35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
17321450
exe, a.s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016
Microsoft Office 2016
Tovar, Služba
1. Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstaranie licencie softvérového kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016 s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 resp. Microsoft Office Standard 2010 prostredníctvom Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) prihlášky. |
• Objednávateľ má s viacerými LSP partnermi spoločnosti Microsoft podpísaný Formulár s podpisom zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft, ktorý je naviazaný na zmluvu č.4100030660 a má pridelené číslo nákupného konta 0005304436. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia kancelárskeho balíka Microsoft Office Standard 2016 s možnosťou downgrade prostredníctvom MPSA prihlášky | ks | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
Doba použitia licencie | Licencia bez časového obmedzenia |
Typ licencie | Licencia prenosná počas doby použitia licencie nie je viazaná na hardware (nie typu OEM) |
Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená | MS Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 |
Druh licencie | Licencia pre potreby komerčného zákazníka v súlade z prihláškou MPSA |
Kľúč produktu | Jeden multilicenčný kľúč dostupný na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2016, 2013, 2010 |
Ďalšie vlastnosti | Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2013 resp. 2010 nová, nepoužívaná, priamo od výrobcu - nie reburbished, nie OEM, nie krabicová verzia |
Inštalačné média | Inštalačné médium dostupné na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2016, 2013, 2010 |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa ( podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy. |
S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez a s DPH. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložil: |
1. podrobný rozpočet obsahujúci ceny jednotlivých položiek, |
2. certifikát Microsoft Licensing Solution Partners (LSP) vydaný spoločnosťou Microsoft oprávňujúci ponúkať produkt, ktorý je predmetom zmluvy, |
3. kľúče produktu zvlášť pre Microsoft Office Standard 2016,2013,2010. Tieto kľúče objednávateľ skontroluje na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center . |
4. v prípade ak dodávateľ predloží certifikát Microsoft Licensing Solution Partners (LSP) a objednávateľ nemá s dodávateľom podpísaný Formulár s podpisom zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft vyzve ho, aby predložil uvedený formulár na podpis. |
Formulár musí obsahovať číslo zmluvy o poskytovaní produktov a služieb spoločnosti Microsoft č. 4100030660 a číslo pridruženého konta 0005304436. |
Objednávateľ zároveň zašle dodávateľovi ostatné identifikačné údaje potrebné k podpísaniu tohto formulára. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi uvedený formulár na podpis. |
Po podpise tohto formulára zo strany objednávateľa dodávateľ na vlastné náklady zašle tento formulár na podpis do spoločnosti Microsoft. |
Po potvrdení formulára spoločnosťou Microsoft predloží dodávateľ kľúče podľa bodu 3, ktoré objednávateľ skontroluje na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center. |
Dodávateľom predložený doklad a kľúče produktu objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložený doklad a kľúče budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok, |
b) ak predložený doklad a kľúče nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len „informácie“)medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1,alebo ich kombináciou. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
04.08.2017 12:00 — 04.02.2018 00:00
160,00 ks
63 360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2017 12:07
25.07.2017 12:01
25.07.2017 12:16
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2017 08:40 - Vstupná ponuka | 63 360,00 | € | Cena bez DPH |
25.07.2017 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 63 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: