37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
36852732
GRAMES s.r.o.
Vlčie hrdlo 324/90, Bratislava, 82107, SVK
Vodorovné dopravné značenie
Farba na VDZ, balotina
Stavebná práca, Služba
1. Vodorovné dopravné značenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Vodorovné dopravné značenie na cestách II. a III. tried. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vodorovné dopravné značenie striekané bielou farbou s reflexnou úpravou čiar šírky 125 mm | m | 762 286 | ||
Vodorovné dopravné značenie striekané bielou farbou s reflexnou úpravou čiar šírky 150 mm | m | 448 000 | ||
Vodorovné dopravné značenie striekané bielou farbou s reflexnou úpravou čiar šírky 250 mm | m | 450 000 | ||
Vodorovné dopravné značenie striekané bielou farbou plošné (stopčiary, tiene, šípky) s reflexnou úpravou | m2 | 3 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vodorovné dopravné značenie | Farba biela s retroreflexnou povrchovou úpravou na asfaltobetónovom povrchu. |
Vodorovné dopravné značenie | Vyhotoviť v súlade s platnými právnymi normami. |
Vodorovné dopravné značenie | Vyhotoviť v súlade s Technickými podmienkami TP 4/2005. |
Vodorovné dopravné značenie | Pri strojnom vykonávaní vodorovného dopravného značenia, zabezpečiť dočasné dopravné značenie upozorňujúce vodičov na jeho vykonávanie. |
Vodorovné dopravné značenie | Zabezpečenie dopravných kuželov na miestach kde sa vyhotovuje VDZ až do doby zaschnutia farby. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet vrátane jednotkových cien do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť doklad preukazujúci spôsobilosť vykonávať objednané práce VDZ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť technické vybavenie Dodávateľa na práce VDZ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty alebo vyhlásenie o zhode na použitý materiál do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy s dodávateľom predložiť vyhlásenia o nemennosti parametrov v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 305/2011 na použité materiály podložené príslušnými certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskych spoločenstiev na :- Jednozložkovú rozpúšťadlovú farbu, odtieň biely a žltý, - Jednozložkovú vodou riediteľnú farbu, odtieň biely, - Dvojzložkovú farbu, odtieň biely |
V prípade, že dodávateľ nie je vlastníkom požadovaných certifikátov môže využiť vyhlásenia o nemennosti parametrov a certifikáty inej osoby na základe písomnej zmluvy s touto osobou, ktorá sa v nej zaviaže, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu podpísanou konateľom uvedenej spoločnosti. |
Certifikát enviromentálneho manažerstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou podľa normy EN ISO 14001:2004 alebo 14001:2005. |
Certifikát systému manažerstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou podľa normy EN ISO 9001:2008 alebo 9001:2009. |
Na preukázanie technického zabezpečenia predloží dodávateľ fotokópie osvedčení o evidencii časť II. (technický preukaz s príslušnou ŠPZ na minimálne 2 značkovacie stroje na VDZ) s platnou STK. |
V prípade, že dodávateľ vyššie požadované doklady v trojdňovej lehote nepredloží, bude uzatvorená zmluva Objednávateľom vypovedaná. |
Práce budú vykonávané na základe čiastkových objednávok Objednávateľa. |
Termín realizácie prác 40 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ garantuje záruku v dĺžke 12 mesiacov od protokolárneho prevzatia diela v zmysle STN 018 020. |
Realizácia prác v zmysle STN 12899- 1 až 5 a podľa STN EN 1436 + A1. |
Dodávateľ zabezpečí pri plnení predmetu zmluvy bezpečnosť cestnej premávky a dodržanie pravidiel cestnej premávky príslušným dopravným označením. |
Dodávateľ zabezpečí pred realizáciou vyčistenie povrchu vozovky v mieste realizácie prác. |
Objednávateľ má právo kontroly kvality prác v priebehu realizácie prác na ľubovoľnom zrealizovanom úseku. |
Dodávka prác dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Dodávateľ vystaví faktúru za práce vykonané na základe čiastkovej objednávky Objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Súčasťou faktúry bude zástupcom Objednávateľa potvrdený preberací protokol v súlade s čiastkovou objednávkou. |
Splatnosť faktúry bude 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
19.07.2017 08:24 — 15.09.2017 08:25
1 660 286,00 m
482 905,78
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2017 08:34
14.07.2017 08:40
14.07.2017 08:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.07.2017 09:01 - Vstupná ponuka | 482 905,78 | € | Cena bez DPH |
14.07.2017 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 479 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: