00310905
Mesto Partizánske
Nám. SNP 212/4, Partizánske, 95801, SVK
36427993
STC MARTIN, s.r.o.
E.B.Lukáča 2, Martin, 03601, SVK
Čistiace prostriedky
tekuté mydlo, hubka-10ks, Jar, savo Prim, WC sprey, toaletný papier, drátenka jemná nerezová-3 ks, sponge cloth classic-3 v baleni, sifo, utierka 3ks univerzálna, Cif-500ml, rukavice gum č.8, Clin500ml MR Apple, Chloramin 1kg, pap. Kuch. Ut. Harmony, vrecká, mikrot. 20x30x-50ks, rukavice 100ks-L jenorazové lat., prášok Persil60PD, vanish
Tovar, Služba
1. Čistiace prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiaca a hygienická |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. tekuté mydlo 500ml APPL - Aloe | ks | 5 | ||
2. hubka-10ks 8585025500657 profiled na riad 10ks v balení | balenie | 10 | ||
3. Jar jar na riad-98000100 1L lemon | ks | 30 | ||
4. savo Prim savo Prim dez. a čistiac. Prostriedok 8594005390560 | ks | 20 | ||
5. WC sprey 9801054Brise osviežovač 300ml | ks | 2 | ||
6. toaletný papier toal. Papier -Harmo 69m 2vr | ks | 40 | ||
7. drátenka jemná nerezová-3 ks na riad-8585025503788 | ks | 5 | ||
8. sponge cloth classic-3 v baleni 8588003152114, 15x18-utierka vlhčená 3 ks | ks | 10 | ||
9. sifo 98050300-dez.-500g | ks | 2 | ||
10. utierka 3ks univerzálna 38x34 cm, UNI Absorb 8588001188955 | ks | 10 | ||
11. Cif-500ml UN Cif tek. Piesk. 500ml biely | ks | 10 | ||
12. rukavice gum č.8 gum rukavice č.8-M Starling | ks | 4 | ||
13. Clin 500ml MR Apple na okná | ks | 1 | ||
14. Chloramin 1kg na dezifekciu kuchyne | ks | 1 | ||
15. pap. Kuch. Ut. Harmony papierové utierky 8584014841474 | ks | 5 | ||
16. vrecká mikrot. 20x30x-50ks vrecká mikrótenové | ks | 10 | ||
17. rukavice 100ks-L jenorazové lat. | balenie | 1 | ||
18. prášok Persil 60PD na prádlo | ks | 3 | ||
19. vanish 98110191 oxi action biely na biele prádlo | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ požaduje dodanie originálov požadovaného tovaru. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vráteného tovaru. |
Požaduje sa dodanie tovaru: - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. Prípadne faktúra musí obsahovať vyhlásenie, že zároveň slúži ako dodací list. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, objednávateľ má právo faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie alebo vyhotovenie novej faktúry, v tomto prípade nezačne objednávateľovi plynúť lehota splatnosti, táto začne plynúť až dňom doručenia doplnenej alebo novej správne vyhotovenej faktúry. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia - poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa, clo a balenie. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky ani provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvy s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ požaduje splnenie tejto podmienky. V opačnom prípade verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie. |
Malá okružná 1039/50, Školská jedáleň pri Materskej škole , Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika
17.07.2017 10:00
171,00 ks/balenie
164,12
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2017 14:16
13.07.2017 14:30
13.07.2017 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.07.2017 21:06 - Vstupná ponuka | 163,80 | € | Cena s DPH |
12.07.2017 21:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 163,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: