304557
Mestská časť Bratislava - Rača
Kubačova 21, Bratislava, 83106, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné poukážky, zabezpečenie stravovania, hromadné stravovanie, stravovacie služby, služby stravovania.
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
2. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
3. Vybrané stravovacie zariadenie zmluvných partnerov dodávateľa je to stravovacie zariadenie, ktoré je umiestnené v sídle objednávateľa alebo vo vzdialenosti maximálne do 10 km od sídla objednávateľa. Minimálne jedno z vybraný stravovacích zariadení musí byť umiestnené v mieste sídla objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,40 | ||
Predpokladané množstvo stravných poukážok | ks | 40000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
2. Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
3. Stravná poukážka obsahuje | dobu platnosti stravnej poukážky |
4. Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
01. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určených v objednávke. |
02. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ najneskôr do troch kalendárnych dní od doručenia objednávky. |
03. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, alebo prostredníctvom internetu. |
04. Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
05. Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky predstavuje cenu jedla. |
06. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
07. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
08. Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH (CCPZ) - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
09. Celková cena predmetu zmluvy v € bez DPH (CCPZbD) - je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
10. Sadzba DPH v % (SDPH) - je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
11. Cena spolu stravných poukážok bez provízie v € (CSNH) - je celková nominálna hodnota všetkých stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
12. Výška provízie v eurách (VPeur) sa vypočíta podľa vzorca VPeur = (CCPZ-CCPZbD)/SDPH% a zaokrúhľuje sa na 5 desatinných miest. |
13. Výška provízie v percentách (VP%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví na základe nasledovného vzorca: VP%=(VPeur x 100)/(NHsp x Psp) a zaokrúhľuje sa na 5 desatinných miest, kde NHsp je nominálna hodnota stravovacej poukážky a Psp je množstvo stravovacích poukážok. |
14. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
15. Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 5 desatinných miest. |
16. Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
17. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
18. Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 21 kalendárnych dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok. |
19. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
20. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam vybraných stravovacích zariadení zmluvných partnerov dodávateľa e-mailom, poštou alebo osobne objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
22. Dodávateľ najneskôr do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi písomne vyčíslenú výšku provízie v % vypočítanú podľa bodu 13. |
23. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahrňujúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
1. Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
2. Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
3. Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
4. Interval objednávania stravných lístkov | mesačne |
Kubačova 21, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2017 00:00 — 31.08.2019 00:00
40 000,00 ks
136 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2017 11:42
26.07.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2017 11:53 - Vstupná ponuka | 136 000,00 | € | Cena s DPH |
26.07.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 133 932,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: