00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36394556
Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.
1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK
Čerstvý chlieb a pekárenské výrobky
chlieb, rožok, závin, strúhanka, potraviny
Tovar, Služba
1. Čerstvý chlieb a pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého chleba a pekárenských výrobkov pre stravovacie zariadenie verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Chlieb konzumný tmavý nekrájaný nebalený 1200 g | ks | 27 000 | ||
2. Chlieb multicereálny krájaný balený 600 g | ks | 500 | ||
3. Chlieb bezlepkový, nekrájaný, balený, 400-450 g | ks | 180 | ||
4. Rožok štandard 40 g | ks | 105 000 | ||
5. Rožok grahamový 60 g | ks | 6 500 | ||
6. Strúhanka | kg | 800 | ||
7. Závin makový nekrájaný balený 200 g | ks | 1 000 | ||
8. Závin kakaový nekrájaný balený 200 g | ks | 1 000 | ||
9. Závin orechový nekrájaný balený 200 g | ks | 1 000 | ||
10. Závin tvarohový nekrájaný balený 200 g | ks | 1 000 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO so 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
4. Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Dodávateľ sa zaväzuje, že dovoz tovaru na miesto dodania v Košiciach bude uskutočňovať denne, s výnimkou nedele, v čase do 05:00 hod. na základe objednávateľom doručenej objednávky najneskôr do 12:00 hod. predchádzajúceho dňa, t.j. dňa pred dňom požadovanej doby dodania. Objednávka môže byť telefonická, písomná alebo e-mailová. |
7. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
8. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
14. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od momentu uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zmluvy, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie uvedeného predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
15. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne. |
16. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za nim uvedené ceny, to neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. Túto zákonnú skutočnosť dodávateľ je povinný v takom prípade písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku legislatívnej úpravy potreby zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
17. Predmet zákazky musí splňať predpisy Výnosu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 20. marca 2015 č. S08975-OL-2014, ktorým sa ustanovujú požiadavky na jedlú soľ v potravinách a predpisy Vyhlášky č. 24/2014 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o pekárskych výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách. |
18. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.08.2017 05:00 — 31.01.2018 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
36 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2017 13:51
20.07.2017 11:11
20.07.2017 11:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2017 11:10 - Vstupná ponuka | 35 693,28 | € | Cena s DPH |
20.07.2017 11:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 693,28 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: