30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
31586457
CINEMA + spol. s r.o.
Partizánska cesta 5564/77, Banská Bystrica, 97401, SVK
Mobilný terminál s príslušenstvom
snímače, mobilný terminál
Tovar, Služba
1. Mobilný terminál s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilný terminál s príslušenstvom pre výkon fyzickej inventarizácie majetku |
- kompatibilita s jestvujúcim prevádzkovaným systémom SAP FI-AA - podpora komunikácie so skenerom pomocou SW DataWedge |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilný terminál s príslušenstvom | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery (so štandardnou batériou): | dĺžka max. 150 mm; šírka max. 70 mm; hrúbka max. 30 mm |
Hmotnosť | max. 400 g (vrátane batérie) |
Displej | min 4,7" s HD rozlíšením (1280 x 720), Gorilla Glass alebo ekvivalentný |
Dotyková vrstva | kapacitný dotykový panel pre stylus alebo prsty (v rukaviciach alebo bez) |
Kryt skenera/fotoaparátu | Gorilla Glass alebo ekvivalentný |
Podsvietenie | LED |
Batéria | min. 4 300 mAh, Li-ion, užívateľsky vymeniteľný |
Battery Swap | warm Battery Swap (zariadenie sa nereštartuje pri výmene batérie) |
Slot na karty | SDHC a SDXC slot s podporou až do 32 GB microSD |
Notifikácie | vibračné alebo zvukové |
Klávesnica | dotyková |
Procesor | min. 1.8 GHz |
Operačný systém | Android, minimálne verzia 6.0 |
Pamäť | min. 2 GB RAM / 16 GB Flash |
Odolnosť voči pádom | odolnosť voči pádu z min. 1,2 m; s ochranným puzdrom: min. 1,5 m |
Krytie | min. IP67 podľa príslušnej špecifikácie IEC |
Kamera | min. 8 MP |
Skener čiarových kódov | plnohodnotný snímač 1D a 2D kódov (nie fotoaparát) |
Ovládanie skenera | dedikované tlačidlo ovládania skenera |
Rádio | IEEE® 802.11a/b/g/n/ac/d/h/i/r, podpora fast roam 802.11r; |
SW kompatibilita | kompatibilita využitia s jestvujúcim prevádzkovaným systémom SAP FI-AA - podpora komunikácie so skenerom pomocou SW DataWedge |
Záručná doba | min. 12 mesiacov; záručná oprava max. do 48 hodín |
Názov |
I. CENA |
1. Celková cena predmetu zmluvy a jednotková cena obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (dodávka mobilného terminálu s príslušenstvom, doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, dodanie návodov na použitie), a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
3. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 4 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
3. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
4. Dodávateľ dodá predmet zmluvy jednorazovo v lehote najneskôr do 6 týždňov odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
5. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni, v čase od 8:00 - 14:00 h. |
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
7. Záručná doba je minimálne 12 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu povereným pracovníkom objednávateľa alebo iného dokladu o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať opravy v rámci záručného servisu do 48 hodín od nahlásenia požiadavky objednávateľom e-mailom, na e-mailovú adresu dodávateľa , ktorú dodávateľ oznámi objednávateľovi do 7 dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný e-mailom potvrdiť objednávateľovi prijatie každej požiadavky na záručný servis, a to najneskôr do 12 hodín od jej prijatia. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdená povereným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 4 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
V. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ul. 29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
27.07.2017 08:00 — 07.09.2017 16:00
1,00 cena celkom
67 932,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2017 11:43
24.07.2017 12:00
24.07.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.07.2017 11:03 - Vstupná ponuka | 67 930,00 | € | Cena s DPH |
24.07.2017 11:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: