00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36582051
EQUILIBRIA, s.r.o.
Krásnohorská 82, Košice, 04011, SVK
Tlač výročnej správy, posteru a letákov vrátane služieb súvisiacich s tlačou a konečnou úpravou tlače
tlač, grafická úprava, jazyková korektúra výročnej správy, posteru a letákov
Tovar, Služba
1. Tlač výročnej správy, posteru a letákov vrátane služieb súvisiacich s tlačou a konečnou úpravou tlače
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečiť realizáciu služieb - tlač, grafická úprava, jazyková korektúra, výroba a dodanie výročnej správy, posteru a letákov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Výročná správa | ks | 200 | ||
2. Leták č. 1 | ks | 1000 | ||
3. Leták č. 2 | ks | 1000 | ||
4. Poster | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výročná správa | formát A4 (210 x 297 mm), |
1. Výročná správa | knihárske prevedenie výročnej správy a pridelenie ISBN, plnofarebná tlač, väzba lepená V2, |
1. Výročná správa | grafická úprava: úprava obalu a vnútra do podoby tlačových podkladov vo formáte PDF, zalomenie textu, 3x korektúry, výroba grafov podľa výstupov, grafická úprava dodaných obrázkov, |
1. Výročná správa | obal: lamino lesklé, hmotnosť 250g/m2, 4+0, grafické a kreatívne návrhy obalu - 3 alternatívy, |
1. Výročná správa | vnútro: farebná tlač 4+4, papier - lesklý, hmotnosť 115g/m2, počet obrázkov: 40-50 (mapy, grafy), počet tabuliek 90-100, počet strán 130-150, |
1. Výročná správa | jazyková korektúra, anglický a slovenský jazyk do 2 dní od vyžiadania objednávateľom, |
2. Leták č. 1 | formát A5 (210 x 148 mm), |
2. Leták č. 1 | obojstranná plnofarebná tlač bez falcovania; papier - matný 135g/m2, |
2. Leták č. 1 | grafické a kreatívne návrhy - 3 alternatívy, |
2. Leták č. 2 | formát A5 (210 x 148 mm), |
2. Leták č. 2 | grafické a kreatívne návrhy - 3 alternatívy, |
3. Leták č. 2 | obojstranná plnofarebná tlač bez falcovania; papier - matný 135g/m2, |
4. Poster | formát A0 (841 x 1189 mm), |
4. Poster | grafické a kreatívne návrhy - 3 alternatívy, |
4. Poster | jednostranná plnofarebná tlač; papier - polomatný vzhľad 170g/m2. |
Názov |
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky nasledovne: dodanie výročnej správy do 30.08.2017 a dodanie letáku č. 1, letáku č. 2 a posteru do 30.09.2017. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa. |
Podklady na spracovanie výročnej správy budú dodávateľovi zaslané 3 týždne pred dodaním predmetu zákazky . Podklady na spracovanie letáku č. 1, letáku č. 2 a posteru budú dodávateľovi zaslané 2 týždne pred dodaním predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 3 dní po obdržaní podkladov na spracovanie výročnej spravy 3 alternatívy grafických a kreatívnych návrhov výročnej správy. Objednávateľ oznámi dodávateľovi do 3 dní po obdržaní 3 alternatív grafických a kreatívnych návrhov výročnej správy finálny návrh. |
Dodávateľ predloží do 3 dní po obdržaní podkladov na spracovanie letáku č. 1, letáku č. 2 a posteru 3 alternatívy grafických a kreatívnych návrhov letáku č. 1, letáku č. 2 a posteru. Objednávateľ oznámi dodávateľovi obratom po doručení 3 alternatív grafických a kreatívnych návrhov letáku č. 1, letáku č. 2 a posteru finálny návrh. |
Dodávateľ zabezpečí do 2 dní od vyžiadania objednávateľom jazykovú korektúru (anglický a slovenský jazyk) obsahu predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží finálnu verziu predmetu zákazky na posúdenia a schválenie 3 dni pred dodaním predmetu zákazky a objednávateľ do 24 hodín od doručenia finálnych verzií na posúdenia a schválenie odošle dodávateľovi finálnu verziu pripravenú na tlač. |
Požaduje sa po nadobudnutí účinnosti zmluvy do 3 dní predložiť cenový prehľad jednotlivých položiek predmetu zákazky v zložení: tlač, grafická úprava, jazyková korektúra v EUR bez DPH/ v EUR s DPH a kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, email), ktorá je za dodávateľa oprávnená komunikovať vo veciach plnenia zmluvy. |
Požaduje sa po nadobudnutí účinnosti zmluvy do 3 dní konečnú cenu vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky (vrátane dopravy objednávateľovi na miesto plnenia, poštovné, balné, vykladanie, nakladanie a iné výdavky) |
Požaduje sa platby za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Odovzdanie a preberanie plnenia predmetu zákazky sa uskutoční na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu na znení ktorého sa zmluvné strany dohodnú po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok je objednávateľ oprávnený si uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 300 EUR za každé jednotlivé porušenie. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.09.2017 15:00
1,00 celok
5 787,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2017 15:23
14.07.2017 16:00
14.07.2017 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.07.2017 08:54 - Vstupná ponuka | 5 787,00 | € | Cena s DPH |
14.07.2017 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: