30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35799668
ELEKTRO GLOBAL SLOVAKIA, s.r.o.
Kolmá 8, Bratislava, 85101, SVK
dodávka a montáž kompenzačného rozvádzača v TS
dodávka a montáž kompenzačného rozvádzača v TS
Služba, Tovar, Stavebná práca
|
1. dodávka a montáž kompenzačného rozvádzača v TS
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| V trafostanici je potrebné sprevádzkovať kompenzačné zariadenie - rozvádzač. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| kompenzačný rozvádzač ERK -220 Kvar - dodávka + montáž | kus | 1,00 | ||
| Vodič - CYKY 3x150+70 - dodávka + montáž | m | 20,00 | ||
| kábelové očko - dodávka + montáž | kus | 8,00 | ||
| Vodič - CYKY 2x2,5 - dodávka + montáž | m | 40,00 | ||
| prúdový menič 300/5A- dodávka + montáž | kus | 1,00 | ||
| skrutky, elektrický materiál, plastová chránička - dodávka + montáž | súbor | 1,00 | ||
| držiak rozvádzača - dodávka + montáž | súbor | 1,00 | ||
| práca | Nh | 16,00 | ||
| nastavenie rozvádzača | NH | 1,00 | ||
| revízna skúška a správa | súbor | 1,00 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo podľa uvedenej technickej špecifikácie. |
| Dielo bude možné realizovať v pracovné dni v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorazového povolenia. |
| Dodávateľ nie je v omeškaní s termínom vykonania diela, pokiaľ mu vo vykonávaní diela bránili okolnosti na strane objednávateľa. |
| Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
| Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo až po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Fakturačné údaje budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy. |
| Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
| Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenie - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
| Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch výtlačkoch do 15 dní po vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
| Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
| Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
| Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
| Miesto vykonania diela: Martin. |
| Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie (vydané na firmu) na VTZ elektro podľa § 15 zákona č.124/2006 Z .z. na montáž a OPaOS podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. . Oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní. |
| Ak je dodávateľ fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom musí vlastniť platné Osvedčenia (vydané na osobu) podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. minimálne § 24 - revízny technik E2 podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní. |
| Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce v celom rozsahu tejto zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Československej armády, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
02.08.2017 10:36 — 09.10.2017 10:37
1,00 celok
7 440,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2017 10:38
24.07.2017 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.07.2017 07:59 - Vstupná ponuka | 7 440,00 | € | Cena s DPH |
| 24.07.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 440,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: