00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mlieko, mliečne a syrové výrobky
mlieko, maslo, tvaroh, jogurt, syr
Tovar, Služba
1. Mlieko, mliečne a syrové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
mlieko a mliečne výrobky na priamu konzumáciu aj prípravu jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mlieko trvanlivé 1,5% tuku (Tatranské ) 1l | ks | 10000 | ||
Trvanlivé mlieko 3,5% tuku (Horské mlieko) 1l | ks | 30000 | ||
Trvanlivá smotana na varenie 10% tuku 0,5l | ks | 1000 | ||
Trvanlivá smotana na varenie 12% tuku 250ml | ks | 250 | ||
Smotana na varenie UTH 19% tuku 1l | ks | 250 | ||
Acidofilné mlieko 3,6% tuku 250ml | ks | 2000 | ||
Zakysanka 3,3% tuku 200ml | ks | 1000 | ||
Maslo čerstvé min. 87% tuku 125g | ks | 10000 | ||
Maslo čerstvé min. 87% tuku 250g | ks | 2000 | ||
Maslo mini 82% tuku 10g | ks | 72000 | ||
Maslo mini 40% tuku 20g | ks | 22000 | ||
Tvaroh mäkký hrudkovitý polotučný 23% tuku | kg | 400 | ||
Tvaroh 40% tuku 250g | ks | 1300 | ||
Apetito Lunex 33% tuku (trojuholník-8ks/bal/140g) | bal | 600 | ||
Syrokrém neochutený 47% tuku(3ks/bal/150g) | bal | 1500 | ||
Syrokrém ochutený 35% tuku(3ks/bal/150g) | bal | 1500 | ||
Karička 23,4% tuku(8ks/bal/140g) | bal | 1000 | ||
Veselá krava šunková 23% tuku(8ks/bal trojuholník 140g) | bal | 400 | ||
Tavený syr v črievku 11,4% tuku 100g | ks | 3000 | ||
Tavený syr Gastro 11,4% tuku | kg | 300 | ||
Tvrdý syr neúdený 45% tuku | kg | 800 | ||
Tvrdý syr údený 45% tuku | kg | 800 | ||
Syr s modrou plesňou 26%tuku | kg | 50 | ||
Plátkový syr 11,4% tuku (5ks/bal/100g) | bal | 800 | ||
Parenicový syr údený 28% tuku 108g | ks | 600 | ||
Jogurt ovocný smotanový mix 3,8% tuku 125g | ks | 1500 | ||
Jogurt biely 4,5% tuku 125g | ks | 900 | ||
Jogurt BIO biely 2,5% tuku 180g | ks | 500 | ||
Zvolenský jogurt ovocný mix 0,10% tuku 145g | ks | 1300 | ||
Tvarohový dezert Termix 6% tuku 90g | ks | 1000 | ||
Tvarohový dezert NIKA tvaroháčik 6% tuku 80g | ks | 500 | ||
Bryndza 38% tuku | kg | 200 | ||
Syr Tofu biely 3% tuku 180g | ks | 200 | ||
Syr Tofu údený 180g | ks | 200 | ||
Tatárska omáčka 225g | ks | 100 | ||
Feta syr 40% tuku | kg | 150 | ||
Smotana kyslá 16% tuku 180g | ks | 150 | ||
Syr smotanový KIRI 25% tuku 200g | ks | 200 | ||
Jogurtový nápoj PROBIO viac druhov3,5% tuku 125g | ks | 300 | ||
Mini parenica Liptov neúdená 46% tuku 109g | ks | 450 | ||
Biely jogurt 4,5% tuku 1kg | ks | 150 | ||
Balkánsky syr (vedro 3kg, čistá váha syra 1,5kg) | ks | 60 | ||
Pribináčik viac druhov 5,6% tuku 80g | ks | 300 | ||
Danone actimel nápoj | ks | 300 | ||
Parmezán | kg | 50 |
Názov |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF. |
K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu alebo zmeny ceny smerom nadol. |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva. |
Uvedené množstvá sortimentu sú orientačné, preto si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predpokladané množstvá meniť podľa skutočnej potreby. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania. Dodanie predmetu obstarania sa bude realizovať samostatne na dve odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania. Dodanie predmetu obstarania sa bude realizovať samostatne na dve odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Objednávka musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená dodávateľovi elektronickou poštou, faxom alebo poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch -utorok a štvrtok v čase od 7,00 hod. do 13,30 hod., alebo v iné dva pracovné dni a v prípade potreby do 24. hodín odo dňa nahlásenia objednávky. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Dodávateľ bude faktúrovať dodaný tovar samostatne na 2 odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. |
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Objednávateľ uplatňuje reklamáciu písomnou formou, zároveň dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Doba trvania zmluvy je 12 mesiacov odo dňa jej uzavretia. |
V prípade, že dôjde k naplneniu finančného objemu zodpovedajúceho zákazke skôr ako uplynie doba platnosti zmluvy, táto zmluva zaniká dňom, v ktorom dôjde k naplneniu finančného objemu, o čom objednávateľ písomne informuje dodávateľa. |
Karpatská 8,9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
77 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2017 09:57
21.07.2017 08:30
21.07.2017 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2017 14:43 - Vstupná ponuka | 77 500,00 | € | Cena s DPH |
21.07.2017 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: