• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2017 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2017 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2017 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2017 08:15

Detail zákazky Z201735435

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2017 14:53
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2017 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2017 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2017 08:15

Základné údaje

Z201735435

OF-54131

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3037581

Objednávateľ

37801279

Katolícka univerzita v Ružomberku

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

31675239

ALBAT, spol. s r.o.

Barčianska 64, Košice - Barca, 04017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profylaktická prehliadka dieselagregátov + UPS zariadení.

servisná prehliadka, dieselagregát, UPS zariadenie,

  • 50532300-6 - Opravy a údržba generátorov
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profylaktická prehliadka dieselagregátov + UPS zariadení.
Funkcia
1. Profylaktická prehliadka funkčnosti dieselagregátov.
2. Profylaktická prehliadka funkčnosti UPS.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1. Dieselagregát (DA) PRAMAC s motorom YANMAR, model GSW 45 Y (45 kVA) ks 1
1.2. Dieselagregát (DA) (vrátane MG pre vzduchotechniku) TEKSAN s motorom PERKINS, model TJ67PE5A ( 65 kVA) ks 3
2.1. UPS záložný zdroj TRI-POWER, model X33HE20 (20 kVA ) ks 1
2.2. UPS záložný zdroj TRI-POWER, model X33HE 20 (20 kVA) ks 1
2.3. UPS záložný zdroj TRI-POWER, model X33HE 40 (40 kVA) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.3. kontrola stavu hladiny paliva áno
1.4. kontrola napnutia klinového remeńa áno
1.5. kontrola čistoty akumulátorových batérií áno
1.6. kontrola stavu nabitia akumulátorových batérií áno
1.7. kontrola doplnenia elektrolytu akumulátorových batérií áno
1.8. kontrola stavu poistiek nabíjačky akumulátorových batérií áno
1.9. kontrola činnosti ohrievača spaľovacieho motora áno
1.10. kontrola dotiahnutia svoriek a ich ochranného tukového náteru u akumulátoroých batérií áno
1.11. kontrola čistoty rozvádzača automatika DA, v rozvádzači automaticky vykonať kontrolu dotiahnutia všetkých svoriek, kontrola stavu opotrebenia kontaktov, čistoty relé a diaľkových riadiacich spínačov áno
1.12. kontrola stavu a čistoty strojovne (kapotáže) áno
1.13. kontrola funkcie automatiky v polohe TEST áno
1.14. skontrolovať činnosť ochrán DA áno
1.15. výmena motorového oleja a filtrov oleja áno
1.16. výmena chladiacej kvapaliny v chladiacom okruhu spaľovacieho motora áno
1.17. výmena palivového filtra áno
1.18. vyčistenie vzduchového filtra v prípadoch (1 x za 4 roky, alebo ak DA pracoval viac ako 500 Mh) áno
1.19. vykonať výpadok elektrickej energie a po dobu 10 min. dodávať porebnú elektrickú energiu z DA. Kontrolovať chod motora generátora, odoberaný výkon a tesnosť spojov motora. áno
1.20. uvedenie DA späť do pohotovostného stavu áno
1.21. zápis dátumu kontroly funkčnosti DA, prípadne zistených a odstránených závad do prevádzkovej knihy áno
2.4. odstavenie UPS áno
2.5. prevedenie záťaže na elektrickú sieť - oživenie elektroinštalácie v nezálohovom stave mechanickým obtokom áno
2.6. vizuálna a mechanická kontrola ventilov áno
2.7. vyčistenie UPS áno
2.8. kontrola stavu nabitia akumulátorových článkov a celkovej kapacity áno
2.9. kontrola riadiacich a výkonových modulov vrátane premerania kontrólnych bodov na riadiacich doskách za účelom identifikácie chybných signálov áno
2.10. kompletná prehliadka striedača a static switscha áno
2.11. kontrola vstupných veličín podľa návodu výrobcu áno
2.12. kontrola činnosti ochrán UPS áno
2.13. kontrola funkcie UPS vo všetkých prevádzkových stavoch áno
2.14. uvedenie UPS do prevádzky áno
2.15. prevedenie záťaže na zálohovú elektrickú sieť áno
2.16. simulovanie výpadku elektrickej energie a kontrola chodu UPS (odoberaný výkon, autonómia). Ak z prevádzkových dôvodov simulácia nie je možná, zodpovedný pracovník objednávateľa uvedie túto skutočnosť do záznamu. áno
2.17. kontrola a dotiahnutie svoriek, vrátane ochranného vodiča áno
2.18. odstránenie nedostakov zistených pri kontrole funkčnosti UPS ihneď alebo v najkratšom možnom termíne vyhotovenie zápisu o vykonaní profylaktickej prehliadky akontrola UPS. Zápis obsahuje všetky kontroly a meraní predovšetkým podľa uveených bodov, ako aj zistené závady a spôsob ich odstránen áno
2.19. preskúšanie a doreguľovanie zariadení áno
2.20. prednostné odstránenie porúch na zariadeniach, ktoré vyplynú z prehliadky zariadení áno
2.21. spracovanie protokolu o vykonnaí prehliadky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ uzavretím zmluvného vzťahu na seba preberá zodpovednosť za zabezpečenie bezporuchového chodu zariadeni (dieselagregátov a UPS), dodržiavanie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s VTZ elektrickými a dodržiavanie požiarnych predpisov.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ elektrických podľa §24 Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 50/2009 Z.z. - rozsah E2.
Profylaktická prehliadka a služby servisnej údržby dieselagregátov a UPS zariadení v takom ich rozsahu, aby boli splnené všetky požiadavky stanovené normami STN, príslušnou legislatívou a výrobcom – počas pozáručnej doby.
Dodávateľ je povinný v prípade potreby výmeny spotrebného materiálu (náhradných dielov) nad sumu 50 € v rámci jednej opravy , vyhotoviť bezodkladne objednávateľovi cenovú kalkuláciu.
Z každého výkonu prác vyhotoví dodávateľ pre objednávateľa písomný preberací protokol, v ktorom uvedie konkrétny rozsah (druh a množstvo) vykonaných prác a aj prác nad rámec činností vzájomne dohodnutých touto zmluvou.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy, predložiť cenovú ponuku s rozpisom ceny všetkých položiek za profylaktickú prehliadku vo formáte (pdf.) za celé zmluvné obdobie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný dbať na dodržiavanie pokynov výrobcu motorgenerátorov a UPS zariadení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

01.08.2017 07:00 — 31.10.2017 14:00

1,00 súbor definovaných služieb

973,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.07.2017 14:53

26.07.2017 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 589
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2017 19:17 - Vstupná ponuka 973,80 € Cena bez DPH
25.07.2017 19:17 - Najvýhodnejšia ponuka 973,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS