00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
45515085
Systeming, s.r.o.
Rybničná 40, Bratislava, 83106, SVK
Dezinfekcia a servis klimatizačných a vzduchotechnických zariadení
servis,dezinfekcia, klimatizačné zariadenia, vzduchotechnické zariadenia, havarijný stav
Tovar, Služba
1. Dezinfekcia a servis klimatizačných a vzduchotechnických zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis klimatizačných a vzduchotechnických zariadení, ktorý obsahuje profylaktickú prehliadku zariadení, odstraňovanie porúch, dodávku náhradných dielov a uvedenie nefunkčného zariadenia do prevádzky |
Dezinfekcia vzduchotechnickej jednotky a povrchová dezinfekcia priestoru |
Havarijné služby - držanie havarijnej pohotovosti na okamžitý zásah pri vzniku havárií na zamedzenie vzniku škôd na majetku na základe telefonického nahlásenia aj v nočných hodinách počas 24 hod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výkon servisu na klimatizačných a vzduchotechnických zariadeniach v prevádzkovej dobe od 7:00 do 16:00 pracovné dni | hod. | 200 | ||
Výkon servisu na klimatizačných a vzduchotechnických zariadeniach mimo prevádzkovej doby pracovné dni | hod. | 20 | ||
Výkon servisu na klimatizačných a vzduchotechnických zariadeniach počas víkendov a sviatkov | hod. | 10 | ||
Dezinfekcia VZT jednotky a VZT potrubia roztokom na báze peroxidu vodíka a striebra | ks | 10 | ||
Dezinfekcia priestoru - povrchu suchou hmlou (Sanosil alebo ekvivalent) | m3 | 1000 | ||
Držanie servisnej pohotovosti 24/7 nepretržite | rok | 1 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný cenový návrh s jednotkovými cenami pre jednotlivé položky na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. Zmluvná cena je viazaná k údaju Maximum v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky (celkový súčet súčinov jednotkových cien a údajov Maximum v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky). |
Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov. Rozsah jednotlivých prác bude vykonávaný na základe samostatne vystavených objednávok/požiadaviek podľa skutočných potrieb objednávateľa a podľa havarijných stavov, ktoré nastanú počas trvania zmluvy. |
Termín nástupu na realizáciu na základe jednotlivých objednávok/požiadaviek do 3 dní odo dňa doručenia písomnej objednávky. Objednávateľ zašle objednávku/požiadavku dodávateľovi elektronicky, prípadne listinnou formou na zodpovednú osobu dodávateľa. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný nastúpiť na okamžitý zásah pri vzniku havárií na zamedzenie škôd na majetku na základe telefonického nahlásenia aj v nočných hodinách počas 24. hod. Termín nástupu na havarijný zásah - do 2 hodín od telefonického nahlásenia havárie objednávateľom. |
Dodávateľ z každej vykonanej činnosti vystaví "Protokol o vykonaných prácach", ktorý overí so skutkovým stavom zástupca objednávateľa svojim podpisom dvojmo, pre každú zmluvnú stranu po jednom vyhotovení. Protokol o vykonaných prácach musí obsahovať: miesto, dátum, popis vykonávaného servisu, spotrebovaný materiál a podpisy dodávateľa a objednávateľa. |
Po vykonaní objednanej opravy dodávateľ vystaví faktúru, súčasťou ktorej bude aj "Protokol o vykonaných prácach". Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu objednávateľa. Celková cena za realizáciu v zmysle samostatných objednávok/požiadaviek bude zostavená z jednotkových cien cenového návrhu na plnenie zmluvy. |
Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona o DPH. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti účtovného a daňového dokladu alebo nebude dodržané ustanovenie tohto formulára, je objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie, resp. opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ vykoná všetky činnosti vlastnými kapacitami s odbornou starostlivosťou, hospodárne, bude postupovať v súlade s pokynmi objednávateľa a v súlade s platnými zákonmi a predpismi BOZP, PO a životného prostredia ako aj platnými predpismi BOZP a PO platných pre objekty a areál objednávateľa. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy zoznam minimálne 3 servisných technikov na vykonávanie autorizovaného servisu klimatizačných a vzduchotechnických zariadení. Ako dôkaz odbornej spôsobilosti servisných technikov bude za každého servisného technika predložený certifikát o dobornej spôsobilosti na nakladanie s fluorovanými skleníkovými plynmi podľa zákonov č. 286/2009 Z.z. a osvedčenie na výkon autorizovaného servisu na klimatizačné zariadenia Toshiba, York. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy platný certifikát systému enviromentálneho manažmentu napr. podľa STN EN ISO 14001. |
Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis dodávateľa v registri partnerov verejného sektora - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Nepredloženie požadovaných dokumentov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností a má za následok okamžité odstúpenie od zmluvy. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 sada
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.07.2017 09:48
20.07.2017 10:00
20.07.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2017 08:00 - Vstupná ponuka | 9 999,00 | € | Cena bez DPH |
18.07.2017 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: