00315397
Obec Liptovská Lúžna
Liptovská Lúžna 629, Liptovská Lúžna , 03472, SVK
35765607
Študio - 21 plus s.r.o.
Záhradnícka 13, Bratislava, 81107, SVK
Kompostéry na BRKO
kompostér, kompostovanie, nádoba na kompost, škatuľa na kompost
Tovar, Služba
1. Kompostéry na BRKO
|
|
---|---|
Funkcia |
Spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu (BRKO) zo záhrad, z domácností, verejného priestranstva a podobne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompostér č. 1 | ks | 340 | ||
1.1 Váha kompostéra | kg | 28 | ||
1.2 Hrúbka plných stien | mm | 7 | ||
1.3 Podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
1.4 Objem kompostéra | liter | 1100 | 1400 | |
Kompostér č. 2 | ks | 510 | ||
2.1 Váha kompostéra | kg | 19 | ||
2.2 Hrúbka plných stien | mm | 6 | ||
2.3 Podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
2.4 Objem kompostéra | liter | 700 | 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vetranie | prevzdušňovacie (vetracie) otvory |
Forma | Uzatvárateľná plastová nádoba |
Materiál odolnosť ÚV | musí byť ÚV stabilizovaný |
Veko | S mechanizmom proti samovoľnému otvoreniu |
Vyberanie kompostu | Dvierkami |
Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania |
Teplota stabilizovania | v rozsahu min. (od -40 °C do + 80 °C) |
Dno | Bez dna |
Názov |
Vrátane dopravy na centrálne miesto |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých položiek, cien bez DPH, cien s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia OPKZP-PO1-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Údaj o lehote plnenia zmluvy, ktorý bude uvedený v zmluve, v bode 3.2, môže byť posunutý formou dodatku na neskorší termín tak, aby bol zachovaný počet dní uvedený v tomto bode, v závislosti od vykonania kontroly verejného obstarávania (finančnej kontroly). |
Dodávateľ je povinný uviesť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary spĺňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť predložené dokumenty do 7 dní. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy zloží na účet objednávateľa finančnú výkonovú zábezpeku vo výške 4.000,- EUR (ďalej len ako výkonová zábezpeka), pre prípad, že dodávateľ nebude plniť svoje povinnosti podľa tejto Zmluvy a objednávateľovi voči nemu vznikne pohľadávka. Nezloženie výkonovej zábezpeky v požadovanej lehote a v požadovanej výške zakladá na strane objednávateľa okamžité právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné. |
Objednávateľ je oprávnený použiť Výkonovú zábezpeku alebo jej časť a to v prípade, ak: a) Dodávateľ poruší niektorú svoju povinnosť uhradiť peňažné záväzky vrátane zmluvných pokút vyplývajúcich zo Zmluvy, b) pre prípad neuspokojenia akejkoľvek pohľadávky objednávateľa vyplývajúcej zo Zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť na účet dodávateľa Výkonovú zábezpeku najneskôr do 7 kalendárnych dní od podpisu preberacieho protokolu k predmetu kúpy. |
Dodávateľ doručí do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy Prehlásenie o zhode pre každý typ kompostéra a katalógový list |
Dodávateľ doručí vzorku kompostéra do 7 dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa (napr. produktový list a pod.), čestné vyhlásenie sa neakceptuje. |
Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania spolu v čase dodania tovaru. |
Súčasťou rozpočtu, ako aj faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým bude dodávateľ oboznámený po uzavretí zmluvy. |
Liptovská Lúžna 629, Liptovská Lúžna, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
01.10.2017 00:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 súbor
110 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2017 17:31
21.07.2017 17:45
24.07.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2017 08:59 - Vstupná ponuka | 109 980,00 | € | Cena s DPH |
21.07.2017 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 109 495,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: