30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46894969
STAVCER s.r.o.
Sabinovská 58/5124, Prešov, 08001, SVK
Dezinfekcia objektov
dezinfekcia, objekty, chemický postrek
Služba, Tovar
1. Dezinfekcia objektov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dezinfekcia objektov a zariadení objednávateľa chemickým postrekom. Predmet zákazky bude realizovaný celkom v 26 miestach plnenia. Celkový rozsah dezinfekcie je 32183 m² plochy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. mieto plnenia Trnava - dezinfekcia v rozsahu | m² | 3 580 | ||
2. miesto plnenia Sereď - dezinfekcia v rozsahu | m² | 600 | ||
3. miesto plnenia Hlohovec - dezinfekcia v rozsahu | m² | 320 | ||
4. miesto plnenia Topoľčany - dezinfekcia v rozsahu | m² | 1490 | ||
5. miesto plnenia Alekšince - dezinfekcia v rozsahu | m² | 350 | ||
6. miesto plnenia Kolíňany - dezinfekcia v rozsahu | m² | 157 | ||
7. miesto plnenia Nitra I - dezinfekcia v rozsahu | m² | 3 473 | ||
8. miesto plnenia Nitra II - dezinfekcia v rozsahu | m² | 3 329 | ||
9. miesto plnenia Levice - dezinfekcia v rozsahu | m² | 4 170 | ||
10. miesto plnenia Trenčín I - dezinfekcia v rozsahu | m² | 476 | ||
11. miesto plnenia Trenčín II - dezinfekcia v rozsahu | m² | 397 | ||
12. miesto plnenia Trenčín III - dezinfekcia v rozsahu | m² | 588 | ||
13. miesto plnenia Trenčín IV - dezinfekcia v rozsahu | m² | 797 | ||
14. miesto plnenia Nemšová - dezinfekcia v rozsahu | m² | 450 | ||
15. miesto plnenia Trenčín V - dezinfekcia v rozsahu | m² | 135 | ||
16. miesto plnenia Trenčín VI - dezinfekcia v rozsahu | m² | 140 | ||
17. miesto plnenia Prešov I - dezinfekcia v rozsahu | m² | 332 | ||
18. miesto plnenia Prešov II - dezinfekcia v rozsahu | m² | 85 | ||
19. miesto plnenia Nižná Šebastová - dezinfekcia v rozsahu | m² | 2 058 | ||
20. miesto plnenia Poprad I - dezinfekcia v rozsahu | m² | 80 | ||
21. miesto plnenia Poprad II - dezinfekcia v rozsahu | m² | 11 | ||
22. miesto plnenia Veľká Ida - dezinfekcia v rozsahu | m² | 255 | ||
23. miesto plnenia Košice - dezinfekcia v rozsahu | m² | 68 | ||
24. miesto plnenia Ožďany - dezinfekcia v rozsahu | m² | 316 | ||
25. miesto plnenia Rim. Sobota - dezinfekcia v rozsahu | m² | 1 148 | ||
26. miesto plnenia Rožňava - dezinfekcia v rozsahu | m² | 11 494 |
Názov |
Vyžaduje sa, aby dodávateľ vykonal službu v celom rozsahu, tzn. vo všetkých miestach plnenia, uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy pod číslom 1 - 26. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet, tzn. rozpis cien služby na jednotlivé objekty v miestach plnenia bez DPH a s DPH. |
Do 7 dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť doklad o odbornej spôsobilosti pracovníkov na prácu s dezinfekčnými prostriedkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané RÚVZ v súlade s § 15, ods. 3, písm. b) zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s dohodnutým termínom objednávateľa. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Vykonanie služieb bude realizované na základe dohovoru dodávateľa (telefonicky a následne potvrdené e-mailom) so zodpovednými pracovníkmi v miestach plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Po dokončení požadovanej dezinsekcie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. V protokole bude špecifikovaný termín, miesto, rozsah služieb a bude podpísaný zodpovednými pracovníkmi dodávateľa a objednávateľa. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Cena za vykonanie služby bude fakturovaná podľa skutočne vykonaného rozsahu služieb. V cene za služby sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s ich zabezpečením, tzn. vykonanie služieb, materiál, doprava na miesto plnenia, zisk a pod. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Bližšie informácie ohľadne presných adries jednotlivých miest plnenia, vrátane ich objektov a zariadení a kontaktné údaje na pracovníkov zodpovedných za prevzatie služby budú dodávateľovi upresnené po uzavretí zmluvy. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje na adresu, ktorá bude dodávateľovi po uzavretí zmluvy elektronicky upresnená, do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
Miesto vykonania služby: Sereď, Hlohovec, Topoľčany, Trnava, Alekšince, Kolíňanský vrch, Nitra, Levice, Trenčín, Nemšová, Kubra, Prešov, Nižná Šebastová, Poprad, Veľká Ida, Košice, Ožďany, Rimavská Sobota, Rožňava. |
Slovenská republika
07.08.2017 07:00 — 30.11.2017 15:00
1,00 celok
2 640,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2017 11:37
27.07.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2017 14:08 - Vstupná ponuka | 2 640,00 | € | Cena s DPH |
27.07.2017 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: