37946773
Stredná odborná škola
A. Dubčeka 963/2, Vranov nad Topľou, 09301, SVK
46113177
Energie2, a.s.
Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK
Dodávka elektrickej energie
elektrická energia, distribúcia elektrickej energie, elektrina, dodávka elektriny
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu 24 mesiacov na tri odberné miesta (OM) špecifikované odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v troch OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013Z.z.) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
predpokladaná ročná spotreba na OM1 | kWh/rok | 20210 | ||
predpokladaná ročná spotreba na OM2 | kWh/rok | 17299 | ||
predpokladaná ročná spotreba na OM3 | kWh/rok | 43739 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Číslo OM1 | 433940 |
EIC kód OM1 | 24ZVS0000017710D |
hodnota ističa A (OM1) | 160 |
fázy | 3 |
napäťová úroveň | NN- nízke napätie |
adresa OM1 | Alexandra Dubčeka 963/2, 09301 Vranov nad Topľou |
predpokladaná ročná spotreba (kWh/rok) OM1 | 20210 |
vyúčtovacie obdobie OM1 | kalendárny mesiac |
Číslo OM2 | 418939 |
EIC kód OM2 | 24ZVS0000079690L |
hodnota ističa A (OM2) | 63 |
fázy | 3 |
napäťová úroveň | NN- nízke napätie |
adresa OM2 | Janka Kráľa 954, 09301 Vranov and Topľou |
predpokladaná ročná spotreba (kWh/rok) OM2 | 17299 |
vyúčtovacie obdobie OM2 | kalendárny mesiac |
Číslo OM3 | 356434 |
EIC kód OM3 | 24ZVS00000295121 |
hodnota ističa A (OM3) | 160 |
fázy | 3 |
napäťová úroveň | NN- nízke napätie |
adresa OM3 | Janka Kráľa 955, 09301 Vranov and Topľou |
predpokladaná ročná spotreba (kWh/rok) OM3 | 43739 |
vyúčtovacie obdobie OM3 | kalendárny mesiac |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Miestom plnenia sú odberné miesta(OM1, OM2, OM3) Objednávateľa pripojené do prevádzkovej distribučnej sústavy. |
Zmluvné obdobie dodávky od 0.00 hod. 01.10.2017 do 24.00 hod. 30.09.2019 |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM Objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za neobmedzenú odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Objednávateľovi potrebné množstvo elektrickej energie pre spotrebu vo všetkých OM uvedených Objednávateľom. |
Ponúknutá cena bude pozostávať za celé množstvo odberu. Cena bude uvedená a uhradená v mene - EUR. |
Cena za 24mesiacov musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, odvod do Národného jadrového fondu a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za odberné miesta. |
Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si Dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku mesačne za všetky odberné miesta spoločne, splatnosť faktúr je do 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa NV SR č. 87/1995 Z.z. v platnom znení. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca. |
Spôsob fakturácie: mesačne vo výške 1/12 predpokladaných nákladov. |
Dodávateľ vystaví faktúry do 10.dňa nasledujúceho mesiaca po uplynutí mesiaca dodávky. |
Faktúry budú Dodávateľom vystavené a doručené Objednávateľovi do jeho sídla v papierovej forme. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané, vypočítané na základe predchádzajúcej spotreby. |
Dodávateľ si nebude voči Objednávateľovi uplatňovať sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných OM nebude zo strany Dodávateľa uplatňovaná sankcia voči Objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest Objednávateľa, |
- zabezpečiť rezervované kapacity pre všetky odberné miesta Objednávateľa, |
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta Objednávateľa na žiadosť Objednávateľa, |
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach Objednávateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť Objednávateľa. |
Nový Dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sústave. Zmenu dodávateľa vybavuje nový Dodávateľ. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými Objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky, |
- Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Objednávateľ: |
- ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) časti OPET 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom. |
DOKLADY, ktoré je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s Objednávateľom na adresu Objednávateľa, teda ešte pred samotným plnením zmluvy: |
a) vyplnenú a Dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie, |
b) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
c) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu, |
d) čestné prehlásenie Dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je Dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
- Objednávateľ požaduje možnosť uplatnenia si náhrady škody u Dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formulári (v tejto zmluve), |
- Pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy, |
- ak dôjde k výpovedi zmluvy, Dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie, |
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa, |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky odberateľom požadované technické vlastnosti, |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy, |
- zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou. |
V súlade s bodom 9.5 čl. IX. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je Dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny povinný oznámiť Objednávateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu Objednávateľa. |
Odpojenie od dodávky elektrickej energie sa vylučuje. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre Objednávateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho Dodávateľa. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Alexandra Dubčeka 963/2, Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
01.10.2017 00:00 — 30.09.2019 23:59
162 496,00 kWh/24 mesiacov
37 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2017 13:01
20.07.2017 12:58
20.07.2017 13:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2017 09:44 - Vstupná ponuka | 37 000,00 | € | Cena s DPH |
20.07.2017 12:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 180,54 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: