00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
04102746
OPAlight media online s.r.o.
Dlouhá 730/35, Praha, 11000, CZE
Revízia elektrických spotrebičov – zásuvky, spotrebiče, ručné náradia, predlžovacie šnúry
Revízia elektrických spotrebičov – zásuvky, spotrebiče, ručné náradia, predlžovacie šnúry
Služba
1. Revízia elektrických spotrebičov – zásuvky, spotrebiče, ručné náradia, predlžovacie šnúry
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie revízie a kontroly elektrických spotrebičov, ručného náradia a predlžovacích šnúr podľa § 9 ods. 1, písm. a) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v nadväznosti na platné STN. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prehľad elektrických spotrebičov | - | - | ||
Elektrická zásuvka | ks | 719 | ||
Predlžovací kábel | ks | 182 | ||
Elektrický varič | ks | 20 | ||
Chladnička | ks | 51 | ||
Mraznička | ks | 3 | ||
Elektrická kanvica | ks | 45 | ||
Vysávač | ks | 23 | ||
Ventilátor | ks | 34 | ||
Mikrovlnka | ks | 47 | ||
Elektrický radiátor | ks | 7 |
Názov |
Revízia elektrických spotrebičov sa bude realizovať v 11 objektoch obstarávateľa, ktoré sa bližšie upresnia úspešnému dodávateľovi. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy - napr. vypracovanie revíznych správ členené po jednotlivých objektoch, dopravné náklady. |
Súčasťou poskytovaných služieb a činností sú aj dopravné náklady ako aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške a Revízne správy, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa. |
Úspešný uchádzač bude predmet zákazky realizovať 2-krát do roka 2017 (jún a november) na základe objednávok. V objednávke bude uvedené požadované miesto plnenia a rozsah predmetu zákazky. |
Revízia bude vykonaná v čase určenom objednávateľom. Realizácia predmetu zákazky je do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Dodávateľ bude môcť dielo realizovať v čase od 7.00 do 15.00 hod. v pracovných dňoch. |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry bude revízna správa. Obstarávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
Dodávateľ musí do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť elektronicky - sken platného osvedčenia na výkon odborných skúšok elektrických zariadení od Technickej inšpekcie SR (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 na skupinu E2 podľa Vyhlášky č. 508/2009 Z.z.ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia). |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb. Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP a dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ je povinný vykonávať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služieb, je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v zmluve do 10 pracovných dní. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
28.07.2017 13:47 — 30.11.2017 13:47
1,00 celý predmet zákazky
3 030,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2017 13:49
18.07.2017 15:39
18.07.2017 15:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2017 13:55 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
18.07.2017 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 580,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: