30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
44876831
Michal Servátka Aquel M.S Servis
Maxima Gorkého 2047/37, Trnava, 91702, SVK
Odborná prehliadka a servis úpravne vody
Odborná prehliadka a servis úpravne vody
Služba
1. Opravy a údržba
1. Odborná prehliadka a servis úpravne vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odbornej prehliadky a servisu úpravne pitnej vody v súlade so zákonom SNR č. 364/2004 Z. z. Vodný zákon, zákonom č. 355/2007 Z. z o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia, nariadením vlády SR č. 354/2006, ktorým sa ustanovujú požiadavky na vodu určenú na ľudskú spotrebu a kontrolu kvality vody určenej na ľudskú spotrebu, vyhláškou č. 636/2004, ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu surovej vody a na sledovanie kvality vody vo verejných vodovodoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Úpravovňa pitnej vody | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Servisné práce: | Áno |
1. Prečistenie dávkovacieho čerpadla - hydraulická časť | Áno |
2. Výmena dávkovacej membrány | Áno |
3. Výmena rozvodov PE hadičiek pre Cl | Áno |
4. Prečistenie vstrekovacej ihly | Áno |
5. Kontrola nastavených parametrov | Áno |
6. Meracia skúška množstva voľného Cl | Áno |
7. Výmena filtračných vložiek | Áno |
8. Výmena UV žiariča | Áno |
9. Dotlakovanie vodárne vzduchom, | Áno |
10. Kontrola elektrickej časti komponentov úpravovne vody | Áno |
11. Materiál - UV žiarivka s ochranným sklom Sterilight - 1 ks | Áno |
12. - Materiál - Filtračná vložka 20" 20 micron - 2 ks | Áno |
13. Materiál - PE hadička 6x6 - 5 bm | Áno |
14. Materiál - Jesco sada - membrána pre dávkovacie čerpadlo, guličky, sedlá, tesnenia | Áno |
15. Zápis o vykonaní odbornej prehliadky | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hod. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa poskytne službu. |
Služba musí byť poskytnutá v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác poskytovateľa uvedená v tejto zmluve. |
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej poskytnutím poskytovateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. V prípade, že povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z poskytovateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, poskytovateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude predložená do 15 dní po riadnom poskytnutí služby. Poskytovateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry poskytovateľa za riadne poskytnutú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Poskytovateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba poskytovaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak poskytovateľ neposkytne službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do poskytnutia služby podľa zmluvných podmienok. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Miesto poskytnutia služby: Močiar. |
Močiar, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
03.08.2017 07:00 — 31.08.2017 14:00
1,00 celok
1 440,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2017 11:08
25.07.2017 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2017 13:45 - Vstupná ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
20.07.2017 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: