17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
47505214
OMES spol. s r.o.
Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK
Dodávka a inštalácia konvektomatu.
elektrický konvektomat, prístroj pre kuchyne, zariadenie pre prípravu jedla
Tovar, Služba
1. Dodávka a inštalácia konvektomatu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektrický konvektomat pre tepelnú prípravu jedál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Elektrický konvektomat | ks | 1 | ||
Kapacita - GN 1/1 (GN 2/1) | ks | 40 (20) | ||
Režimy varenia: horúci vzduch | ˚C | 30 | 300 | |
Režimy varenia: para | ˚C | 30 | 130 | |
Režimy varenia: nízkoteplotná para | ˚C | 30 | 99 | |
Režimy varenia: kombinácia horúci vzduch/para | ˚C | 30 | 250 | |
Režimy varenia: regenerácia | ˚C | 30 | 180 | |
Rýchlosti ventilátora | počet | 3 | ||
Programy automatického umývania varnej komory | počet | 5 | ||
Napájacie napätie | V | 400 | ||
Frekvencia napájacej siete | Hz | 50 | ||
Celkový príkon konvektomatu | kW | 63 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ohrev | elektrický |
Generátor pary | bojlerový |
Varná komora | z ocele AISI 304 |
Zavážací vozík | áno |
Predohrev varnej komory | áno |
Systém automatického ochladenia komory | áno |
Systém riadenia vlhkosti v komore | áno |
Rovnomerná cirkulácia v komore | áno |
Prednastavené štandardné programy | áno |
Možnosť dopĺňania vlastných programov | áno |
Oneskorený štart | áno |
Pauza | áno |
Displej ukazujúci nastavené a aktuálne hodnoty teploty a času a ďalšie aktuálne parametre | áno |
Dvojité dverové sklo a atermickou vrstvou | áno |
Osvetlenie varnej komory | áno |
Autoreverz ventilátora | áno |
Hlásenie nedostatku vody v bojlere | áno |
Detekcia vodného kameňa v generátore pary | áno |
Samonavíjacia sprcha | áno |
Systém odvápňovania | min. poloautomatický |
Samodiagnostický systém hlavných súčastí | áno |
Tukový filter - vyhotovenie nerez | áno |
Automatický zmäkčovač vody | áno |
Názov |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia s písomným potvrdením o zaškolení |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku |
Pozáručný servis na všetky časti a komponenty v zostave zabezpečí dodávateľ počas celej životnosti zariadenia |
Požadujeme do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typovoznačenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a uvedenia do prevádzky |
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj zostavy, vydaným výrobcom alebo dovozcom ponúkaného tovaru. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Vystavenie a odovzdanie montážnych a revíznych správ ku konvektomatu k termínu jeho montáže. |
Do 7 dní po uzatvorení zmluvy špecifikovať prípojky, ktoré je treba mať pripravené pred samotnou inštaláciou konvektomatu |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
c) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
e) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať a podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 7 pracovných dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vovýške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d), ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby do 30 kalendárnych dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Fyzická osoba a právnická osoba zapísané v registri konečných užívateľov výhod sa považujú za partnerov verejného sektora zapísaných v registri partnerov verejného sektora podľa zákona 315/2016 Z.z.Partner verejného sektora je povinný zabezpečiť overenie identifikácie konečného užívateľa výhod a podanie návrhu na zápis na účely zosúladenia zapísaných údajov do 31. júla 2017. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
1. Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok: |
- doplnenia tovarov, stavebných prác alebo služieb, ktoré sú nevyhnutné a zmena druhej zmluvnej strany nie je z ekonomických alebo technických dôvodov možná |
- spôsobí verejnému obstarávateľovi ťažkosti a duplicitu nákladov |
- zmena zmluvy vyplynula z okolností, ktoré nemohol verejný obstarávateľ predvídať |
2 .Zmluvná strana si vyhradzuje právo zmeniť dodávateľa v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak nemôže dodávať tovar, službu alebo stavebné práce za podmienok, ceny či v kvalite a množstve, ktoré si zmluvné strany navzájom dohodli, čím sa ale podstatne nezmení charakter zmluvy/ rámcovej dohody. |
V prípade, že nastanú okolnosti uvedené v bode 1. a 2. je zmluvná strana ako verejný obstarávateľ povinná písomne oznámiť druhej zmluvnej strane túto skutočnosť. Následne po tom, ako bude druhej zmluvnej strane doručené písomné oznámenie s presným a jednoznačným uvedením dôvodu zmeny zmluvy/rámcovej zmluvy, zmluvne strany urobia všetko preto, aby ani jednej strane nevznikla škoda z dôvodu zmeny. |
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel minimálne počas životnosti zariadenia 10 rokov |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Záručná doba minimálne od dodania a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
15.08.2017 10:47 — 16.09.2017 10:50
1,00 ks
13 540,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2017 10:51
08.08.2017 10:47
08.08.2017 11:02
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2017 14:58 - Vstupná ponuka | 13 500,00 | € | Cena bez DPH |
01.08.2017 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: