
- doplnenia tovarov, stavebných prác alebo služieb, ktoré sú nevyhnutné a zmena druhej zmluvnej strany nie je z ekonomických alebo technických dôvodov možná |
- spôsobí verejnému obstarávateľovi ťažkosti a duplicitu nákladov |
- zmena zmluvy vyplynula z okolností, ktoré nemohol verejný obstarávateľ predvídať |
V prípade, že nastanú okolnosti uvedené v bode 1. je zmluvná strana ako verejný obstarávateľ povinná písomne oznámiť druhej zmluvnej strane túto skutočnosť. Následne po tom, ako bude druhej zmluvnej strane doručené písomné oznámenie s presným a jednoznačným uvedením dôvodu zmeny zmluvy/rámcovej zmluvy, zmluvne strany urobia všetko preto, aby ani jednej strane nevznikla škoda z dôvodu zmeny. |
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel minimálne počas životnosti zariadenia |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Zabezpečenie záručného a pozáručného servisu | nástup do 48 hod. od nahlásenia poruchy. |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
07.08.2017 14:55 — 07.09.2017 14:55
5,00 ks
27 833,35
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2017 14:57
04.08.2017 13:00
04.08.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2017 10:39 - Vstupná ponuka | 27 833,00 | € | Cena bez DPH |
04.08.2017 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 390,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: