00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
31608426
EURO MEDIA Košice, s.r.o.
Rastislavova 104, Košice, 04001, SVK
Tonery
toner
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Canon CRG-718 Black | ks | 2 | ||
Canon CRG-718 Cyan | ks | 2 | ||
Canon CRG-718 Yellow | ks | 2 | ||
Canon CRG-718 Magenta | ks | 2 | ||
C7115A | ks | 13 | ||
C7115X | ks | 20 | ||
C8767EE | ks | 1 | ||
C9363EE | ks | 1 | ||
CB436A | ks | 4 | ||
CB540A | ks | 8 | ||
CB541A | ks | 6 | ||
CB542A | ks | 4 | ||
CB543A | ks | 5 | ||
CC530AD | ks | 4 | ||
CC531A | ks | 7 | ||
CC532A | ks | 7 | ||
CC533A | ks | 7 | ||
CD972AE | ks | 5 | ||
CD973AE | ks | 5 | ||
CD974AE | ks | 5 | ||
CD975AE | ks | 5 | ||
CE320A | ks | 1 | ||
CE321A | ks | 2 | ||
CE322A | ks | 2 | ||
CE323A | ks | 2 | ||
CE340A MFP M775z+ A3 | ks | 10 | ||
CE341A | ks | 8 | ||
CE342A | ks | 8 | ||
CE343A | ks | 8 | ||
CE505A | ks | 35 | ||
CE505X | ks | 32 | ||
CE505XD | ks | 7 | ||
CF226A | ks | 8 | ||
CF226X | ks | 5 | ||
CF280X | ks | 4 | ||
CF325X | ks | 5 | ||
CN625AE black 970XL | ks | 2 | ||
CN626AE cyan 971XL | ks | 6 | ||
CN627AE magenta 971XL | ks | 2 | ||
CN628AE yellow 971XL | ks | 3 | ||
Q2612A | ks | 4 | ||
Q2613X | ks | 7 | ||
Q7551X | ks | 2 | ||
Q7553A | ks | 2 | ||
Q7553X | ks | 14 | ||
Q5949X | ks | 24 | ||
Minolta 103B | ks | 1 | ||
Minolta TN213K | ks | 3 | ||
Minolta TN310K | ks | 4 | ||
Minolta TN312K | ks | 2 | ||
Minolta TN312C | ks | 4 | ||
Minolta TN312Y | ks | 3 | ||
Minolta TN312M | ks | 1 | ||
Minolta TN321K | ks | 3 | ||
Minolta TN321C | ks | 2 | ||
Minolta TN321Y | ks | 2 | ||
Minolta TN321M | ks | 2 | ||
OKI 45807106 | ks | 5 | ||
OKI 45807102 | ks | 6 | ||
OKI MC853/MC873 black | ks | 13 | ||
OKI MC853/MC873 cyan | ks | 9 | ||
OKI MC853/MC873 yellow | ks | 10 | ||
OKI MC853/MC873 magenta | ks | 9 | ||
Samsung MLT-D116L toner | ks | 39 | ||
Samsung MLT-R116 valec | ks | 15 | ||
XEROX 106R01526 black (12K) | ks | 2 | ||
XEROX 106R01523 cyan (12K) | ks | 2 | ||
XEROX 106R01525 yellow (12K) | ks | 2 | ||
XEROX 106R01524 magenta (12K) | ks | 2 | ||
XEROX 006R01517 black | ks | 1 | ||
XEROX 006R01520 cyan | ks | 1 | ||
XEROX 006R01518 yellow | ks | 1 | ||
XEROX 006R01519 magenta | ks | 1 | ||
RICOH 1270D Typ MP201 | ks | 4 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. |
KBÚ má byť vyhotovená podľa platného nariadenia REACH (1907/2006 ES), podľa nariadenia Komisie EÚ 453/2010 o požiadavkách na karty bezpečnostných údajov. |
KBÚ má byť vyhotovená aj podľa zákona NR SR 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon). |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, odberom a ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene predávajúceho. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí. V prípade dodávky prepravnou spoločnosťou dodávateľ musí zabezpečiť u prepravcu nevyhnutný čas na fyzickú kontrolu obsahu zásielky čo do množstva a kvality. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve – neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
V prípade, ak pri pochybnostiach objednávateľa o originalite, dodávateľ bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné. |
V prípade, ak bude dodávateľ pri preberaní trvať na originalite toneru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny toner, je objednávateľ povinný tovar prevziať. |
Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Tonery musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu CANON, Hewlett Packard, OKI, Konica Minolta, RICOH, Xerox, Samsung. |
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Tonerové kazety a atramentové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení. Nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalent. |
Tonerové kazety a atramentové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov/puzdier originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Tonerové a atramentové náplne musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek – hologramy s čitateľným identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu. |
Súčasťou dodávky pri každom kuse plnenia je overiteľný dôkaz vydaný výrobcom zariadenia, do ktorého je spotrebný materiál dodávaný, o jeho originalite – fotografie a opis technickej špecifikácie (technický list) na dátovom nosiči - predloží fotografiu balenia, v akom bude daná originálna náplň dodávaná. |
Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení na spoluprácu s ktorými je navrhnutý- predloží technický list ku každému typu plnenia. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Dodanie tovaru vrátane dopravy a vyloženia v sídle objednávateľa, v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 hodiny v lehote do 48 hodín od elektronického nahlásenia, bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa po dobu trvania zmluvy. Odovzdávanie, preberanie a kontrola objednaného tovaru bude vykonaná fyzicky - položkovite na základe dodacieho listu za účasti oprávnených zástupcov objednávateľa i dodávateľa. |
Meno oprávneného zástupcu objednávateľa, jeho telefonický a elektronický kontakt, bude oznámený dodávateľovi v prvej čiastkovej objednávke vystavenej objednávateľom. |
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis - podrobnú špecifikáciu cien jednotlivých tonerov bez DPH, sadzbu DPH, ako aj cien s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Predmetom dodávky môžu byť aj iné druhy originálnych tonerov neuvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ak zo strany objednávateľa vznikne takáto potreba z dôvodu zakúpenia nových zariadení počas doby platnosti zmluvného vzťahu. Cena za dodanie takýchto tonerov sa určí po vzájomnej dohode. |
V jednotkovej cene tonera počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, najmä náklady na dopravu a vyloženie tovaru, prevzatím reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a pod. |
Dodávateľ počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu garantuje výšku cien jednotlivých tonerov bez ohľadu na zmenu ich cien u ich výrobcov. |
Dodávateľ bude v plnej miere znášať náklady na opravu zariadení objednávateľa spôsobených dodaním nekvalitného toneru dodávateľom. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy meno a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy, vrátane elektronickej adresy na zasielanie čiastkových objednávok, ako aj za odovzdávanie tovaru. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa požadované technické, kapacitné a kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku 24 mesiacov. |
V prípade, že dodávateľ nedodá originál spotrebného materiálu od výrobcu s ochrannými známkami hrozí dodávateľovi pokuta vo výške 5% z obstarávacej ceny zákazky podľa čiastkovej objednávky. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8,00 hodiny do 14,00 hodiny na vlastné náklady a zároveň zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov v sídle objednávateľa na vlastné náklady, u ktorých objednávateľ zistí každú závadu alebo nedodržanie požadovaných parametrov tonerov, ktoré bránia riadnemu užívaniu a funkčnosti pri nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania objednávateľovi. |
Fakturácia sa bude realizovať ku každej čiastkovej objednávke samostatne a musí obsahovať rozpis položiek, množstvo, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Prílohou faktúry bude objednávka a potvrdený dodací list. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi finančný preddavok. |
Dodávateľ do 7 dní od nadobudnutia účinnosti uzatvorenej zmluvy písomne predloží objednávateľovi fotokópie platných certifikátov kvality, ktorých je držiteľom a to ISO 9001 a ISO 14001. |
Dodávateľ do 7 dní od nadobudnutia účinnosti uzatvorenej zmluvy písomne predloží objednávateľovi fotokópie platných rozhodnutí príslušného úradu o udelení súhlasov na prepravu nebezpečných odpadov a na nakladanie s nebezpečným odpadom podľa platnej legislatívy. |
Dodávateľ do 7 dní od nadobudnutia účinnosti uzatvorenej zmluvy písomne predloží objednávateľovi fotokópiu platného zmluvného vzťahu s poskytovateľom na zber, zhodnocovanie a zneškodňovanie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Porušenie akýchkoľvek vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
18.07.2017 10:00 — 18.07.2018 12:00
1,00 predmet zákazky
49 232,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2017 08:03
14.07.2017 14:00
14.07.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2017 11:59 - Vstupná ponuka | 49 232,16 | € | Cena s DPH |
14.07.2017 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 231,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: