• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2017 12:35
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2017 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2017 12:55

Detail zákazky Z201734488

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2017 12:35
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2017 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2017 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2017 12:55

Základné údaje

Z201734488

OF-136216

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3032706

Objednávateľ

00314544

Obec Klin

Klin 199, Klin, 02941, SVK

Dodávateľ

35786078

UNIKONT SLOVAKIA, spol. s r.o.

Murgašova 922/50, Dubnica nad Váhom, 018 41, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zberové vozidlo kontajnerové - nosič kontajneru + nadstavba na zimnú a letnú údržbu

zberové vozidlo, kontajner, wc, váhy

  • 34144000-8 - Motorové vozidlá na špeciálne účely
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 42923000-2 - Strojové váhy a váhy
  • 44211200-4 - Obytné bunky
  • 24955000-3 - Chemické záchody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zberové vozidlo kontajnerové - nosič kontajneru + nadstavba na zimnú a letnú údržbu
Funkcia
Predmetom zákazky je realizácia projektu, zahrňujúcu dodávku tovarov – technológií do novovybudovaného Zberného dvora v obci.
1.VOZIDLO – NOSIČ KONTAJNEROV: druh vozidla – nákladné vozidlo špeciálne, vozidlo nové, rok výroby min. 2016
MOTOR: motor - turbo - dieselový, výkon motora min. 105kW, motor musí spĺňať emisnú normu EURO 6
PREVODOVKA / NÁPRAVY / BRZDY: synchronizovaná prevodovka s min. 10 stupňov vpred a 2 vzad pohon na všetky kolesá 4x4, pohon prednej nápravy odopínateľný, mechanická uzávierka diferenciálu zadnej nápravy, kotúčové brzdy na všetkých 4 kolesách, systém ABS s elektronickou kontrolou trakcie
KABÍNA A OVLÁDACIE PRVKY: kabína vykurovaná, plastové nehrdzavejúce opláštenie kabíny, dvojmiestna kabína - sedadlo vodiča a spolujazdca nastaviteľné pozdĺžne a výškovo, strešná rampa nad čelným oknom s prídavnými svetlometmi, riadenie s posilňovačom, napr. hydraulické, teleskopický maják na kabíne – zapísané v TP, počítadlo prevádzkových hodín motoru i hydrauliky (samostatne)
HYDRAULIKA: samoregulačný hydraulický systém s regulačným čerpadlom, celkový výkon hydrauliky min.: 90 lit/min (2 x 45 lit. ), tlak min. 180 - 200 bar – pre pohon hákového nosiča kontajnerov, štiepkovača, zberovej nadstavby
ROZMERY A HMOTNOSTI: max. výška – 2 300 mm, max. šírka – 1 700 mm, max. povolená prípustná hmotnosť LEGISLATÍVNA – 5 500 kg (kategória N2), povolené zaťaženie na zadnú nápravu min. 2 500 kg
PRÍSLUŠENSTVO / OSTATNÉ: vpredu pripojenie k odtiahnutiu, povinná výbava vozidla (zdvihák, kľúč na kolesá, lekárnička, reflexná vesta, sada žiaroviek, výstražný trojuholník), varovné reflexné červeno - biele pruhy, farba oranžová RAL 2011, rezervné koleso
NOSIČ KONTAJNEROV - DVOJRAMENNÝ REŤAZOVÝ: kategória nadstavby – výmenná nadstavba, nosnosť min. 2000 kg (kontajner + náklad) hmotnosť nadstavby max. 650 kg
Hydraulické ovládanie jednotlivých pohybov priamo na nadstavbe • ovládanie vysúvanie podperných nôh samostatne • ovládanie otáčanie ramien, ovládanie vysúvanie ramien, ovládanie otáčania závesného háku preklápania kontejnerov
Základné funkcie nadstavby: • nakládka resp. vykládka kontajnerov, vyklopenie, kontajnerov v základnej výške vozidla pomocou vyklápacieho háku, vyklopení kontejneru vo výške pri vysunutých nakladacích ramenách a vyklápacích lán, nadstavba musí spĺňať technické požiadavky podľa platných predpisov a noriem SR, nadstavba musí spĺňať technickú a rozmerovú normu pre kontajnery
2.KONTAJNERY NA ODPAD: objem 2,5 m³ uzatvárateľný s dvomi vekami zhora, 3 ks zatvorené a 3 ks otvorené materiál oceľ 11375, plech dno 3 mm, boky a čela 2 mm, veka 1,5 mm ,nosnosť 1 500 kg
3. OBYTNÝ KONTAJNER : oceľová konštrukcia o min. rozmeroch š x v x d – 2 435 x 2 989 x 2 591 mm ,opláštenie – lakovaný profilový plech izolácia – pur panel min. 40 mm, vnútorné obloženie – laminátová drevotrieska tl. 10 mm, podlaha – min. tl. 18 mm, min. zaťaženie 200 kg/m2 ,rozvod el. inštalácie po stenách, prívod – výstup: až 230 V, 400 V / 32 A, svetlá: 1 x 36 W, Príslušenstvo 2 x zásuvka 2 kW, Vybavenie: 1x vonkajšie dvere 875 x 2200 mm, 1x okno plastové 1600 x 1200 mm otváranie - sklopné
4. KONTAJNEROVÉ WC: fekálna nádrž (250 litrov), pisoár, držiak toaletného papiera, obojstranný uzamykací mechanizmus, žeriavové oka šírka: min.120 cm, hĺbka: min. 120 cm, výška: min. 230 cm,
5. MOBILNÉ VÁHY: 4 samostatné doskové váhy, rozsah váženia min. 1 – 10 000 kg, možnosť nastavenia rozsahu váživosti hmotnosť 1 ks váhy, max. 20 kg, výška váhy max. 50 mm, váha vybavená madlami pre ľahkú manipuláciu a uchopenie, LED displejom zobrazujúci zmeranú hmotnosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
VOZIDLO – NOSIČ KONTAJNEROV ks 1
KONTAJNERY NA ODPAD ks 6
OBYTNÝ KONTAJNER ks 1
KONTAJNEROVÉ WC ks 1
MOBILNÉ VÁHY ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná - zahŕňala náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, napojenia predmetu plnenia na existujúce prívody,zaškolenie obsluhy a odovzdanie kompletnej dokumentácie obstarávateľovi vrátane revíznej správy od predmetu plnenia ak je pre plnohodnotné používanie predmetu zákazky potrebná.
Požaduje sa záručná doba po dobu minimálne 24 mesiacov od dodania tovaru. Počas trvania záručnej doby sa požaduje odstránenie reklamovanej vady do 48 hodín po jej nahlásení. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky úhrady servisných prác a materiálov súvisiacich s predmetom zákazky počas trvania záručnej doby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy
Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe kupujúceho, a to minimálne 3 pracovných dní pred plánovaným termínom dodania tovaru.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar je čisto nový a nepoužívaný a spĺňa príslušné kvalitatívne parametre podľa platných noriem. Ak pri preberaní tovaru poverený zamestnanec kupujúceho zistí kvantitatívne nedostatky, v dodacom liste vyznačí množstvo skutočne prevzatého tovaru. Pri zistení kvalitatívnych nedostatkov vyznačí túto skutočnosť písomne v dodacom liste. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru alebo doplnením tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klin, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

25.09.2017 15:00

1,00 súbor tovarov

165 275,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2017 12:35

24.07.2017 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2017 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1033
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2017 13:42 - Vstupná ponuka 165 275,00 € Cena s DPH
24.07.2017 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka 165 260,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS